Crispie
Silver
Officiella #OWGFAIL trÄden [Tillbaka i Mars 2022]
@osc10, @FilPro, @TobiasD, @morran, @The_EscapementđŠ, @Golle_std, @NiklasArvid, @virrooo, @Chuck, @loevhagen, och @Barricello. @Crispie, @BorisTheSpider, @Jockinho
![klocksnack.se](https://klocksnack.se/apple-touch-icon.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag joinar er #ELITER #1337@livinl0ud kom och hÀng!Officiella #OWGFAIL trÄden [Tillbaka i Mars 2022]
@osc10, @FilPro, @TobiasD, @morran, @The_EscapementđŠ, @Golle_std, @NiklasArvid, @virrooo, @Chuck, @loevhagen, och @Barricello. @Crispie, @BorisTheSpider, @Jockinhoklocksnack.se
Starkt jobbat av dem för en gÄngs skull!
@S.L sÄ jÀkla grym den Àr! Riktigt fin! Enda smolket i bÀgaren Àr ju inget Kexchoklad![]()
Hahaha det Àr lugnt, bara det att alla snackade om kexchoklad innan och jag kan tycka det Àr en fin gest att skicka med i leveransen av klocka!
Du tÀnker nog pÄ den andra förkortningen hÀr i trÄden, @-RI- Àven kÀnd som KexchokladenHahaha det Àr lugnt, bara det att alla snackade om kexchoklad innan och jag kan tycka det Àr en fin gest att skicka med i leveransen av klocka!Och vi vet alla att grodor Àlskar kexchoklad och mÄste ha det med sig pÄ resan till ny Àgare
![]()
Alltid redo!Du tÀnker nog pÄ den andra förkortningen hÀr i trÄden, @-RI- Àven kÀnd som Kexchokladen![]()
Super! Mycket bra initiativAlltid redo!
![]()
Ăr det en gst-b100? Sitter och trĂ„nar efter en analog g. Ăr den bra?Vi kĂ€mpar pĂ„ ! Barnkalas pĂ„ schemat![]()
Hi hi, jag visste det! Ăr Ă€ndĂ„ imponerad hur lĂ€nge du stod ut. Suuuuperfin! Grattis till ett bra köpAtt köpa sig en MR-G under #OWGMARCH Ă€r som att köra ryskrulett med en fulladdad revolver!
![]()
![]()
P.S har fÄtt erfara en del bosniska lavetter, forehands, backhands och tofflan under min uppvÀxt. Bring it on lÀderlappen & ryssen, jag Àr redo
!!! D.S
Otroligt fin. Ăr den ny?#KĂNSLAN!
![]()
![]()
stĂ€mmer!Ăr det en gst-b100? Sitter och trĂ„nar efter en analog g. Ăr den bra?
Förmodligen skogen imorgon! Vilken klocka blir det........ ???![]()
TackarOtroligt fin. Ăr den ny?
Haha tackHi hi, jag visste det! Ăr Ă€ndĂ„ imponerad hur lĂ€nge du stod ut. Suuuuperfin! Grattis till ett bra köp
Förmodligen skogen imorgon! Vilken klocka blir det........ ???![]()
Förmodligen blir det den! Men fÄr se..... Finns ju kompass pÄ Grodan ocksÄ!Mudmaster sÄ klart!
Maxpedition is da shit!
![]()
Grodan ska ju va i vattnet sÄ...Förmodligen skogen imorgon! Vilken klocka blir det........ ???![]()
Inte riktigt tÀnkt bada precisGrodan ska ju va i vattnet sÄ...![]()
Hoppas du aldrig rÄkar gÄ med i AAHaha tack. Jag Àr sjÀlv hyfsat imponerad över 5,5 dagar
![]()
Det lÀr nog aldrig behövas dÄ jag inte druckit alkohol pÄ över fem ÄrHoppas du aldrig rÄkar gÄ med i AA
RÀtt imponerande att glida in pÄ mötet och gorma 5,5 dagar Àr ganska hyfsathar lite svÄrt att tro dom kommer bli imponerade?!?
Ser ut att vara flÄng nyTackar. Ny för mig men inte sprillans ny
.
AmatörDet lÀr nog aldrig behövas dÄ jag inte druckit alkohol pÄ över fem Ärmen förstÄr vad du menar
.
Den Àr verkligen vÀlvÄrdad och frÀsch för sin ÄlderSer ut att vara flÄng ny