• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

#KÄNSLAN 🙌😍😎!
58DB0315-2F4B-48D2-866D-F827105CACD5.jpeg
94CE1F5D-3FD6-4144-B834-822C3C4D65BE.jpeg

Makalöst bra. Perfektion.

Hahaha det Ă€r lugnt, bara det att alla snackade om kexchoklad innan och jag kan tycka det Ă€r en fin gest att skicka med i leveransen av klocka! 😃👍 Och vi vet alla att grodor Ă€lskar kexchoklad och mĂ„ste ha det med sig pĂ„ resan till ny Ă€gare đŸ€Ł
Du tĂ€nker nog pĂ„ den andra förkortningen hĂ€r i trĂ„den, @-RI- Ă€ven kĂ€nd som Kexchokladen đŸ€€

Att köpa sig en MR-G under #OWGMARCH Àr som att köra ryskrulett med en fulladdad revolver!
E838287E-BDB0-4BFC-BF6E-B60F0483A3B1.jpeg
A87B4D2F-FDAB-4A54-9C89-E296C360C17E.jpeg

P.S har fĂ„tt erfara en del bosniska lavetter, forehands, backhands och tofflan under min uppvĂ€xt đŸ˜‚đŸ€Ł. Bring it on lĂ€derlappen & ryssen, jag Ă€r redo 😎!!! D.S
Hi hi, jag visste det! Är Ă€ndĂ„ imponerad hur lĂ€nge du stod ut. Suuuuperfin! Grattis till ett bra köp

Är det en gst-b100? Sitter och trĂ„nar efter en analog g. Är den bra?
stÀmmer!

GST-B100X-1AER heter denna, tror det Àr en JDM modell som har nÄgra uppgraderingar mot vanliga gst -b100. Carbon bezel samt safirglas.
Grym klocka, gillar att den Àr helt analog. Tror detta Àr en utmÀrkt klocka om man vill testa nÄgot som Àr lite billigare Àn MRG modellerna men som ÀndÄ bÀrs liknande.

Inte omöjligt att den kan sÀljas eller bytas om nÄgon Àr intresserad efter OWG :)

Mudmaster sÄ klart!
Maxpedition is da shit!
đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»
Förmodligen blir det den! Men fĂ„r se..... Finns ju kompass pĂ„ Grodan ocksĂ„! 👍

Japp, maxpedition Àr ett grymt bra mÀrke! Min vÀska Àr Falcon II, vilket Àr super för dagsturer (23L), kollat lite pÄ Gyrfalcon, grymt cool, lite större! Kollar pÄ 5.11 rush 24 alt 72 som bugg out/get home bag!

Men finns en del att fynda dÀr ute!

Det lĂ€r nog aldrig behövas dĂ„ jag inte druckit alkohol pĂ„ över fem Ă„r đŸ˜ŽđŸ„ł men förstĂ„r vad du menar đŸ€ŁđŸ˜‚.
Amatör 😜 jag Ă€r 45 nu, har inte druckit sen jag var 17,5! Och aldrig varit riktigt full!! Men man Ă€r ju Ă€ndĂ„ nĂ„got eftersatt, men det skyller jag pĂ„ förĂ€ldrarna đŸ‘đŸ€Ł

Men bra ÀndÄ! 5,5 Är Àr inte fy skam!

Tillbaka
Topp