WOW fantastiskt bra jobbat dÀr och det ska du vara stolt överAmatörÀr 45 nu, har inte druckit sen jag var 17,5! Och aldrig varit riktigt full!! Men man Àr ju ÀndÄ nÄgot eftersatt, men det skyller jag pÄ förÀldrarna
![]()
![Clapping hands :clap: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44f.png)
![Grinning face with big eyes :smiley: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
![Flushed face :flushed: đł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png)
![Pensive face :pensive: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f614.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
WOW fantastiskt bra jobbat dÀr och det ska du vara stolt överAmatörÀr 45 nu, har inte druckit sen jag var 17,5! Och aldrig varit riktigt full!! Men man Àr ju ÀndÄ nÄgot eftersatt, men det skyller jag pÄ förÀldrarna
![]()
Skojar du?? Visst man kan lÀgga mycket cash pÄ saker men shit, det var mycket....WOW fantastiskt bra jobbat dÀr och det ska du vara stolt över. NÀr jag var som vÀrst tyvÀrr festa jag upp 12-15k varje mÄnad
.
Ănskar att jag gjorde det men tyvĂ€rr inte. Var under nĂ„gra Ă„r singel och trodde att jag âlevde lajfâsĂ„ varje mĂ„nad gick det Ă„t allt mellan 12-15k pĂ„ party och sĂ„nt. Ăr dock jĂ€kligt glad att det Ă€r historia och inte nutidSkojar du?? Visst man kan lĂ€gga mycket cash pĂ„ saker men shit, det var mycket....
Skönt du kommit pÄ andra tankar!
Bra och bra, bara blev sÄ..... Lira hockey, mycket trÀning/matcher, inte haft intresset för det. Sen sÄ dödar alkohol kondis sÄ inte ultimat att kröka pÄ helgerna, speciellt inte under sommartrÀningen!
Inte för jag drack nĂ„tt speciellt men man har ju sett polare as kalas och mĂ€rkte rĂ€tt snabbt att det Ă€r lika roligt utan! Sen sĂ„ slapp man gĂ„ pĂ„ en del minor, har ju aldrig vaknat upp med nĂ„n frĂ„n fyndhörnan och bara önskat man var dödĂnskar att jag gjorde det men tyvĂ€rr inte. Var under nĂ„gra Ă„r singel och trodde att jag âlevde lajfâsĂ„ varje mĂ„nad gick det Ă„t allt mellan 12-15k pĂ„ party och sĂ„nt. Ăr dock jĂ€kligt glad att det Ă€r historia och inte nutid.
Jag kan vara Àrlig och sÀga att du inte har missat nÄgot. Hade hellre kört pÄ samma bana som du gjorde
.
FörstÄr absolut vad du menarInte för jag drack nÄtt speciellt men man har ju sett polare as kalas och mÀrkte rÀtt snabbt att det Àr lika roligt utan! Sen sÄ slapp man gÄ pÄ en del minor, har ju aldrig vaknat upp med nÄn frÄn fyndhörnan och bara önskat man var död
Sen kanske man lÀr sig nÀr man Àr Àldre! Sen sÄ brukar kvinnor domestisera mÀnnen hehe![]()
RespektFörstÄr absolut vad du menar. Visst fasiken kan man ha minst lika kul utan alkohol sÄ
.
Ja sÄ Àr det. Förhoppningsvis mognar man med Ären Ät rÀtt hÄll.
Vi finnar brukar sÀga att man kan dricka alkohol utan att ha roligt ocksÄ, ha ha!FörstÄr absolut vad du menar. Visst fasiken kan man ha minst lika kul utan alkohol sÄ
.
Ja sÄ Àr det. Förhoppningsvis mognar man med Ären Ät rÀtt hÄll.
Hahahaha nÀr det blir lite för mycket av det godaVi finnar brukar sÀga att man kan dricka alkohol utan att ha roligt ocksÄ, ha ha!
Och "inte skÀra bara rispa"Vi finnar brukar sÀga att man kan dricka alkohol utan att ha roligt ocksÄ, ha ha!
Noop, ingen starksprit hÀr. En öl dÄ och dÄ slinker kanske ner och vin Àr fint till en god köttbit
SĂ€kert att du inte provade den. Bara en kort stund?
Den vÄgar man ju inte röra nÀr Samurai Jack stÄr i och vaktarSÀkert att du inte provade den. Bara en kort stund?![]()
VÀlkommen,FÄr jag vara med i trÄden?
Köpte just en GA 2100 1A1 till ett bra pris, kommer till veckan och fotas förstÄs dÄ.
NÄgot roligt mÄste man ha medan man vÀntar pÄ den ena klockan och den andra klockan Àr pÄ spa i Schweiz.
Welcome to the gshocktrÄden, you can check out any time you like, but you can never leave...FÄr jag vara med i trÄden?
Köpte just en GA 2100 1A1 till ett bra pris, kommer till veckan och fotas förstÄs dÄ.
NÄgot roligt mÄste man ha medan man vÀntar pÄ den ena klockan och den andra klockan Àr pÄ spa i Schweiz.
Riktigt skyst samling.VĂ€ljer klocka till dagens padel
![]()
Tack för tipset! Nu verkar den tillbakadragen. Vet inte egentligen om jag vill köpa den, var mest nyfiken att höra om den hamnade i trÄden.@lulemarcus den g-shocken mtgn du skrev om igÄr ligger ute igen pÄ ks ifall du var sugen
Skönt att se att man inte Àr ensam att vakna tidigtKnappt sÄ att LÀderlappen ens Àr vaken sÄhÀr tidigt en söndag!
![]()