Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det en DW-5000 frĂ„n det glada 80-talet du sitter pĂ„? Vilket kanonskick isf!DW-5000 och DW-5035D
Nej det Ă€r faktiskt en dw-5000-1jf. En re-issue med samma tavel och baklockstext. Skillnaden Ă€r att den tar moderna reservdelar.Ăr det en DW-5000 frĂ„n det glada 80-talet du sitter pĂ„? Vilket kanonskick isf!
En riktigt trevlig pjÀs Àr det i vilket fall! TÀnk om den moderna klassikerna M5610 kunde ha screwback och tidvisning i tidtagningslÀgena!Nej det Àr faktiskt en dw-5000-1jf. En re-issue med samma tavel och baklockstext. Skillnaden Àr att den tar moderna reservdelar.
Denna har ju allt det dÀr ingen solladdning dock. Man kan inte fÄ allt.En riktigt trevlig pjÀs Àr det i vilket fall! TÀnk om den moderna klassikerna M5610 kunde ha screwback och tidvisning i tidtagningslÀgena!
Denna har ju allt det dÀr ingen solladdning dock. Man kan inte fÄ allt.
Vill ju ha multiband 6 ocksÄ!Denna har ju allt det dÀr ingen solladdning dock. Man kan inte fÄ allt.
Ah dw5600e Àr ju en klassiker. Det Àr min trÀningsklocka. Den fÄr stÄ ut med mycket skit.Dock positivt i min mening
Gillar dock min 5610 ÀndÄ, sitter pÄ nu efter en dag med aqualand. NÀstan spamvarning med denna nu men vÀldigt nöjd
Och har detta fina foto ( ) i mobilen, lÀr ju bli en sÄdan med tillslut...
DÄ fÄr dom ju inte lika snygga tavlor tyvÀrr .Vill ju ha multiband 6 ocksÄ!
Jag la upp en liten guide i fix & trix för er som kan skruva sjÀlva, för att fixa den sneda displayen pÄ gmw b5000d...
Snygg. Bra sommarklocka
@Jaggis , din Akira G-Shock Àr ju som gjord för mig, aldrig sett den förut.
Det Àr vÀl omöjligt nÀr det gÀller G-Shock.Trodde du sett allt!
Det Àr vÀl omöjligt nÀr det gÀller G-Shock.
Den som vÀntar pÄ nÄt gott... vÀntar alltid för lÀnge!! Men nu sÄ
Du fÄr gÀrna skriva lite nÀr du testat fitness funktionerna (och eventuellt hur mycket mer fit du blev) .GBA-800-9A
Du fÄr gÀrna skriva lite nÀr du testat fitness funktionerna (och eventuellt hur mycket mer fit du blev) .