Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Redo för Desert Storm!Bytte band. Blev snyggare nu..
Guld Àr alltid guld, Àven om det bara handlar om mikroner!Lite bÀttre bilder. Sorry. Gillar detaljerna. Tydligen Àkta guld. GuldplÀtering ION. Vilket betyder plÀteringen Àr tunt, tunt Àkta guld..
Tackar. Har vÀl rÀtt normala handleder. Ca 18cm runtom..Àgt den tidigare och Ängrat att jag sÄlde..Guld Àr alltid guld, Àven om det bara handlar om mikroner!
Riktigt mÀktig, Mudmaster. Ser ut som du har armarna för det ocksÄ. En annan har 15,5 cm omkrets och fÄr nöja sig med mindre ur. Har vÀl en sweet spot pÄ runt 40 mm innan det börjar se för stort ut. :/
Snygg. Hur upplever du den?Sorry om jag postar i fel trÄd men i vÀntan pÄ leverans av min andra G Shock lÀgger jag upp den hÀr som kom frÄn Seiya idag Har lÀst hÀr pÄ forumet om andra som bestÀllt av honom och wow vilken service och snabb leverans!
Har bara haft den nÄgra timmar och tÀnkte grotta ner mig mer ikvÀll. Första intrycket Àr vÀldigt bra! Var lite orolig att den skulle vara för stor men funkar rÀtt bra tycker jag pÄ 16,5 cm handled. Den Àr dessutom sjukt lÀtt och vÀldigt skön, mÄste dock tyvÀrr erkÀnna att det svarta armbandet kÀnns skönare just nu fast jag tror att tygarmbandet blir skönare nÀr man anvÀnt det mer. Anledningen till att jag tog den frÄn Japan var endast för att jag gillade urtavlan. visarna och framförallt fÀrgen pÄ armbandet bÀttre Àn pÄ de tvÄ modeller som finns i Sverige.Snygg. Hur upplever du den?
Var det carbon fiber band eller inbillade jag mig? Det kommer ju en mindre variant snart ocksÄ, prw-60 .Har bara haft den nÄgra timmar och tÀnkte grotta ner mig mer ikvÀll. Första intrycket Àr vÀldigt bra! Var lite orolig att den skulle vara för stor men funkar rÀtt bra tycker jag pÄ 16,5 cm handled. Den Àr dessutom sjukt lÀtt och vÀldigt skön, mÄste dock tyvÀrr erkÀnna att det svarta armbandet kÀnns skönare just nu fast jag tror att tygarmbandet blir skönare nÀr man anvÀnt det mer. Anledningen till att jag tog den frÄn Japan var endast för att jag gillade urtavlan. visarna och framförallt fÀrgen pÄ armbandet bÀttre Àn pÄ de tvÄ modeller som finns i Sverige.
Vem har sagt att det Àr Àkta guld?Lite bÀttre bilder. Sorry. Gillar detaljerna. Tydligen Àkta guld. GuldplÀtering ION. Vilket betyder plÀteringen Àr tunt, tunt Àkta guld..
Lite bÀttre bilder. Sorry. Gillar detaljerna. Tydligen Àkta guld. GuldplÀtering ION. Vilket betyder plÀteringen Àr tunt, tunt Àkta guld..
Tackar..
Fan va jag e sugen pÄ en sÄn :-/ vart kan man hitta? Seiya har slutGw 5000. Gillar den skarpt. Min första screwback.
FÀrgerna pÄ tavlan (och band) kÀnns urvattnade jÀmfört med t ex gw 5600 men det ger en subtil tillfredsstÀllelse för ögat tycker jag - nÀstan som om man photoshoppat bort det mesta av fÀrgerna.
Knapparna dÀremot tycks ligga djupare Àn 5600, och Àr dÀrmed rÀtt svÄrÄtkomliga.
Tyngden pÄ klockan Àr ju grym! Blev förvÄnad nÀr jag fick den i handen för första gÄngen.
Innan hade jag problem med att de fyrkantiga boettlocken med skruvar orsakade en viss obekvÀmlighet pÄ handleden men not anymore. Ligger skönt pÄ handleden tillsammans med det mjukare bandet. Fattar inte varför jag inte Àgt screwback innan
Fan va jag e sugen pÄ en sÄn :-/ vart kan man hitta? Seiya har slut
Tror det finns nÄgra nya pÄ eBay. FrÄn shopping-in-japan kanske?Fan va jag e sugen pÄ en sÄn :-/ vart kan man hitta? Seiya har slut
Gw 5000. Gillar den skarpt. Min första screwback.
FÀrgerna pÄ tavlan (och band) kÀnns urvattnade jÀmfört med t ex gw 5600 men det ger en subtil tillfredsstÀllelse för ögat tycker jag - nÀstan som om man photoshoppat bort det mesta av fÀrgerna.
Knapparna dÀremot tycks ligga djupare Àn 5600, och Àr dÀrmed rÀtt svÄrÄtkomliga.
Tyngden pÄ klockan Àr ju grym! Blev förvÄnad nÀr jag fick den i handen för första gÄngen.
Innan hade jag problem med att de fyrkantiga boettlocken med skruvar orsakade en viss obekvÀmlighet pÄ handleden men not anymore. Ligger skönt pÄ handleden tillsammans med det mjukare bandet. Fattar inte varför jag inte Àgt screwback innan
Hur menar du dÄ?Tror det finns nÄgra nya pÄ eBay. FrÄn shopping-in-japan kanske?
à ngrar ibland att jag sÄlde den, men just de lite mer svÄrÄtkomliga knapparna var en bidragande orsak. Samt att modulen har en mÀrkbar brist pÄ tidvisning i flertalet lÀgen.
Har haft köpes annons ute ett tag nu men inga napp :-/ fÄr vÀl hoppas nÄgon tröttnar snarastBrukar ju hitta till köp och sÀlj har jag sett.
Vilket?Hur menar du dÄ?
âSamt att modulen har en mĂ€rkbar brist pĂ„ tidvisning i flertalet lĂ€genâVilket?
Ah. Jo, man ser t ex inte den aktuella tiden nĂ€r man Ă€r i lĂ€get för tidtagning och nedrĂ€kning. Det gör man i andra moduler, i DW-5600-modellerna t ex. Och i den nya full metal. Jag finner att jag saknar det.âSamt att modulen har en mĂ€rkbar brist pĂ„ tidvisning i flertalet lĂ€genâ
Ok,ja de kĂ€nns som att de skulle kunna va en dealbreaker för folk. Ăr Ă€ndĂ„ galet sugenAh. Jo, man ser t ex inte den aktuella tiden nĂ€r man Ă€r i lĂ€get för tidtagning och nedrĂ€kning. Det gör man i andra moduler, i DW-5600-modellerna t ex. Och i den nya full metal. Jag finner att jag saknar det.