Den finns med gummi.
Den ser hetare ut Àn helstÄl. Gillar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den finns med gummi.
Jag har en frĂ„ga... Ljudet frĂ„n min G-Shock DW5600E nĂ€r jag vĂ€ljer mode eller aktiverar stoppuret eller vilken funktion som helst lĂ„ter ibland alldeles skrapigt. Som en dĂ„lig högtalare. Men sen Ă€r det som att det lĂ„ter bra igen om jag trycker flera gĂ„nger pĂ„ knapparna (blĂ€ddrar igenom funktionerna t ex). NĂ€stan som att den vill "vĂ€rma upp" lite innan den lĂ„ter bra igen. Ăr det...vanligt?
Fan den var fet! BÀsta fÀrgkombon! Lite avis. Min hÀlsar. Vad fick du ge för den?1-Är försenad, men nu sÄ Àr den hÀr Sommaren kan starta pÄ allvar...
I vanlig ordning lite för mycket... 600£. Men det drÀller ju inte av dessa. SÄ tycker ÀndÄ den Àr vÀrd dom pengarnaFan den var fet! BÀsta fÀrgkombon! Lite avis. Min hÀlsar. Vad fick du ge för den?
En av de roligare g-shocks jag provat. Klart roligare med en icers dockI vanlig ordning lite för mycket... 600£. Men det drÀller ju inte av dessa. SÄ tycker ÀndÄ den Àr vÀrd dom pengarna
Men din Àr ju inte mycket sÀmre!
Jag kan rekommendera. Bra klocka!Sugen pÄ en 5600bb att ha frÀmst som reseklocka. Det som talar emot Àr att den har ju inte fler funktionerÀn en F-91W? Förutom G-shock dÄ och WR. Sen bara 2Ärs batteri, visst lÀtt att byta men ÀndÄ. Ska jag slÄ till? NÄgon som kan rekommendera?
Tjena!
Jag funderar pĂ„ en ny G-Shock. Men vill ha lite rĂ„d och tips. âKravenâ Ă€r som följer.
Tough Solar
Radio-synk
Positiv display
Utformad för att kunna bÀras bekvÀmt pÄ höger handled.
Stora knappar (dvs större Àn pÄ Squares)
NÄgorlunda slimmad profil. Har redan haft en rangeman, den kÀnns för stor, om det Àr en vÀgledning. Kör förnÀrvarande GW5000 men den har de smÄ lite pilliga knapparna.
Funderar pÄ mudman GW9300, en GW7900 eller nÄtt annat!
Bilder stulna frÄn internet.
Gw7900
GW9300
NÄgon som sitter inne pÄ nÄtt bra tips? Eller har input om nÄgon av dem ovan?
Du ser. Den ska jag kolla upp! Det Àr de dÀr med klumpen till vÀnster. Men ser ut som ett riktigt bra alternativ.Kan rekomendera Riseman. Sitter vÀldigt skönt, mindre Àn rangaman tror att den Àr liiiiite mindre Àn GW-9300.
Tjena!
Jag funderar pĂ„ en ny G-Shock. Men vill ha lite rĂ„d och tips. âKravenâ Ă€r som följer.
Tough Solar
Radio-synk
Positiv display
NÄgorlunda slimmad profil. Har redan haft en rangeman, den kÀnns för stor, om det Àr en vÀgledning. Kör förnÀrvarande GW5000 men den har de smÄ lite pilliga knapparna.
Gw7900
GW9300
Jag skulle gÄ pÄ 9300. Har oxÄ testat Rangeman men kör nu med 9300. Som natt och dag storleksmÀssigt. 9300 Àr dessutom sju resor bekvÀmare att bÀra.
Den övre fyller ju nye din egen kravspecTjena!
Tough Solar
Radio-synk
Positiv display
Gw7900
GW9300
Ej solar men en klassiker. En kompis hade en sÄdan nÀr vi vÀxte upp men tappade den nÀr vi Äkte wakeboard. JÀvlar vad vi letade men den var sÄklart vÀck. BÀsta klockan han haft sedan dess.Kan rekomendera Riseman. Sitter vÀldigt skönt, mindre Àn rangaman tror att den Àr liiiiite mindre Àn GW-9300.
Tycker dock 9300 med radiosynk Àr lite vÀl dyr, speciellt med importavgifterna. SjÀlv varit inne pÄ den, men ...Jag skulle gÄ pÄ 9300. Har oxÄ testat Rangeman men kör nu med 9300. Som natt och dag storleksmÀssigt. 9300 Àr dessutom sju resor bekvÀmare att bÀra.
Tack! Bra tips!
Tycker dock 9300 med radiosynk Àr lite vÀl dyr, speciellt med importavgifterna. SjÀlv varit inne pÄ den, men ...
kan bekrÀfta att den har solar men du kanske menade att den din polare hade inte hade solar?Ej solar men en klassiker. En kompis hade en sÄdan nÀr vi vÀxte upp men tappade den nÀr vi Äkte wakeboard. JÀvlar vad vi letade men den var sÄklart vÀck. BÀsta klockan han haft sedan dess.
Ja, sorry. Fast vid nÀrmare eftertanke har jag kanske fel. En Riseman var det dock, extremt högteknologisk pÄ den tiden.kan bekrÀfta att den har solar men du kanske menade att den din polare hade inte hade solar?
Ja, sorry. Fast vid nÀrmare eftertanke har jag kanske fel. En Riseman var det dock, extremt högteknologisk pÄ den tiden.
Nej, det var den ovan, jag har varit ute och cyklat helt enkelt. VÀrmen som gör mig snurrig i kolan.Kan det ha varit en Àldre generation av Riseman kanske? DW-9100 serien?
Kolla den hÀr fulcoola...
(lÄnad bild)
InstÀmmer med @Fujoor
InstÀmmer med @Fujoor
Mudman Àr riktigt bra, lagom stor ocksÄ. Rangeman Àr i mitt tyckte coolare men jag fick den aldrig att sitta bra pÄ handleden
Kan det ha varit en Àldre generation av Riseman kanske? DW-9100 serien?
Kolla den hÀr fulcoola...
(lÄnad bild)
Det finns ju casios frÄn tidigt 90 tal (kanske Ànnu tidigare) med barometer och dylikt om jag inte minns fel.FÀrgglad! Lite svÄrburen kanske, men som sagt, vÀldigt fÀrgglad!
Hur lÀnge har G-Shock hÄllt pÄ med de dör multisensorerna?