Godmorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr börja skicka gifs till han.Here we go again
Denna gÄngen en kort auktion......
!Casio G-Shock G-8900!! (455975478) á Köp pĂ„ Tradera
Hehehe, sÀljaren Àr en av dom som Àr med och bjuder pÄ i stort sett alla G-shocks som ligger ute pÄ tratten, för att sen lÀgga ut dom igen om han vinner dom, men med lite (eller mycket) högre prisFÄr börja skicka gifs till han.
Jag undrar varför han fÄtt för sig att den Àr vÀrd nÄgonting?Here we go again
Denna gÄngen en kort auktion......
!Casio G-Shock G-8900!! (455975478) á Köp pĂ„ Tradera
Edit, jag sparade ner den hÀr bilden 11Dec..
Du borde ha större blandning, en Bulova quartz med svepande sekund istÀllet för den dÀr trÄksubben texHÀr Àr det nio G-Shocks och en Omega Speedmaster. Kul hur klockintresset svÀnger.
Ursprungligen lÄg den ute för runt tusenlappen, dÀrför jag hade span pÄ den.. Den passade in som start pÄ min 9000-9400 stegeJag undrar varför han fÄtt för sig att den Àr vÀrd nÄgonting?
Man kan ju tro att den har ett bakstycke av 24k guld om man jÀmför med riktpriser pÄ ebay. Tror dessutom att bilden Àr snodd frÄn den hÀr videonFÄr börja skicka gifs till han.
inte nog med ockerpriser, "stulna" bilder med. Det mÄste ju vara emot traderas regler?Man kan ju tro att den har ett bakstycke av 24k guld om man jÀmför med riktpriser pÄ ebay. Tror dessutom att bilden Àr snodd frÄn den hÀr videonsÄ klockan kanske inte ens existerar, alternativt Àr i sÀmre begagnat skick.
Kan inte nÄgon rapportera annonsen alternativt köpa klockan sÄ vi slipper se annonseninte nog med ockerpriser, "stulna" bilder med. Det mÄste ju vara emot traderas regler?
alla borde gÄ in och anmÀla annonsenKan inte nÄgon rapportera annonsen alternativt köpa klockan sÄ vi slipper se annonsen
Man har god lust att anmÀlaUrsprungligen lÄg den ute för runt tusenlappen, dÀrför jag hade span pÄ den.. Den passade in som start pÄ min 9000-9400 stege
Gött. Jag anmÀlde.Man kan ju tro att den har ett bakstycke av 24k guld om man jÀmför med riktpriser pÄ ebay. Tror dessutom att bilden Àr snodd frÄn den hÀr videonsÄ klockan kanske inte ens existerar, alternativt Àr i sÀmre begagnat skick.
Jag syndade ocksÄ hÀromdagen men jag ligger fortfarande pÄ 6:1 fördel G-Shock mot CWC. DÀremot ska det bli skönt att bÀra en analog klocka igen. SÄ kÀnns det nu i alla fall, hur det blir i april Àr en annan femma.Har syndat, köpte en Seiko nyss. KÀnde att jag behövde bikta mig. LÀget Àr just nu 8-2 med ledning gshock, sÄ Ànnu ingen större fara. Hoppas ni har en fin helg och krya pÄ dig @Daion
Blev du sugen @Derix ?Du borde ha större blandning, en Bulova quartz med svepande sekund istÀllet för den dÀr trÄksubben tex
Kan inte nÄgon rapportera annonsen alternativt köpa klockan sÄ vi slipper se annonsen
Tack men jag Àr nöjd med min G-ratio i lÄda.Blev du sugen @Derix ?
Dra ett PM vetja
Ăsch dĂ„Tack men jag Ă€r nöjd med min G-ratio i lĂ„da.
Bra, tveksamt dock om dom kan göra sÄ mycket Ät det iom att det inte Àr en fejk. Hoppas kan man alltidJag anmÀlde ocksÄ annonsen, hoppas att vi slipper se den framöver
Du fÄr helt enkelt skaffa en till, exklusiv padel-GVÀljer klocka till padeln, inga lÀtta beslut sÄ hÀr pÄ morgonen
HÀrligt att höra om Mudman, jag kÀnner likadant. Den bara gör jobbet och Àr otroligt skön att bÀra.Jag syndade ocksÄ hÀromdagen men jag ligger fortfarande pÄ 6:1 fördel G-Shock mot CWC. DÀremot ska det bli skönt att bÀra en analog klocka igen. SÄ kÀnns det nu i alla fall, hur det blir i april Àr en annan femma.
Mudman sitter fortfarande pÄ armen sÄklart, den bara Àr och jag har inga speciella kÀnslor för den mer Àn att det Àr min toolwatch #1. Lagom storlek och bra funktioner.
Krya pÄ dig @Daion Jag hoppas verkligen att lÀkarna kan kalibrera in systemet igen denna gÄng!
Just den modellen eller hela analoga Frogmanserien?Kortlivad modell?