• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon 😊
3848967A-19B1-435D-981D-7A3B50CC4930.jpeg

FÄr börja skicka gifs till han.
78F2D50C-8395-4C47-BF76-8D08579964ED.gif
Man kan ju tro att den har ett bakstycke av 24k guld om man jÀmför med riktpriser pÄ ebay. Tror dessutom att bilden Àr snodd frÄn den hÀr videon
sÄ klockan kanske inte ens existerar, alternativt Àr i sÀmre begagnat skick.

Bilagor

• Screenshot_20210321-080553_Chrome.jpg
    Screenshot_20210321-080553_Chrome.jpg
    171.5 KB · Visningar: 1
Ursprungligen lĂ„g den ute för runt tusenlappen, dĂ€rför jag hade span pĂ„ den.. Den passade in som start pĂ„ min 9000-9400 stege 😁
Man har god lust att anmÀla
Man kan ju tro att den har ett bakstycke av 24k guld om man jÀmför med riktpriser pÄ ebay. Tror dessutom att bilden Àr snodd frÄn den hÀr videon
sÄ klockan kanske inte ens existerar, alternativt Àr i sÀmre begagnat skick.
Gött. Jag anmÀlde.

Har syndat, köpte en Seiko nyss. KÀnde att jag behövde bikta mig. LÀget Àr just nu 8-2 med ledning gshock, sÄ Ànnu ingen större fara. Hoppas ni har en fin helg och krya pÄ dig @Daion
Jag syndade ocksÄ hÀromdagen men jag ligger fortfarande pÄ 6:1 fördel G-Shock mot CWC. DÀremot ska det bli skönt att bÀra en analog klocka igen. SÄ kÀnns det nu i alla fall, hur det blir i april Àr en annan femma.

Mudman sitter fortfarande pÄ armen sÄklart, den bara Àr och jag har inga speciella kÀnslor för den mer Àn att det Àr min toolwatch #1. Lagom storlek och bra funktioner.
286CA66E-E236-4EA0-A1B2-4924012FEF1B.jpeg

Krya pĂ„ dig @Daion ❀ Jag hoppas verkligen att lĂ€karna kan kalibrera in systemet igen denna gĂ„ng!

Jag syndade ocksÄ hÀromdagen men jag ligger fortfarande pÄ 6:1 fördel G-Shock mot CWC. DÀremot ska det bli skönt att bÀra en analog klocka igen. SÄ kÀnns det nu i alla fall, hur det blir i april Àr en annan femma.

Mudman sitter fortfarande pÄ armen sÄklart, den bara Àr och jag har inga speciella kÀnslor för den mer Àn att det Àr min toolwatch #1. Lagom storlek och bra funktioner.
286CA66E-E236-4EA0-A1B2-4924012FEF1B.jpeg

Krya pĂ„ dig @Daion ❀ Jag hoppas verkligen att lĂ€karna kan kalibrera in systemet igen denna gĂ„ng!
HĂ€rligt att höra om Mudman, jag kĂ€nner likadant. Den bara gör jobbet och Ă€r otroligt skön att bĂ€ra. đŸ‘đŸ»
Vem syndar inte? đŸ€Ł
Min samling bestĂ„r nog till 50% av G-shock och mestadels affordabledykare resten. Med övervikt pĂ„ Japanskt. 🙂

Tillbaka
Topp