Urtyp
Guld
Vad tusan, synkar inte dina multibandare?VÀljer klocka till padeln, inga lÀtta beslut sÄ hÀr pÄ morgonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad tusan, synkar inte dina multibandare?VÀljer klocka till padeln, inga lÀtta beslut sÄ hÀr pÄ morgonen
SĂ„ enkel, sĂ„ vacker! Ăr det en modd?Denna har blivit en favorit de senaste dagarna
Jag har inte hÀngt med i trÄden pÄ ett tag men vad Àr det för titanmodell i regnbÄgsfÀrg ni snackar om? NÄgot liknande detta?Den kommer att kosta som övriga titanare.
Snygg box
Tror @Perraw har den?Jag vill minnas att @Meraborsten hade den förut men den har gÄtt vidare i trÄden.
Denna GWM-B5000TR-9SĂ„ enkel, sĂ„ vacker! Ăr det en modd?
Jag har inte hÀngt med i trÄden pÄ ett tag men vad Àr det för titanmodell i regnbÄgsfÀrg ni snackar om? NÄgot liknande detta?
StÀmmer bra det, den fick vandra vidare nÀr Rainbow dök upp..Jag vill minnas att @Meraborsten hade den förut men den har gÄtt vidare i trÄden.
Villka Mudmasters har du kvar i samlingen?GWG-1000, varför fÄr den aldrig nÄgon (vÀrdig) efterföljare?
Casios AprilskĂ€mt:SĂ„ enkel, sĂ„ vacker! Ăr det en modd?
Jag har inte hÀngt med i trÄden pÄ ett tag men vad Àr det för titanmodell i regnbÄgsfÀrg ni snackar om? NÄgot liknande detta?
Den Àr det. SÄ otroligt fin pÄ bild. Men kanske regnbÄge inte trÀffar helt rÀtt med tanke pÄ den @HSK postade bild pÄ. Men dÄ ÄterstÄr ju frÄgan, vad kallar vi den istÀllet?Denna GWM-B5000TR-9
Tycker den ser riktigt lÀcker ut, ska bli kul att se den nÀr du fÄr denDen Àr det. SÄ otroligt fin pÄ bild. Men kanske regnbÄge inte trÀffar helt rÀtt med tanke pÄ den @HSK postade bild pÄ. Men dÄ ÄterstÄr ju frÄgan, vad kallar vi den istÀllet?
Vi fÄr kalla den för Plockis. Den Àr ju ett ihopaplockDen Àr det. SÄ otroligt fin pÄ bild. Men kanske regnbÄge inte trÀffar helt rÀtt med tanke pÄ den @HSK postade bild pÄ. Men dÄ ÄterstÄr ju frÄgan, vad kallar vi den istÀllet?
Har halverat, frÄn 8 till 4, dessa Àr kvar:Villka Mudmasters har du kvar i samlingen?
Jag fÄr försöka stÄ ut med glÄpordenSe inlÀgget före ditt. Nej, nu ska jag vara snÀll resten av dagen. Smaken Àr som baken.
VÀldigt trevliga!Har halverat, frÄn 8 till 4, dessa Àr kvar:
Det stÀmmer och den Àr my precioussssTror @Perraw har den?
Jag Àr bara avis för att stÄl/titan squares Àr för stora för mina handleder.Jag fÄr försöka stÄ ut med glÄporden
Vilken Àr favoriten? tycker sjÀlv att fÀrgkombinationerna pÄ den med grönt band Àr de mest lyckadeHar halverat, frÄn 8 till 4, dessa Àr kvar:
Kan hÄlla med om det men det Àr dagsforman som avgör, ibland Àr jag mer sugen pÄ nÄtt gult/rött/orange helt enkelt.Vilken Àr favoriten? tycker sjÀlv att fÀrgkombinationerna pÄ den med grönt band Àr de mest lyckade
Det Ă€r en DW-5600SCSĂ„ enkel, sĂ„ vacker! Ăr det en modd?
Gött dÄ att ha alternativKan hÄlla med om det men det Àr dagsforman som avgör, ibland Àr jag mer sugen pÄ nÄtt gult/rött/orange helt enkelt.
ĂT = mer deg in = mer G-Shock klockorSamma blĂ„ idag sĂ„klart. Snart i mĂ„l.
Jobbar ĂT för tredje helgen i rad nu
Vilket gÀng! Men du behöver lite blingHar ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis
HÀrligt, den totala motsatsen till mina GHar ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis
I wish, mer deg in till familjekontot, blir fortfarande ingen ökad utdelning till mitt lekkonto...ĂT = mer deg in = mer G-Shock klockor
Har ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis