FÄr man frÄga vad Sverige priset Àr pÄ klockan?
Vad fÄr man ge för en porter pÄ klockmaster globen dÄ?- Finns inget svenskt listpris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr man frÄga vad Sverige priset Àr pÄ klockan?
Vad fÄr man ge för en porter pÄ klockmaster globen dÄ?- Finns inget svenskt listpris.
Vad Àr impulskontroll??Hahahaha behöver hjÀlp med min spontanitet och min impulskontroll .
Det var en mycket bra frÄgaVad Àr impulskontroll??
- Finns ingen mer att köpa dÀr, tyvÀrrVad fÄr man ge för en porter pÄ klockmaster globen dÄ?
2 kvar nu!Alikestore verkar har 3st Porter kvar. Skynda fynda.
Testa gummibandet ocksÄ. BÄde snyggare och bekvÀmare.NÄgra Porterbilder för inspiration .
InstÀlld och klar. Roligare Àn förvÀntat, Àven om jag saknar solladdning och radiosynk.
Har du klippt ytterligare en2 kvar nu!
Haha nej. RÀcker med den jag har. Vore kul om alla porter frÄn alikestore hamnar hÀr.Har du klippt ytterligare en
- GÀrna bild, tack!Testa gummibandet ocksÄ. BÄde snyggare och bekvÀmare.
Vad Àr impulskontroll??
NÄt Àtbart???Det var en mycket bra frÄga
Hehe ja du en annan feting dock ingen G-Shock
NÄgra Porterbilder för inspiration .
InstÀlld och klar. Roligare Àn förvÀntat, Àven om jag saknar solladdning och radiosynk.
- DÄ lÀgger vi till en bild pÄ gummirekvisita ocksÄDet Àr inga Porterbilder... det Àr PORRBILDER
- Följer ocksÄ med, kommer sÀkert till anvÀndningDet Àr inga Porterbilder... det Àr PORRBILDER
HÀr Àr nÄgra som jag har postat tidigare- GÀrna bild, tack!
- Tack, har inte provmonterat mitt Àn. Gillar Nato nÀr det passar klockan.HÀr Àr nÄgra som jag har postat tidigare
Bra att du gillar textilbandet.- Tack, har inte provmonterat mitt Àn. Gillar Nato nÀr det passar klockan.
Det Àr ju fredag, smit hem tidigt!Jaha... Nu fick man ju verkligen lust att jobba full dag....
Vad har du för......Det Àr inga Porterbilder... det Àr PORRBILDER
Mmmm, tanken har slagit mig mer Àn en gÄng sen jag började vid 6 i morseDet Àr ju fredag, smit hem tidigt!
Samma för mig. Sista veckan i mars blir ruskigt tuffJaha... Nu fick man ju verkligen lust att jobba full dag....
Noen bilder burde ikke vÊre lov Ä vise her pÄ forumet.
-Det er vel noe som heter avundsjuk....