Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dagens G, började med oak sen 5600
Mmhmmm, det rÄkade liksom hÀnda en grej.....
MÄste sÀga att nya portern Àr en fulltrÀff
Ne, nu fÄr ni sluta! Blir sjukt sugen pÄ en sÄn efter alla bilder hÀr det senasteHinner inte lÀngre Àn sÄhÀr nu
Tyyp.....Ăr det fjĂ€rde klockan denna mĂ„naden ?
Tyyp.....
Men det mÄste ju vara OK i och med att Frugis fick en av dom ??
Det kommer. MĂ„ste bara diska av familjeplikternaSkojar du?! Vi vill se MER!
Bara att KĂĂĂĂĂPaNe, nu fĂ„r ni sluta! Blir sjukt sugen pĂ„ en sĂ„n efter alla bilder hĂ€r det senaste
1:6-metodenHaha, det Àr ju ett sÀtt att minska sin hoard pÄ
Nu börjar du nÀstan lÄta som @Staafen gjorde i OWG-trÄden hÀrom dan...Det kommer. MÄste bara diska av familjeplikterna
Ja trodde inte jag skulle gilla den sÄ mkt som jag gör, den Àr (utom adjustknappen) helt perfekt. För 500kr vet i fasiken vad som slÄr denTvÄ mycket bra klockor. Den nedre Àr kanske den mest prisvÀrda i kollektionen.
Jag har tyvĂ€rr ingen rĂ€tt att kommentera nĂ„gon.Ăr det fjĂ€rde klockan denna mĂ„naden ?
Ja, den dÀr adjustknappen Àr feldesignadJa trodde inte jag skulle gilla den sÄ mkt som jag gör, den Àr (utom adjustknappen) helt perfekt. För 500kr vet i fasiken vad som slÄr den
Hur mÄnga har du hunnit med??Jag har tyvÀrr ingen rÀtt att kommentera nÄgon.
Hinner inte lÀngre Àn sÄhÀr nu
Hur mÄnga har du hunnit med??
Vi lovar att inte sÀga nÄt till din HSBJag törs inte sÀga.
hmm jag tror att jag Àr uppe i 13st i Är.Vi lovar att inte sÀga nÄt till din HSB
Wow, imponerandehmm jag tror att jag Àr uppe i 13st i Är.
Jag funderar starkt pÄ att bestÀlla en oxÄ. @Hans B 1955 fanns den hos svensk AD?Porter tÀthet i Är mÄste vara rekord i gruppen.
Om alla hÀr har en sÄ blir det vÄr KS klocka i Är.Jag funderar starkt pÄ att bestÀlla en oxÄ. @Hans B 1955 fanns den hos svensk AD?
Kommer att bli mÄnga Porter i trÄden.Ne, nu fÄr ni sluta! Blir sjukt sugen pÄ en sÄn efter alla bilder hÀr det senaste
Det rÄder Porter feber i trÄden.Om alla hÀr har en sÄ blir det vÄr KS klocka i Är.
- âFannsâ Ă€r nog rĂ€tt ord. Jag hĂ€mtade den idag hos Klockmaster Globen. Enligt Svante den enda som kommit till Sverige.Jag funderar starkt pĂ„ att bestĂ€lla en oxĂ„. @Hans B 1955 fanns den hos svensk AD?
InsÄg nyss att jag mÄsta sluta rÀkna...hmm jag tror att jag Àr uppe i 13st i Är.
Haha, jag Àr nÀra dÀrpÄ. Du behöver inte kÀnna dig ensam.InsÄg nyss att jag mÄsta sluta rÀkna...
Jag Àr visst uppe i 45 G-shocks/Baby-Gs in sen jag gick med hÀr pÄ KS för nÀstan precis ett Är sen...
- âFannsâ Ă€r nog rĂ€tt ord. Jag hĂ€mtade den idag hos Klockmaster Globen. Enligt Svante den enda som kommit till Sverige.
Casio Àr bra pÄ mycket, men produktbilder hör inte dit...Klockmaster Globen hade fÄtt nya MR-G ocksÄ . SÄg bÀttre ut i verkligheten Àn pÄ bild