SÄ sant!Casio Àr bra pÄ mycket, men produktbilder hör inte dit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ sant!Casio Àr bra pÄ mycket, men produktbilder hör inte dit...
Undrar hur mÄnga de har fÄtt, om det var bara 10st och sÄ mÄnga hÀr har bestÀllt frÄn de.Alikestore verkar har 3st Porter kvar. Skynda fynda.
KS har dammsugit marknadenUndrar hur mÄnga de har fÄtt, om det var bara 10st och sÄ mÄnga hÀr har bestÀllt frÄn de.
Fick de bara tio tilldelade?Undrar hur mÄnga de har fÄtt, om det var bara 10st och sÄ mÄnga hÀr har bestÀllt frÄn de.
- Finns inget svenskt listpris.FÄr man frÄga vad Sverige priset Àr pÄ klockan?
InsÄg nyss att jag mÄsta sluta rÀkna...
Jag Àr visst uppe i 45 G-shocks/Baby-Gs in sen jag gick med hÀr pÄ KS för nÀstan precis ett Är sen...
Imorrn blir det iaf en G-shock mindre hÀrDet Àr ÀndÄ imponerande! SjÀlv sÄ har cirka 50 klockor passerat under mina tre Är pÄ KS
SÄdÀrja! Skönt att den kom fram.Hinner inte lÀngre Àn sÄhÀr nu
Ska du inte prova den en sista gÄng?Imorrn blir det iaf en G-shock mindre hÀr
DÄ fÄr nÄgon annan ta över ansvaret för trippelsvarta Casioaken
Det har jag redan gjort.....Ska du inte prova den en sista gÄng?
Imorrn blir det iaf en G-shock mindre hÀr
DÄ fÄr nÄgon annan ta över ansvaret för trippelsvarta Casioaken
Tror det Àr uppe i 270 sÄlda lotter just nuKöpte lotter denna gÄngen för att du hade donerat
Jag lÀste nÄgonstans att antingen fick varje affÀr eller land 10st Porterklocka (mÄste vara utanför asien), vet dock inte om det stÀmmer.Fick de bara tio tilldelade?
Jag vet inte men du ser att det Àr tvÄ olika? 5600 och 5000...Vet nÄgon om man kan fÄ tag i denna frÄn Sverige eller inom EU?
Jag köpte frÄn Japan.Vet nÄgon om man kan fÄ tag i denna frÄn Sverige eller inom EU?
GÄr eventuellt i tankarna att finansiera en annan trevlig klocka och tÀnkte kolla lÀget hÀr ifall det finns nÄgot intresse för min MR-G . Skicka PM vid intresse sÄ fÄs det mer information. Trevlig helg gott folk !
Hehe ja du en annan feting dock ingen G-ShockUndrar vad som kan locka sÄ mycket sÄ att MR-G ska flippas ?
Nu Àr det ju @livinl0ud vi pratar om hÀr VÄr meste och bÀste mÀsterflippare Det finns ALLTID nÄgot som lockarUndrar vad som kan locka sÄ mycket sÄ att MR-G ska flippas ?
Hahahaha behöver hjÀlp med min spontanitet och min impulskontroll .Nu Àr det ju @livinl0ud vi pratar om hÀr VÄr meste och bÀste mÀsterflippare Det finns ALLTID nÄgot som lockar
Jag har bara ett tips att ge dig: sluta KlocksnackaHahahaha behöver hjÀlp med min spontanitet och min impulskontroll .
Vad trÄkigt det skulle bli sÄ det Àr inget alternativ .Jag har bara ett tips att ge dig: sluta Klocksnacka
Jag har bara ett tips att ge dig: sluta Klocksnacka