Aha, metalldelen var ju inte direkt gratis.
NÀe den Àr dyrare, bezel typ 200kr med frakt sÄ kÀndes ok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aha, metalldelen var ju inte direkt gratis.
Metallprytteln kostar 674:- ink moms och frakt om jag fattar rÀttNÀe den Àr dyrare, bezel typ 200kr med frakt sÄ kÀndes ok!
- HÀlsa Svante och gÀngetPÄ vÀg att hÀmta GBD-H1000 frÄn garantireparation.
Löser man sÄdant i Sverige, eller har den varit i Japan?PÄ vÀg att hÀmta GBD-H1000 frÄn garantireparation.
Blir riktigt snyggt det dÀr!Dags att ta tag i murbyggandet igen.
Konstaterade i morse att samtliga GShock som har radiosynk hade grejat sommartid under natten.
Har tvÄ som behövde handpÄlÀggning, fixat nu.
Portern kÀnner ni igen, men den vÀnstra Àr Ànnu roligare. Officiellt militÀrmÀrkt (Frankrike), vad jag vet den enda mÀrkta GShocken.
Den Àr frÄn 98, fungerar perfekt efter batteribyte, tÀt Àr den fortfarande ocksÄ
Fasen att svart och orange Àr sÄ jÀkla bra ihop... Det rÀckte tydligen inte med 4 inköp i Mars..Försöker fÄnga de fÄ strÄlarna som finns
Porter?Fasen att svart och orange Àr sÄ jÀkla bra ihop... Det rÀckte tydligen inte med 4 inköp i Mars..
Jag lÀmnade in den 14/3 sÄ att den inte varit och vÀnt i Japan kan nog anses mycket troligt.Löser man sÄdant i Sverige, eller har den varit i Japan?
Nope. rÄkade bli en annan svart/orange/skeleton-pjÀs.....Porter?