Mellis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ blir dom tvÀttade av sig sjÀlvSkulle egentligen ha tvÀttat altanerna idag, men dÄ det regnar blir det gym istÀllet
Intressant variant av Square det dÀr. Schysst med större siffror, snyggt med mönstrad ram .Bjuder pÄ en bild iaf sÄ fÄr trippeln stÄ dÀr och ladda sen, lite synk hade vÀl inte skadat heller
DÄ blir dom tvÀttade av sig sjÀlv
Hon har rÀtt, den enda jag kan komma pÄ Àr politikers samveten.Min fru har förklarat för mig att det Àr fÄ saker hÀr i vÀrlden som Àr sjÀlvrengörande, exempelvis sÄ Àr tydligen inte duschkabinen det
Det Àr dÀrför man ska rengöra den i bara mÀssingen med dörren öppen sÄ alla kan se hÀrligheten, gÀller sÄvÀl duschkabin som altan... brukar inte bli sÄ mycket tjat om att det ska göras igenMin fru har förklarat för mig att det Àr fÄ saker hÀr i vÀrlden som Àr sjÀlvrengörande, exempelvis sÄ Àr tydligen inte duschkabinen det
Hur kan nÄtt dom inte har bli rent???Hon har rÀtt, den enda jag kan komma pÄ Àr politikers samveten.
Tack för tipset ska kolla nÀrmare pÄ den
Japp, man kan Àndra men just nu Àr den pÄ sÄ mkt LOW att det inte gÄr, sÄ pass att Àven indikatorn blinkar sÄ den syns inte pÄ min bild!Intressant variant av Square det dÀr. Schysst med större siffror, snyggt med mönstrad ram .
Men ska den inte visa veckodag?
Och laddningsindikatorn, vad jag kan se, ingen plupp ovanför varken L, M eller H ?
EDIT: Blev nyfiken sÄ jag kollade upp det, man vÀljer alltsÄ ifall den ska visa veckodag eller datum, i see.
Funkar Àven pÄ en regnig skid semester
Nu blev man sugen pÄ en gulfmaster.
Altanen kan alltid tvÀttas nÀsta vecka!Mjukisbyxor pÄ och sofflÀge aktiviterat! Altanen kan tvÀttas nÀsta vecka ÀndÄ
Mjukisbyxor pÄ och sofflÀge aktiviterat! Altanen kan tvÀttas nÀsta vecka ÀndÄ
KĂ€nner mig speciell
Med beskrivningen âShock ej testatâ Det Ă€r nog tur det...Eh.. trevlig lördagkvĂ€ll
Shock power-g klocka
Utropspris: 150 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-04-10 18:36:09. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartz herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Metallen eller gummit?Samma hÀr, bytt gummi pÄ gbx till ett frÄn 5610 tack @Buenaventura för det . FÀrgmÀssigt sÄdÀr men bestÀllt svart bezel till den frÄn watchtech.
Metallen eller gummit?
Aha, metalldelen var ju inte direkt gratis.bestÀllt ny resinbezel (svart)