• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nej, det Àr stenhÄrd vÀldrÀnerad grusÄs nÄgra cm under grÀset. KÀndes inte nödvÀndigt i detta fallet.
Jag gör den sÄ den lutar innÄt ocksÄ, helt raka sidor har vi provat pÄ jobbet men dom vill gÀrna röra sig.
LÄter stabilt med en rejÀl rullstensÄs som grund! Fint arbete hursomhelst :)

ÄndĂ„ sjukt att sĂ„ stor del av vĂ€rldshandeln gĂ„r genom en passage och att vi Ă€r sĂ„ beroende av att denna funkar
Det mest underliga Àr ju att dom inte hunnit fÄ dit mer Àn 1 gammal grÀvmaskin som petar lite i gruset under fören som i den första bilden som visades.
Med dom vĂ€rdena som det handlar om borde det ju finnas stöƕre engagemang.
NĂ„t lurt med alltihop.

cdi.jpg
Vilket jĂ€vla klassinlĂ€gg! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ‘đŸ»
Mer sĂ„nt! 😍

Det mest underliga Àr ju att dom inte hunnit fÄ dit mer Àn 1 gammal grÀvmaskin som petar lite i gruset under fören som i den första bilden som visades.
Med dom vĂ€rdena som det handlar om borde det ju finnas stöƕre engagemang.
NĂ„t lurt med alltihop.
Hade jag haft en rövargÀng sÄ hade man nog haft tankar pÄ sabotage mot denna kanal mer Àn en gÄng. Man fÄr ju hoppas att den Àr vÀlbevakad.

JĂ€vlar vilken match det blev pĂ„ min RÖDA #OWGFAIL och min profilbild :) Mina inlĂ€gg kan dĂ„ inte anses anonyma, svĂ„ra att missa!

Wow, den har jag aldrig sett. Coolt! Inte minst med tanke pÄ de framgÄngar som sverige hade under VM 94. Pricket över i:t skulle vara om det glaset hamnade i en DW-5030 med brons (ja kanske Àr mer rose?) knappar och buckle för att göra en antydan till vÄrt brons.
NĂ€ de verkar inte helt vanliga. Knep min hĂ€r pĂ„ KS för nĂ„gra Ă„r sen. Hittade en bild frĂ„n nĂ„n som har kvar sin i originallĂ„dan 😳
61183C87-2B88-42F3-A289-D91DA86D6043.jpeg

NÀr jag fick hem min första g-shock i onsdags tÀnkte jag snabbt att det nog inte dröjer sÄ lÀnge innan det blir en till.
Det gjorde det inte heller, det dröjde fyra dagar... :bag:

IMG_0150.jpeg

Har burit min Rangeman i snart en mĂ„nad sĂ„ hĂ„ller med om att det Ă€r ett bra val, Ă€ven om jag börjar bli lite vĂ€l trött pĂ„ den nu 😱

Är det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ att fĂ„ multibandsynken att fungera. Min har inte uppdaterats pĂ„ tvĂ„ dagar nu och jag har testat manuell synk ca 20 ggr pĂ„ olika stĂ€llen hemma samt runt om i stan.
Det hade ju inte varit nÄn issue om det inte vore för den dÀr rackarns sommartiden sÄ nu gav jag upp och stÀllde in tiden manuellt istÀllet...

Är det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ att fĂ„ multibandsynken att fungera. Min har inte uppdaterats pĂ„ tvĂ„ dagar nu och jag har testat manuell synk ca 20 ggr pĂ„ olika stĂ€llen hemma samt runt om i stan.
Det hade ju inte varit nÄn issue om det inte vore för den dÀr rackarns sommartiden sÄ nu gav jag upp och stÀllde in tiden manuellt istÀllet...
Eftersom dom synkar bÀst nattetid Àr det alltid svÄrt sÄ hÀr lÄngt ifrÄn tornen dagtid. Det Àr solens strÄlar som stör radiovÄgorna. Kör med appen Clock wave eller ladda hem Junghans MEGA app som Àr gratis Àr mitt tips

TĂ€nkte skriva samma som @BarbaBaba
Kör med Clock wave.
Funkade finfint. VĂ€rt den tjugan đŸ‘đŸ»
F77B8067-F7B7-4864-91D3-5FE2BB7E9B53.png

Jag blev inbjuden till OWG uppesittarkvÀll pÄ Clubhouse under onsdagskvÀllen av @Berns och kan sÄledes bjuda in ytterligare 2 st. Varje nyreggad (det Àr gratis) fÄr 2 inbjudningar och kan fortsÀtta inbjudandet.
SÄ vem av er OWGŽs vill ha dessa? Skicka PM till mig. Man mÄste dock tydligen ha iPhone för att kunna ladda ner appen.

@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@edlundd
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Blewris
@Hampus J

Jag blev inbjuden till OWG uppesittarkvÀll pÄ Clubhouse under onsdagskvÀllen av @Berns och kan sÄledes bjuda in ytterligare 2 st. Varje nyreggad (det Àr gratis) fÄr 2 inbjudningar och kan fortsÀtta inbjudandet.
SÄ vem av er OWGŽs vill ha dessa? Skicka PM till mig. Man mÄste dock tydligen ha iPhone för att kunna ladda ner appen.

@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman