Kul! Har en helsvart pÄ ingÄngOm man bara fick vÀlja en G-shock, skulle jag lÀtt vÀlja nÄgon frÄn GW-B5600 serien med combilÀnk.
BÀttre valuta för pengarna gÄr inte att fÄ.
Glad pÄsk alla!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Har en helsvart pÄ ingÄngOm man bara fick vÀlja en G-shock, skulle jag lÀtt vÀlja nÄgon frÄn GW-B5600 serien med combilÀnk.
BÀttre valuta för pengarna gÄr inte att fÄ.
Glad pÄsk alla!
![]()
Vart igÄng med polertrissan?Godnatt allesammans!
![]()
Jag har ca 15,5 cm runt handleden. Nej, den sitter perfekt pÄ mig, mycket bekvÀmt.Kul! Har en helsvart pÄ ingÄngdu tycker inte lÀnken gör att det bÀrs för stort? Har förstÄtt att "L2L" mÄttet blir lÀngre med lÀnk jÀmfört med standard band?
Tack! Skönt att höraJag har ca 15,5 cm runt handleden. Nej, den sitter perfekt pÄ mig, mycket bekvÀmt.
Det finns en anledning till att jag har lÀnk pÄ alla mina GW-B5600orTack! Skönt att höra![]()
Hehe, det lÄter ju helt fantastiskt! LÀngtar Ànnu mer nu!Det finns en anledning till att jag har lÀnk pÄ alla mina GW-B5600or
Dom blir helt enkelt purrfekt![]()
Vad blir nĂ€sta köp?G-Shock och skjorta, fungerar ovĂ€ntat bra! Ăr rĂ€dd att jag sakta men sĂ€kert börjar dras ned i G-Shock-trĂ€sketHa en fortsatt trevlig pĂ„sk allihopa
![]()
![]()
Det Ă€r lĂ€tt hĂ€nt!G-Shock och skjorta, fungerar ovĂ€ntat bra! Ăr rĂ€dd att jag sakta men sĂ€kert börjar dras ned i G-Shock-trĂ€sketHa en fortsatt trevlig pĂ„sk allihopa
![]()
![]()
Jag har lÀnk pÄ en och band pÄ den andra, tycker lÀnken bÀrs bÀttre pÄ alla vis. Jag har dessutom vÀldigt tunn handled pÄ 15,2cm. LÀnkens ÀndlÀnkar Àr vÀldigt kupade, sÄ de följer handleden perfektKul! Har en helsvart pÄ ingÄngdu tycker inte lÀnken gör att det bÀrs för stort? Har förstÄtt att "L2L" mÄttet blir lÀngre med lÀnk jÀmfört med standard band?
Vart igÄng med polertrissan?![]()
HÄller med dig. Bra putsat!Jupp! Tycker trÄksuben ser bÀttre ut Àn innan
![]()
Nya delar pÄ igÄng sÄ den blir naken ett tag tillChockad!!!
Rött HR-hus minsann.
HĂ„ller med dig. Bra putsat!![]()
Fan vad bra! Tack för jÀmförelsen!Jag har lÀnk pÄ en och band pÄ den andra, tycker lÀnken bÀrs bÀttre pÄ alla vis. Jag har dessutom vÀldigt tunn handled pÄ 15,2cm. LÀnkens ÀndlÀnkar Àr vÀldigt kupade, sÄ de följer handleden perfekt
![]()
![]()
Hade du HR-bandet(svart/rött) oxÄ eller Àr det frÄn BCn (svarta)?Nya delar pÄ igÄng sÄ den blir naken ett tag till. Ja snyggt med rött
.
Hade ett svart frÄn BCn men har sÄlt det till annan trevlig medlem i trÄden. Har dock ett likadant pÄ ingÄng. Det svart/röda Àr riktigt snyggt men passar bÀst pÄ AR:en tycker jagHade du HR-bandet(svart/rött) oxÄ eller Àr det frÄn BCn (svarta)?
Det blir nog isÄfall en DW-5600 av nÄgot slag. Har ni nÄgra tips pÄ nÄgon fin? Vill ej ha helsvart. Skeleton ligger rÀtt bra tillVad blir nÀsta köp?
Ăka budgeten istĂ€llet!Tackar! Funderade pĂ„ att rensa ut trĂ„ksuben pga söndersprĂ€ngd klockbudget men fĂ„r sĂ€lja lite Seikos istĂ€llet![]()
FrÀckt med rött case, mÄste göra sig bra pÄ clear-bezel!Naken.
![]()
Eller hurFrÀckt med rött case, mÄste göra sig bra pÄ clear-bezel!![]()
Nu fÄr ni leva med att jag svarar pÄ gamla inlÀgg efter min vita mÄnad.Japp det finns en GW, och efter lite googlande verkar det vara som du sÀger. Samma display av ekonomiska skÀl.
riktigt frÀsch