• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om man bara fick vÀlja en G-shock, skulle jag lÀtt vÀlja nÄgon frÄn GW-B5600 serien med combilÀnk.
BÀttre valuta för pengarna gÄr inte att fÄ.
Glad pÄsk alla!

IMG_5998.JPG
Kul! Har en helsvart pĂ„ ingĂ„ng 😇 du tycker inte lĂ€nken gör att det bĂ€rs för stort? Har förstĂ„tt att "L2L" mĂ„ttet blir lĂ€ngre med lĂ€nk jĂ€mfört med standard band?

Kul! Har en helsvart pĂ„ ingĂ„ng 😇 du tycker inte lĂ€nken gör att det bĂ€rs för stort? Har förstĂ„tt att "L2L" mĂ„ttet blir lĂ€ngre med lĂ€nk jĂ€mfört med standard band?
Jag har ca 15,5 cm runt handleden. Nej, den sitter perfekt pÄ mig, mycket bekvÀmt.
PÄ tal om svarta, jag har pÄ mig den just nu. Den Àr jag mycket nöjd med ocksÄ. Inte lika tydlig display, men jag har inga problem att se siffrorna.
Och den negativa displayen passar sÄ bra till resten av klockan.

Jag har lĂ€nk pĂ„ en och band pĂ„ den andra, tycker lĂ€nken bĂ€rs bĂ€ttre pĂ„ alla vis. Jag har dessutom vĂ€ldigt tunn handled pĂ„ 15,2cm. LĂ€nkens Ă€ndlĂ€nkar Ă€r vĂ€ldigt kupade, sĂ„ de följer handleden perfekt đŸ‘đŸ»
E0B2EFFA-C939-4B55-B503-1AD217675596.jpeg

8936B5D9-E789-466E-84EB-4E675684DC6A.jpeg

Japp det finns en GW, och efter lite googlande verkar det vara som du sÀger. Samma display av ekonomiska skÀl.
Nu fÄr ni leva med att jag svarar pÄ gamla inlÀgg efter min vita mÄnad.

Testa om RCVD tÀnds upp nÀr du kör testlÀget. PÄ Gulfman nÄs det genom att trycka ner search, mode och adjust samtidigt.

Ber ocksÄ om ursÀkt för dammig bild. Suddig dessutom.
IMG_20210404_102056.jpg

Tillbaka
Topp