• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Först hjul byte, sen klockbyte😁
Dotrans och Frugis bilar Ă€r numera sommarskodda👍
IMG_20210403_171948.jpg

Sen fick Rosa vila och GBDHn fĂ„r bli kvĂ€lls-G👍
IMG_20210403_173703.jpg

Nog för att den Ă€r trevlig men den kostar Ă€ndĂ„ lika mycket som en begagnad MRG. Är den vĂ€rd det?

SkĂ„nska Ă€r vĂ€l mer danska Ă€n svenska med dialekt va? 😉

OH OH... Nu bööjas dee😄

Det finns bara ett fel med skĂ„nska... de uttalar för mĂ„nga vokaler 😆😁😆😁😆

Är inte skĂ„ning sjĂ€lv, ganska lĂ„ngt ifrĂ„n, men ett tillfĂ€lle att slĂ€nga in ett vedtrĂ€ skippar man ju inte, men det vet ni ju sen OWG-trĂ„denđŸ€Ł
6BE2380B-785D-4109-BB94-AAC88DC74D80.gif
Ha ha, det verkar finnas mĂ„nga anhĂ€ngare av spettets vĂ€nner i trĂ„den đŸ€­ men ingenting gĂ„r upp mot gamla SkĂ„ne Ă€ndĂ„n 😀 Tar hellre denna fighten med er Ă€n med en massa sjĂ€lvgoda norrmĂ€n kan jag lova ❀

Nog för att den Ă€r trevlig men den kostar Ă€ndĂ„ lika mycket som en begagnad MRG. Är den vĂ€rd det?
Det Àr för mig mÀrkligt att MRG tappar sÄ mycket i pris faktiskt sÄ det Àr en nÄgot missvisande jÀmförelse enligt mig. Titanaren Àr Ànnu mer stealth Àn MRG och det Àr nice! DLC pÄ bÄda klockorna men ÀndÄ sÄ olika i fÀrg.
EE5A1A89-B0A3-44DE-AE23-36C50026E405.jpeg

Jag försökte fÄ bort dammet men det var helt omöjligt!

Tillbaka
Topp