Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror vi har honom nu gubbar! Bra jobbat!Den orangea Àr bestÀlld! G-Shock nr 2 pÄ ingÄng![]()
Idag fÄr min första G lite handledstid och den klocka som locka in mig i G-Shock trÀsket.
@roosterman @dragonhf @Derix En keeper frÄn 2016-10-17. Jag kan ja ocksÄ.
![]()
För att vara negativ display Àr den oerhört tydlig och skarp mot de klockor jag haft med negativ. Till och med bÀttre Àn Guld stÄlisen och Rangeman jag hade med negativBra dÀr. Den klockan har en av dem bÀsta modulerna.
Glad pÄsk alla!
![]()
För att vara negativ display Àr den oerhört tydlig och skarp mot de klockor jag haft med negativ. Till och med bÀttre Àn Guld stÄlisen och Rangeman jag hade med negativ.
Det kanske Àr sÄ. Har inte vÀrst mycket erfarenhet utav dom gamla. JasÄ den funktionen har jag missatSom jag bruka sÀga, dem gamla G-shocken har bÀttre moduler. Titta bara pÄ batteritiden pÄ dem nya klockorna.
Och den klockan du har kan stÀlla in kontrast ocksÄ.
à h nej!!! Hoppas verkligen att allt löser sig utan nÄgra större besvÀrDen hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
HemsktDen hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
Usch dÄDen hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
AjdÄ! Till och med RM gör en sur gubbe. Hoppas det ordnar sig!Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
Det mÄste vara en mod eller? Sjuk snyggHÀr Àr min klocka för dagen. Hoppas allt gÄr bra med grabben, @Derix De lyckas dÄ stÀlla till det, de smÄ...
![]()
Skummar igenom trÄden igen efter ett tags uppehÄll... ville bara lyfta att det hÀr var en sÀrskilt fin och bra bild. UtstrÄlar framtidshopp!Den hÀr Àr poppis hos lillgrabben
![]()
- AjdÄ, hoppas det gÄr bra med ögat!Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
Ja, det Àr en modd med Àkta porterdelar dock. En Àkta Àr svÄr att hitta (500 ex) och svider rejÀlt i plÄnkan.Det mÄste vara en mod eller? Sjuk snygg
Gott att höra att det gick braTack för alla lyckönskningar. Nu Ă€r vi Ă€ntligen hemma. Ăgat klarade sig men det Ă€r ett stort sĂ„r mitt pĂ„ ögonvitan.
Imorgon byggs det LEGO, grabben valde ut den hÀr
![]()
Det stod mellan Porschen och snögubben frÄn filmen Frost. Bra val tycker jagGott att höra att det gick bra
DÄ Àr han vÀl vÀrd en Porsche![]()
Tack för alla lyckönskningar. Nu Ă€r vi Ă€ntligen hemma. Ăgat klarade sig men det Ă€r ett stort sĂ„r mitt pĂ„ ögonvitan.
![]()
Riktigt lÀskigt nÀr det hÀnder nÄgot med ögonen. Tur att det gick bra!Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar
![]()
Skönt att det gick bra med grannens öga!Tack för alla lyckönskningar. Nu Ă€r vi Ă€ntligen hemma. Ăgat klarade sig men det Ă€r ett stort sĂ„r mitt pĂ„ ögonvitan.
![]()
Skönt! Lego efter sjukan Ă€r standard. Desto större skada desto större legobygge, det Ă€r sen gammalt. VĂ„r yngsta Ă€r en vild kille sĂ„ det har blivit mycket Lego efter bla stygn i pannan och armbrott. Man ska ju göra som storebrorsanTack för alla lyckönskningar. Nu Ă€r vi Ă€ntligen hemma. Ăgat klarade sig men det Ă€r ett stort sĂ„r mitt pĂ„ ögonvitan.
![]()