LÀckra fÀrger!!GW-100 "Antman"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀckra fÀrger!!GW-100 "Antman"?
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!LĂ€ckra fĂ€rger!!
Tycker dom Àr riktigt feta, slÀpptes 2000. Finns tre utföranden:LÀckra fÀrger!!
En porter mÄste du haHahaha blir inge Rangeman hÀr . FrÄgan Àr vad nÀsta G blir för nÄgon ?
Haha Porter vÀxer inte direkt pÄ trÀd och priset Àr inte sÄ roligt heller .En porter mÄste du ha
Eller mena du nya modellen ?En porter mÄste du ha
Intresse finns frÄn min sida .@Lord_tito88 nÀmnde tidigare i trÄden att Micro-gÀnget hade haft ett Zoom-GTG i helgen.
Ăr det nĂ„got som finns intresse av att dra ihop hĂ€r i vĂ„r trĂ„d oxĂ„?
Zoom finns ju till bÄde Àpplen och smÄrobotar
Yes den nyaEller mena du nya modellen ?
Japp, tror det kan va kul@Lord_tito88 nÀmnde tidigare i trÄden att Micro-gÀnget hade haft ett Zoom-GTG i helgen.
LÄter som en riktigt kul grej, Ànnu roligare om man skulle kunna trÀffas fysiskt post corona.@Lord_tito88 nÀmnde tidigare i trÄden att Micro-gÀnget hade haft ett Zoom-GTG i helgen.
Nya Portern verkar absolut vara trevlig och helt i min stil . Finns definitivt risk att det kan bli en sĂ„dan . Ăr dock sugen mest pĂ„ denna just nu .Yes den nya
Det vore trevligt. Jag lÀmnade ett förslag pÄ agenda tidigare i trÄden@Lord_tito88 nÀmnde tidigare i trÄden att Micro-gÀnget hade haft ett Zoom-GTG i helgen.
Hahaha ja la precis upp en bild pÄ den ocksÄ .
Just det, @livinl0ud period som OWGDet vore trevligt. Jag lÀmnade ett förslag pÄ agenda tidigare i trÄden
Har krokar ute efter en sĂ„nNya Portern verkar absolut vara trevlig och helt i min stil . D inns definitivt risk att det kan bli en sĂ„dan . Ăr dock sugen mest pĂ„ denna just nu .
Hahaha den perioden var tyvÀrr inte sÄ lÄngvarig .Just det, @livinl0ud period som OWG
HÀr har vi denDet kan nog vara bra att förbereda lite punkter pÄ agendan inför en digital GTG - bara utifall att det blir tyst och stelt.
Förslag pÄ punkter:
Portermod - hur gör man?!
@roosterman - Varför SAAB Àr bÀst
Hur man trÄlar Tratten
@spammerstakeahike 's batterihysteri
MTG vs MRG
@livinl0ud 's sÄ kallade "OWG"-period
Vilken Àr den ultimata G-Shockmodellen?
Du fÄr vara min kran gÀllande klockan .Har krokar ute efter en sÄn
JĂ€vligt fin, Ă€ntligen med positiv display. Jo jag vet att den finns i Gorillaz varianten men jag gillar inte riktigt designen.Nya Portern verkar absolut vara trevlig och helt i min stil . D inns definitivt risk att det kan bli en sĂ„dan . Ăr dock sugen mest pĂ„ denna just nu .
Du Àr grundaren till vÄra tankarDet vore trevligt. Jag lÀmnade ett förslag pÄ agenda tidigare i trÄden
HÄller helt med dig . Gorillaz Àr najs (haft tvÄ ) men denna Àr Ànnu mer najs .JÀvligt fin, Àntligen med positiv display. Jo jag vet att den finns i Gorillaz varianten men jag gillar inte riktigt designen.
Ska bli intressant att se de första irl-bilderna och klipp pÄ YT nÀr de slÀpps. Jag vill se hur den "grÄ" tavlan och digi-camomönstret ser ut irl.Hahaha ja la precis upp en bild pÄ den ocksÄ .
+1. Vill ha den ocksĂ„.Nya Portern verkar absolut vara trevlig och helt i min stil . D inns definitivt risk att det kan bli en sĂ„dan . Ăr dock sugen mest pĂ„ denna just nu .
Jag gör mitt bÀsta att fÄ hem en sÄ snart det gÄrSka bli intressant att se de första irl-bilderna och klipp pÄ YT nÀr de slÀpps. Jag vill se hur den "grÄ" tavlan och digi-camomönstret ser ut irl.