Den Àr bestÀmd sÄ fort Sakurawatches fÄr in den men tÀnkte utöver hehe .GW-B5600MG-1JF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr bestÀmd sÄ fort Sakurawatches fÄr in den men tÀnkte utöver hehe .GW-B5600MG-1JF?
Nya trantixxii titanare!Den Àr bestÀmd sÄ fort Sakurawatches fÄr in den men tÀnkte utöver hehe .
G-shock Àr lite som roliga leksaker för mig. Alla dessa roliga modeller och limited editions... Jag kÀnner mig nÀstan som ett barn nÀr jag tar fram alla mina Gs och Àr glad bara genom att titta pÄ dem. Det Àr lika roligt som Gundam eller Transformers figurer. Det Àr dÀrför att jag inte har nÄgra MRGs, de Àr lite för seriösa och mindre lekfulla som en resarch frog eller rainbow toad tex. Jag har klockor frÄn JLC, Rolex, Panerai, Omega etc men de Àr precis som MRG, dvs mindre roliga.
Ok, inte barnsligt rolig dÄ.Jo MRG Àr visst roliga
Mycket allvar men en del lekfulla element ocksÄ!
Nje den skulle jag personligen inte ens köpa om den kosta hÀlften mot listpris .Nya trantixxii titanare!
Haha... förstod det. Kanske en rainbow toad vore nÄgot? Du mÄste ha nÄgot lekfullt ocksÄ annars tröttnar du fort pÄ din trio med samma fÀrgtema.Nje den skulle jag personligen inte ens köpa om den kosta hÀlften mot listpris .
Jag har ju fortfarande kvar denna goding som ger mig lite extra fÀrg i livet .Haha... förstod det. Kanske en rainbow toad vore nÄgot? Du mÄste nÄgot lekfullt ocksÄ annars tröttnar du fort pÄ din trio med samma fÀrgtema.
Den ska vi alla haGW-B5600MG-1JF?
Haha trodde du har sÄlt den.Jag har ju fortfarande kvar denna goding som ger mig lite extra fÀrg i livet .
Aldrig den Àr en #KEEPERHaha trodde du har sÄlt den.
Den pÄ combilÀnkDen ska vi alla ha
Har en kombilÀnk som ligger och vÀntar pÄ den .Den pÄ combilÀnk
Haha trodde du har sÄlt den.
Den sÀljer man inte!Aldrig den Àr en #KEEPER
Tycker hela displayen ser ljusare och skarpare ut pÄ den fÀrgglada.Har dw5600e dÄlig betraktningsvinkel? Den Àr iaf bra mycket sÀmre Àn min andra fÀrgglada square dw5610dn. Det Àr ju samma moduler i men Àr det pga olika skÀrmar? Trodde först det berodde pÄ dÄligt batteri, bytte till ett nytt men fortfarande likadant.
Tror nog att dw-5600e har den Àldre displayen som Àr lite grynig. MÄnga nyare modeller har skarpare moduler.Har dw5600e dÄlig betraktningsvinkel? Den Àr iaf bra mycket sÀmre Àn min andra fÀrgglada square dw5610dn. Det Àr ju samma moduler i men Àr det pga olika skÀrmar? Trodde först det berodde pÄ dÄligt batteri, bytte till ett nytt men fortfarande likadant.
Den Àr helt klart ljusare och skarpare!Ty
Tycker hela displayen ser ljusare och skarpare ut pÄ den fÀrgglada.
Det Àr sÄ enkelt att det Àr olika displayer helt enkelt? Min dw5600e Àr vÀl ca 6Är gammal, har en ny dw5600e fotfarande samma display tro?Tror nog att dw-5600e har den Àldre displayen som Àr lite grynig. MÄnga nyare modeller har skarpare moduler.
Ser den grynig ut sÄ Àr det nog den. Jag tycker dom ser vÀldigt annorlunda ut. Fast jag gillar dom Àldre gryniga displayerna. Det ser skönt retro ut.Den Àr helt klart ljusare och skarpare!
Det Àr sÄ enkelt att det Àr olika displayer helt enkelt? Min dw5600e Àr vÀl ca 6Är gammal, har en ny dw5600e fotfarande samma display tro?
Har dw5600e dÄlig betraktningsvinkel? Den Àr iaf bra mycket sÀmre Àn min andra fÀrgglada square dw5610dn. Det Àr ju samma moduler i men Àr det pga olika skÀrmar? Trodde först det berodde pÄ dÄligt batteri, bytte till ett nytt men fortfarande likadant.
Vad gammal e din?Jag upplever min dw 5600 som helt ok i betraktningsvinkel. Tror din Àr lite buggig.
Har dw5600e dÄlig betraktningsvinkel? Den Àr iaf bra mycket sÀmre Àn min andra fÀrgglada square dw5610dn. Det Àr ju samma moduler i men Àr det pga olika skÀrmar? Trodde först det berodde pÄ dÄligt batteri, bytte till ett nytt men fortfarande likadant.
Och glöm inte att den Àr "discontinued". Blir svÄrt att köpa igen den sen ifall man Ängrar sig.Aldrig den Àr en #KEEPER
Skulle aldrig falla mig in att sÀlja den . Har till och med funderat köpa en till som backup hehe .Den sÀljer man inte!
JÀmfört med min AR sÄ har den jÀttebra betraktningsvinkel.Har dw5600e dÄlig betraktningsvinkel? Den Àr iaf bra mycket sÀmre Àn min andra fÀrgglada square dw5610dn. Det Àr ju samma moduler i men Àr det pga olika skÀrmar? Trodde först det berodde pÄ dÄligt batteri, bytte till ett nytt men fortfarande likadant.
LÀste om det i trÄden sÄ funderar pÄ köpa en till som backup .Och glöm inte att den Àr "discontinued". Blir svÄrt att köpa igen den sen ifall man Ängrar sig.
Ja!Har du fÄtt nÄgot paket idag?
Ja
AWM-500D-1AJF
SÄ jÀkla grym! Stort grattis! Sitter perfekt pÄ dig. Ser inte ut att vara sÄ speciellt mycket större Àn titanen? En aning tjockare bara
Skulle aldrig falla mig in att sÀlja den . Har till och med funderat köpa en till som backup hehe .
LÄter vÀldigt sunt tycker!LÀste om det i trÄden sÄ funderar pÄ köpa en till som backup .
TÀnkte precis frÄga om det gick att byta? Bra tips dÀr@lundgren om du Àr hÀndig sÄ kan du byta filtret sjÀlv. BestÀllde mitt filter hÀr: https://www.ebay.com/itm/Polarisati...649067?hash=item3677a6b92b:g:~CAAAOSwoYJeeeca