Vad gammal e din?
Inte alls gammal, köpte min för nÄgot Är kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad gammal e din?
Takk sÄ mye!SÄ jÀkla grym! Stort grattis! Sitter perfekt pÄ dig. Ser inte ut att vara sÄ speciellt mycket större Àn titanen? En aning tjockare bara
Bara 1.5 tjockare, ser mycket tjockare ut pÄ bild! Riktigt kul att vi nu har en pÄ forumet, du Àr den enda som har en sÄ vitt jag vet. Nu blev jag Ànnu mer sugen pÄ att bestÀlla en. Bra pris ocksÄ frÄn sidan du lÀnkade till.Takk sÄ mye!
Sitter bra pÄ, ca 1,5 mm tykkere, men tyngre, 160 gram med justert lenke.
Riktigt fin!
Kul och grattis! Var lite sugen pÄ den guldiga innan.
Grym! Den e man sugen pÄ. Grattis!Ja
AWM-500D-1AJF
Dagens gympass avklarat . Funderar pÄ unna mig lite kosttillskott dÄ jag senaste tre Ären inte kört med nÄgot utöver vanlig kost .
TĂ€nker att kroppen kan mĂ„ bra av en extra boozt och lite variation dĂ„ jag hĂ„llit upp sĂ„pass lĂ€nge utan . Hehe jag försöker Ă€ta bra och fĂ„r i mig mellan 2,5/3gram protein per kg varje dag. Desto Ă€ldre jag blir desto svĂ„rare Ă€r det tyvĂ€rr att bygga volym/massa dĂ„ testosteronet inte Ă€r som det en gĂ„ng varit men jag vĂ€grar AAS och kommer alltid göra det. Tack det var snĂ€llt sagt .Inte för att jag trĂ€nar direkt men varför om du nu kört vanlig kost, det Ă€r Ă€ndĂ„ mest âskonsamtâ skulle jag tro. Dra en extra banan, Ă€gg och ett glas mjölk efterĂ„t vet jag nĂ„gon elitidrottare sa nĂ„gonstans (plus du sĂ„g rĂ€tt vĂ€ltrĂ€nad ut )
SÄ nu Àr den köptBara för att tippa över @Nicke75 pÄ rÀtt sida köpknappen GW-9110
Hur mÄnga av dom Àr nuvarande GŽs ?Lite gamla bilder Gulfman Àr tagen bild som rÄkade komma med.
Alla Àr borta men Gulfman pÄ G dÄ.Hur mÄnga av dom Àr nuvarande GŽs ?
Klart du ska va meŽVill oxÄ vara med och hÄlla trÄden levande.
Haha, ja, trevligaste trÄden pÄ KS liksom.Klart du ska va meŽ
JÀkligt snygg med allt det blÄ
LÀgger till ytterligare en av dina gamla GA-2000. Den kanske aldrig blev sÄ lÄngvarig sÄ du han fota av denLite gamla bilder Gulfman Àr tagen bild som rÄkade komma med.