Verkligen!Har följt honom pÄ Instagram ett tag nu. JÀklar vilken samling han har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen!Har följt honom pÄ Instagram ett tag nu. JÀklar vilken samling han har.
Grattis! Den Àr riktig bra.Paket!
Wohoo
Nice! En dwe5600cc
Diggar det genomskinliga bandet som har fullt med detaljer som inte syns om inte ljuset lyser igenom. Modulnummret tex syns ej annars
Tack, Àr vÀldigt förtjust i den formen pÄ bezel.VÀlkommen in i trÄden
DÀr har du en jÀkligt bra början pÄ din G-shock-karriÀr
Köpte min första g shock idag. Helnöjd,
StÀmmer, har en riktigt ocksÄ. KÀnns som g shocken Àr mer tÄlig! . Jobbar med en form av sprÀngning sÄ denna blir perfekt.Jamen visst brukar du köra en riktig oak ocksÄ? Denna blir sÀkert en favorit
Den Àr cool!Paket!
Wohoo
Nice! En dwe5600cc
Diggar det genomskinliga bandet som har fullt med detaljer som inte syns om inte ljuset lyser igenom. Modulnummret tex syns ej annars
Men vafan!SÄg att Sakurawatches har inne GW-5600MG-1JF sÄ kunde inte lÄta bli att klicka hem en .
Verkar tyvÀrr vara slut i lager nuMen vafan!
Kollade igÄr, stod "send request" och kollar nu, stÄr samma sak... Gör jag fel?
Najs . Gick inte lĂ„ta bli att köpa den hehe .@livinl0ud tack för tipset, hade den pĂ„ bevakning men fick inget mail att den var slĂ€ppt. Har iaf KĂĂĂĂĂĂĂĂĂPT en jag ocksĂ„.
SÀg till nÀr du flippar din dÄ!Verkar tyvÀrr vara slut i lager nu
Hahaha sĂ€g inte sĂ„ dĂ€r . Har slutat att vara #MĂSTER FLIPPERSĂ€g till nĂ€r du flippar din dĂ„!
Vi fĂ„r vĂ€l se, #förstikönHahaha sĂ€g inte sĂ„ dĂ€r . Har slutat att vara #MĂSTER FLIPPER
Hahaha jag lovar att du har första tjing om jag fÄr för mig nÄgot galetVi fÄr vÀl se, #förstikön
Kommer sÀkert tillbaka i lager snart. Den Àr ju ingen limiterad modell.Men vafan!
Kollade igÄr, stod "send request" och kollar nu, stÄr samma sak... Gör jag fel?
Det rÀknar jag med, men jag rÀknar med att @livinl0ud Àr snabb pÄ flippen ocksÄKommer sÀkert tillbaka i lager snart. Den Àr ju ingen limiterad modell.
Haha.. flippare i honom kan sÀkert inte lÄta bli. FrÄgan Àr bara nÀr.Det rÀknar jag med, men jag rÀknar med att @livinl0ud Àr snabb pÄ flippen ocksÄ
Fast en positiv GW-B5600 borde sitta sÀkert, det lÀr vÀl vara svÄrt att hitta fel med den kan jag tycka.
Haha den Àr typ perfekt, nÀstan att jag hellre skulle flippa Titanen istÀlletDet rÀknar jag med, men jag rÀknar med att @livinl0ud Àr snabb pÄ flippen ocksÄ
Fast en positiv GW-B5600 borde sitta sÀkert, det lÀr vÀl vara svÄrt att hitta fel med den kan jag tycka.
Avslöja nu var för roligt du har köpt digHaha.. flippare i honom kan sÀkert inte lÄta bli. FrÄgan Àr bara nÀr.
SjÀlv hoppar jag över denna. Slog till pÄ en annan riktig rolig G. Har jag tur fÄr jag den denna vecka.
Det fÄr du veta nÀr jag fÄr den.Avslöja nu var för roligt du har köpt dig
NÄgon liten ledtrÄdDet fÄr du veta nÀr jag fÄr den.
Det Àr en fyrkantNÄgon liten ledtrÄd
Exklusiv, limited ?Det Àr en fyrkant
Haha... kan inte avslöja mer.Exklusiv, limited ?