dragonhf
Silver
Fick hem denna idag, GBX-100-2. Tack @Jockinho.
Verkligen skarp display och bandet Àr mycket mjukt. Bandet var avklippt, kan tÀnka mig om det var helt sÄ skulle det vara för lÄngt för mig. ( anvÀnder hÄl nr 2 )
Jag Àr ju IT tekniker, sÄ stÀlla in alla instÀllningar var inte jÀttesvÄrt, men kan tÀnka mig att andra kan tycka att det Àr krÄngligt. Men jag har inte lyckats hitta hur man stÀnger av sÄ att klockan inte vill koppla upp sig till min mobil automatisk,
sÄ jag valde unpairing. ( jag orka inte lÀsa manualen )
Sen tycker jag att synkningen och funktionerna tar för lÄngt tid för att jag ska orka anvÀnda dem.
Kommer nog att anvÀnda klockan som en "vanlig" G-shock.
Som "halv" smart klocka sÄ tycker jag att Casio har misslyckats med denna.
Men om man bedömer den som en vanlig G-shock, sÄ har de verkligen lyckats med utseendet pÄ denna,
plus bra och skarp display, mjuka sköna band som sitter jÀtte bra.
Minus för att bandet Àr för lÄngt för oss med smala handleder och att de inte stansade hÄl Ànda ut till slutet av bandet.
För bandhÄllare har 2 smÄ "taggar" pÄ insidan, sÄ Àven om du lÀgger bandhÄllaren pÄ sista hÄllet sÄ kommer bandet
att sticka ut en bra bit. Eftersom mitt var klippt sÄ Àr den perfekt.
Ska bara fila och slipa med Dremel imorgon sÄ att det blir lite snyggare.
Som en vanlig G-shock sÄ Àr jag jÀttenöjd med klockan.
Verkligen skarp display och bandet Àr mycket mjukt. Bandet var avklippt, kan tÀnka mig om det var helt sÄ skulle det vara för lÄngt för mig. ( anvÀnder hÄl nr 2 )
Jag Àr ju IT tekniker, sÄ stÀlla in alla instÀllningar var inte jÀttesvÄrt, men kan tÀnka mig att andra kan tycka att det Àr krÄngligt. Men jag har inte lyckats hitta hur man stÀnger av sÄ att klockan inte vill koppla upp sig till min mobil automatisk,
sÄ jag valde unpairing. ( jag orka inte lÀsa manualen )
Sen tycker jag att synkningen och funktionerna tar för lÄngt tid för att jag ska orka anvÀnda dem.
Kommer nog att anvÀnda klockan som en "vanlig" G-shock.
Som "halv" smart klocka sÄ tycker jag att Casio har misslyckats med denna.
Men om man bedömer den som en vanlig G-shock, sÄ har de verkligen lyckats med utseendet pÄ denna,
plus bra och skarp display, mjuka sköna band som sitter jÀtte bra.
Minus för att bandet Àr för lÄngt för oss med smala handleder och att de inte stansade hÄl Ànda ut till slutet av bandet.
För bandhÄllare har 2 smÄ "taggar" pÄ insidan, sÄ Àven om du lÀgger bandhÄllaren pÄ sista hÄllet sÄ kommer bandet
att sticka ut en bra bit. Eftersom mitt var klippt sÄ Àr den perfekt.
Ska bara fila och slipa med Dremel imorgon sÄ att det blir lite snyggare.
Som en vanlig G-shock sÄ Àr jag jÀttenöjd med klockan.