Hmmm spÀnnandeHaha... kan inte avslöja mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm spÀnnandeHaha... kan inte avslöja mer.
Haha ja. Det blir lite spÀnnande. Jag tror att den Àr ganska svÄrgissad faktiskt.Hmmm spÀnnande
Kom en leverans idag pÄ ett nytt mod till min GA-2100SKE-7AER /GA-2110-8AER. Vilken kombinationslÄs gillar ni bÀst? Personligen tycker jag Svart/Guld och GrÄ/Silver.
Rösta enligt följande:
= Svart + Guld, GrÄ + Silver
= GrÄ + Guld, Svart + Silver
âGamlaâ Porter ???Haha ja. Det blir lite spĂ€nnande. Jag tror att den Ă€r ganska svĂ„rgissad faktiskt.
Alla förutom guld+grÄ tyckte jag var 10/10Svart - silver
Titan?Det Àr en fyrkant
Han har en redan
Finns ju flera Har inte sett nÄgon blÄ i trÄden. VÄgar vi hoppasHan har en redan
Haha jag som Àr lite efter, tog för givet att det vet den med positiva displayen du mena. Sorry . Kanske Àr den nya fÀrgglada TitanenFinns ju flera Har inte sett nÄgon blÄ i trÄden. VÄgar vi hoppas
Hoppas pÄ den! Jag köar för den. StÄr förhoppningsvis köpbar plats.Haha jag som Àr lite efter, tog för givet att det vet den med positiva displayen du mena. Sorry . Kanske Àr den nya fÀrgglada Titanen
Grymt . HÄller tummarna att du fÄr din snart .Hoppas pÄ den! Jag köar för den. StÄr förhoppningsvis köpbar plats.
Haha nej sĂ„ galen Ă€r jag inteâGamlaâ Porter ???
Haha ingenting Àr omöjligt .Haha nej sÄ galen Àr jag inte
@livinl0ud @Nygren, nej inga fler titanare. RÀcker med den jag har.Haha jag som Àr lite efter, tog för givet att det vet den med positiva displayen du mena. Sorry . Kanske Àr den nya fÀrgglada Titanen
Haha ja nu blir det inga fler gissningar .
Ăr det övre prissegmentet?
SÄg att Sakurawatches har inne GW-5600MG-1JF sÄ kunde inte lÄta bli att klicka hem en .
Det blir mĂ„nga MGs i trĂ„den rĂ€tt vad det Ă€r@livinl0ud tack för tipset, hade den pĂ„ bevakning men fick inget mail att den var slĂ€ppt. Har iaf KĂĂĂĂĂĂĂĂĂPT en jag ocksĂ„.
Tror den kommer bli populÀr . NÀr anlÀnder din?Det blir mÄnga MGs i trÄden rÀtt vad det Àr
I vanlig Buktanda Àr ju leveranstiden lite flytande , men den Àr inlÀmnad för transport nu iaf SÄ inom nÄn vecka hoppas jag pÄ iaf.Tror den kommer bli populÀr . NÀr anlÀnder din?
Woho . HÄller tummarna att vi bÄda fÄr vÄra klockor inom kort hehe.I vanlig Buktanda Àr ju leveranstiden lite flytande , men den Àr inlÀmnad för transport nu iaf SÄ inom nÄn vecka hoppas jag pÄ iaf.
Om det inte klickar igen och det blir lite trÄkig stÀmning mellan er, jag vet att det kan vara svÄrt ibland att hitta tillbaka i ett sÄ kallat on and off förhÄllande, sÄ Àr det bara att höra av dig sÄ kan jag ta över vÄrdnaden!Vi var lite trötta pÄ varandra efter mars. Men försöker nu Äteruppta vÀnskapen
Bara peta in en pinne i brasan Ät honomOm det inte klickar igen och det blir lite trÄkig stÀmning mellan er, jag vet att det kan vara svÄrt ibland att hitta tillbaka i ett sÄ kallat on and off förhÄllande, sÄ Àr det bara att höra av dig sÄ kan jag ta över vÄrdnaden!
En personlig favorit Àr guld och svart. Men hur funkar det dÀr?Kom en leverans idag pÄ ett nytt mod till min GA-2100SKE-7AER /GA-2110-8AER. Vilken kombinationslÄs gillar ni bÀst? Personligen tycker jag Svart/Guld och GrÄ/Silver.
Rösta enligt följande:
= Svart + Guld, GrÄ + Silver
= GrÄ + Guld, Svart + Silver
TÀnker du pÄ modden? Sök pÄ ga-2100 gen 3 pÄ exempelvis aliexpress, Àr vÀl egentligen ett "skal"/armbandEn personlig favorit Àr guld och svart. Men hur funkar det dÀr?
Ja, det ser vÀldigt bra ut pÄ bild. Hur Àr det i verkligheten?TÀnker du pÄ modden? Sök pÄ ga-2100 gen 3 pÄ exempelvis aliexpress, Àr vÀl egentligen ett "skal"/armband
Minst lika bra, om inte bÀttre enligt mitt tycke men tror att det Àr noga att man fÄr rÀtt modell sÄ man inte fÄr nÄn gammal modell, dÀrför har jag bestÀllt frÄn samma sÀljare 2 ggrJa, det ser vÀldigt bra ut pÄ bild. Hur Àr det i verkligheten?
Det gÀller att smida nÀr jÀrnet Àr varmt osv.Bara peta in en pinne i brasan Ät honom