• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

AlltsÄ med utlovat refererar jag till snacket vi hade igÄr. Att jag skulle Äterkomma pÄ torsdag om den kom. Nu kom den en dag tidigare...
Butiken har inte lovat nÄt mer Àn "FAST" som det stÄr pÄ deras beskrivning.

Nu passar klockan ocksÄ. Lite bökigt men gick bra.
20210414_185641.jpg

Nya klÀder! Grymt skönt band i jÀmförelse med orginal. Kan inte bestÀmma mig för vad jag tycker, kÀnns som om displayen blir nÄgot mörk. Jaja, vi kör den imorgon och ser hur det kÀnns.
E5D1D94B-3752-4C29-8BA7-BC37B6F013E5.jpeg

Edit: Àr kasst ljud pÄ bilden.
Ser grymt ut tycker jag :) Kör pÄ rosa nu ett tag!
Men mitt OCD slÄr i taket för att de dekorativa skruvarna inte har spÄret i samma riktning sett frÄn centrum pÄ displayen :bag:

Snyggt att bĂ€ra upp den sĂ„ bra, sĂ„ ser en 38mm dykare ut pĂ„ mig đŸ€Ł
Vad har du för G i samlingen nu, den, nya Rangeman, GWG-1000?
Himla koll du har pĂ„ mig. Kör du med Excel? 😆
Är inte sĂ„ mĂ„nga kvar sĂ„ det Ă€r ganska lĂ€ttrĂ€knat iofs.

GPR-B1000-1B
GWG-1000-1A3
MTG-B1000D-1A
GXW-56-1BJF i metall
GX-56BB-1ER med mÄlarfÀrg

Himla koll du har pĂ„ mig. Kör du med Excel? 😆
Är inte sĂ„ mĂ„nga kvar sĂ„ det Ă€r ganska lĂ€ttrĂ€knat iofs.

GPR-B1000-1B
GWG-1000-1A3
MTG-B1000D-1A
GXW-56-1BJF i metall
GX-56BB-1ER med mÄlarfÀrg
Kör inte alla med Excel?! 🙄
I'll let myself out...

200.gif

Om @roosterman börjar fundera pÄ vilka GŽs han faktiskt har, sÄ har jag uppdaterad lista hos mig ;)

BestÀllde nyss en ny grill, sÄ passade pÄ att klicka hem ett par g-shocks till nÀr man ÀndÄ lÀttade pÄ lÀdret... Har ju inte vistats i denna trÄden lÀnge, men den har en imponerande förmÄga att dra ner en i trÀsket :banghead::D. Bilder kommer vid leverans.

En helt annan grej, det kanske avhandlats tidigare, men Àr det nÄgon som har bilder pÄ en square och en dw-5900 pÄ samma handled?

Tillbaka
Topp