• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ibland nÀr man importerar grejer kommer det en faktura frÄn tullen ett tag efterÄt, sÄ var beredd :(

"Ditt DHL Express-paket ********** Ă€r införtullat och dina importavgifter uppgĂ„r till SEK 1,774.00 kr." đŸ€ŁđŸ€Ł

Ny erfarenhet. Det har aldrig tidigare gĂ„tt sĂ„ snabbt och jag har aldrig tidigare fĂ„tt tull. Å andra sidan fanns klockan inte i Europa sĂ„ inte sĂ„ mycket att vĂ€lja pĂ„...

"Ditt DHL Express-paket ********** Ă€r införtullat och dina importavgifter uppgĂ„r till SEK 1,774.00 kr." đŸ€ŁđŸ€Ł

Ny erfarenhet. Det har aldrig tidigare gĂ„tt sĂ„ snabbt och jag har aldrig tidigare fĂ„tt tull. Å andra sidan fanns klockan inte i Europa sĂ„ inte sĂ„ mycket att vĂ€lja pĂ„...
Man brukar fÄ en lÀnk frÄn DHL för importavgifter samtidigt som paketet levereras. Det har jag fÄtt varje gÄng förutom de bestÀllningar dÀr tull och moms Àr redan förbetalda.

Royal Air Force
PXL_20210415_070324432.MP__01-01.jpeg

Passar bandet frĂ„n analoga Frogman (GWF-A1000) pĂ„ de senaste digitala (GWF-D1000, GWF-1000...etc)? đŸ€”

Det borde ju isĂ„fall betyda att lĂ€nken frĂ„n den nya kolfibergrodan passar. 💡

Passar bandet frĂ„n analoga Frogman (GWF-A1000) pĂ„ de senaste digitala (GWF-D1000, GWF-1000...etc)? đŸ€”

Det borde ju isĂ„fall betyda att lĂ€nken frĂ„n den nya kolfibergrodan passar. 💡
Tror inte det. Bandet pÄ D1000 Frogman Àr lite biffigare och ser annorlunda ut vid fÀstet mot boetten.

Senast Àndrad:
Den Ă€r redan uppe i 1500 men jag har svĂ„rt att tro att den gĂ„r för mer Ă€n 3000 kr. Även om det Ă€r en ovanlig modell sĂ„ Ă€r den inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt ett samlarex, ej full set samt att skicket Ă€r svĂ„rt att avgöra. Skulle resinbandet vara skadat eller slitet sĂ„ blir det nog svĂ„rt att fĂ„ tag i reservdelar.
Verkar har stannat av vid 1530. Men det Àr 2 dagar kvar tills det slutar.

TvÄ frÄgor till er G-Shock proffs dÀr ute.
1. Finns det nÄgon modell med guldknappar?
2. Kan man isÄfall byta knapparna sÄ jag har guldknappar pÄ min GA-2100?

Bilagor

• 20210415_143501.jpg
    20210415_143501.jpg
    518.8 KB · Visningar: 5
Tillbaka
Topp