StentuffGWF-A1000XC-1AJF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StentuffGWF-A1000XC-1AJF
Den ska synka ÀndÄKörde setup med hjÀlp av en youtube-video. Kan jag sÀtta igÄng DST manuellt och sÄ hÀmtar den automatiskt ÀndÄ inatt, eller stÀngs det av dÄ? FÄr den inte att synka just nu
Körde setup med hjÀlp av en youtube-video. Kan jag sÀtta igÄng DST manuellt och sÄ hÀmtar den automatiskt ÀndÄ inatt, eller stÀngs det av dÄ? FÄr den inte att synka just nu
Ok nu kör vi
Den va coolOk nu kör vi
SÄ hÀr ser baklocket ut.Gillar orca-mönstret pÄ bandet ocksÄ. Hur ser baksidan pÄ klockan ut?
Du har ju Mudman G-9300, min OWG-klocka, den Àr mindre. Men i G-modellen har den bara solar, inte MB6, dÄ behöver du hitta GW-9300.Nu behöver jag de lÀrdas kunskap
Finns det nÄgon G-shock som har funktionerna rangeman har men som Àr mindre? Klarar mig utan temp o baro men kul om Àven detta finns
Multiband samt solcell vill jag absolut ha
Kul Grattis!Finally
Tack, hmm kanske fÄr leta efter en GW i sÄn dÄ.Du har ju Mudman G-9300, min OWG-klocka, den Àr mindre. Men i G-modellen har den bara solar, inte MB6, dÄ behöver du hitta GW-9300.
Utöver att vara geggtÄlig, sÄ har den temp och kompass. Inte barometer och altimeter.
Den bÀrs ganska mycket bÀttre Àn Rangeman för mig iaf.
JÀklar vad fresh! Gillar mÄnga detaljer, tex knölvalen pÄ metallkeepern.Ok nu kör vi
Tack, hmm kanske fÄr leta efter en GW i sÄn dÄ.
Baro och altimeter klarar jag mig utan. Har den sol up/ner oxÄ? Den funktionen Àr rÀtt najs faktiskt och anvÀnds ibland
Taaaack, snuskigt skön ju! Trodde det skulle vara en tung best pÄ armen men den sitter ju riktigt skönt! Och snacka om att gshock appen var nyttig! Tog ju 2min att stÀlla in alltKul Grattis!
Finns pÄ nya Mudmaster gg-b100 och Gravitymaster gr-b200 ocksÄ.Sol upp/ner finns bara pÄ Rangeman tyvÀrr.
Ja, appen Àr supersmidig faktisktTaaaack, snuskigt skön ju! Trodde det skulle vara en tung best pÄ armen men den sitter ju riktigt skönt! Och snacka om att gshock appen var nyttig! Tog ju 2min att stÀlla in allt
Dagens bÀsta tips! Du kommer snart se att casio Àr jÀvligt smarta, du kommer hela tiden hitta nÄgot som saknas, som naturligtvis finns i en annan modul, eller sÄ kommer du inse att du behöver en positiv och en negativ, en med sensorer, en med screwback och sÄ Àr karusellen igÄngBörja leta efter nÀsta köp?
Mycket fin!JÀklar vad fresh! Gillar mÄnga detaljer, tex knölvalen pÄ metallkeepern.
Jag har ingen stÄlis sjÀlv, men tror det Àr i appen uppe till vÀnster du ser det. SÄ Àr det pÄ mina GW-B5600 iafFinns det nÄgot sÀtt att kolla batterinivÄ?
Ladda hem appen G-Shock Connected och koppla upp klockan mot den .Finns det nÄgot sÀtt att kolla batterinivÄ?
Ja, det finns mĂ„nga roliga detaljer pĂ„ klockan. Ălskar spĂ€ckhuggare i bakgrundsbelysningen. Lite ovanligt att det sitter en bra modul i en special edition.JĂ€klar vad fresh! Gillar mĂ„nga detaljer, tex knölvalen pĂ„ metallkeepern.
Den borde folk i denna trÄd som dyrkar squares kasta sig över eller?Ligger en original g-shock frÄn 1983 pÄ köp och sÀlj.
Inte för mig just nu men riktigt coolt
Funkar det bra nÀr man har den pÄ sig? Bra dÄ kan jag testa hur den kÀnns sÄ med i natt, jag tycker den Àr rÀtt nice som den Àr men har adapters och ska testa med nato nÄgon dag ocksÄDST ska stÄ pÄ auto och sen lÄter du den synka. Synkningen sker som bÀst nattetid. LÄt den ligga vid ett fönster eller ha den pÄ dig nÀr du sover.
Du ser i appen, men klockan talar om om den blir lÄg.Finns det nÄgot sÀtt att kolla batterinivÄ?
Jag har ingen stÄlis sjÀlv, men tror det Àr i appen uppe till vÀnster du ser det. SÄ Àr det pÄ mina GW-B5600 iaf
AlltsÄ nÀr den Àr uppkopplad mot appen.
Du ser i appen, men klockan talar om om den blir lÄg.
Grymt, tackLadda hem appen G-Shock Connected och koppla upp klockan mot den .