Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattisDet blev en G-irl
Grattis till dig och HSBDet blev en G-irl
Stort Grattis till familjen!Det blev en G-irl
Kul att du gillar den! Hur lÄng tid tog det och var köpte du den?Tack för infon! Det blev en ovÀntat snabb leverans frÄn Japan. Den var verkligen lÀtt . Jag hÄller med om att armbandet kÀnns vÀldigt stelt, hoppas det mjuknar lite med tiden. KÀnns som en "Premium M5610"
Lite grann kanske men bara i visst ljus, mest âgun metalâ mörk i vanliga fall.SĂ„ fullĂ€ndad. Ăr den lite lila i nyansen beroende pĂ„ hur ljuset faller pĂ„ den?
Tack tack!Produktbilderna gjorde definitivt inte denna klocka rÀttvisa. @S.L kanske skulle sÀlja rÀttighetera till att anvÀnda dina bilder istÀllet.
JadĂ„, ffa bezeln sĂ„klart men Ă€ven mittlĂ€nkarna har en struktur.Riktigt fet! Ăr den skrovlig i ytan i verkligheten ocksĂ„?
Beror kanske pÄ bÀrarens dagsform? De dagar man vill slÀppa ut lite av sin inre Liberace Àr guldaren svÄrslagen...FrÄgan Àr om inte den, om möjligt, Àr Ànnu snyggare Àn den du har i guld.
Har du testat MRG-B modellerna, de Àr ju lite nÀttare iaf.Den Àr sÄ fin. Hoppas en dag att dem kan göra mindre MR-GŽs sÄ vi med smala handleder kan köpa.
Kööööp nÄgon, sÄ slipper jag Denna Àr ju inte lÀtt att fÄ tag i.Kommer nog att slÀppa denna om nÄgon Àr sugen 10k
Bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP. du vet ju att du villhöver denKööööp nĂ„gon, sĂ„ slipper jag Denna Ă€r ju inte lĂ€tt att fĂ„ tag i.
Japp! Men jag har köpt lite för mycket den senaste tiden. Men mĂ„ste medge att jag Ă€r sjukt sugenBara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP. du vet ju att du villhöver den
Fantastiskt, jÀtteGrattis!Det blev en G-irl
BestÀllde den 24e April förra helgen, kom idag. Köpte pÄ eBay. Kostade bara 140kr frakt ocksÄ sÄ va förvÄnad att den kom sÄ snabbt, trodde jag skulle fÄ vÀnta en mÄnad.Kul att du gillar den! Hur lÄng tid tog det och var köpte du den?
Det blev en G-irl
Stort grattis! Bra att du har en tÄlig G som berÀttar för dig vad klockan Àr nÀr du vaknar 14 gÄnger per natt de nÀrmaste 14 mÄnaderna...Det blev en G-irl
Grattis!!!Det blev en G-irl
Lite grann kanske men bara i visst ljus, mest âgun metalâ mörk i vanliga fall.
Tack tack!
JadÄ, ffa bezeln sÄklart men Àven mittlÀnkarna har en struktur.
Beror kanske pÄ bÀrarens dagsform? De dagar man vill slÀppa ut lite av sin inre Liberace Àr guldaren svÄrslagen...
Har du testat MRG-B modellerna, de Àr ju lite nÀttare iaf.
Nytt gummi gÄr att köpa hos KM Globen ca 1500krMen nu mÄste ju nÄgon klippa denna. Fint prissatt om ni har rÀtt omkrets pÄ handleden
Avslutad - G-shock MRG-G2000R-1ADR 18500kr!
SÀljes 1 st G-shock MRG-G2000R-1ADR Fullset och i nyskick. Gummit klippt till ca 15.5-16 cm handled. Nytt gummi kan köpas pÄ KM globen. Listpriset i Sverige 39900kr uttagen 2021-03-09. Pris 19900kr + valfri frakt. Prisbumb 18500krklocksnack.se
KoslÀpp Àr kulKoslÀpp, Ärsbokslut och Valborg. Nu tÀnker jag unna mig en suring!
Hur ser baksidan ut?