• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En mÀktig kÀnsla infinner sig alltid nÀr jag tar pÄ mig den hÀr.

IMG_20210430_092738.jpg

För mig Àr D1000 Frogman den bÀsta g-shock som finns. Den har verkligen allt.

Ja visst Àr den mycket bra.
Utöver den förtrÀffliga kvalitéten i varje mm av klockan liknar den ingen annan klocka utanför G-shockens sfÀr.
Jag kan inte komma pÄ nÄgon annan klockdesign dÀr asymmetri Àr temat och som fÄr det att fungera sÄ bra som det gör pÄ Frogman. Möjligtvis Panerai.

Ja visst Àr den mycket bra.
Utöver den förtrÀffliga kvalitéten i varje mm av klockan liknar den ingen annan klocka utanför G-shockens sfÀr.
Jag kan inte komma pÄ nÄgon annan klockdesign dÀr asymmetri Àr temat och som fÄr det att fungera sÄ bra som det gör pÄ Frogman. Möjligtvis Panerai.
Den Àr bÄde symmetrisk och asymmetrisk pÄ samma gÄng. Riktig hÀftig modell.

FAC102F2-8B16-41DA-9033-15D906C0F3FA.jpeg

Jag har GW-S5600 och tycker att den Àr riktigt grym. Utseendet slÄr det mesta, med den synliga kolfiberstrukturen i bandet och den lite transparenta bezelen. Den Àr vÀldigt lÀtt, vilket jag uppskattar. Bandet Àr i stelaste laget och har lite dÄlig passform, men pÄ grund av den lÄga vikten tycker jag inte att det stör. Om klockan hade varit tyngre tror jag att det det hade varit svÄrt att ha överseende med.

NÄgra Àldre bilder bifogas
E59A5241-F79A-4E11-B111-A694CBE2BA32.jpeg

Tack för infon! Det blev en ovÀntat snabb leverans frÄn Japan. Den var verkligen lÀtt :D. Jag hÄller med om att armbandet kÀnns vÀldigt stelt, hoppas det mjuknar lite med tiden. KÀnns som en "Premium M5610"
IMG_20210430_140329.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp