En mÀktig kÀnsla infinner sig alltid nÀr jag tar pÄ mig den hÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det en modd alltsĂ„??
Förmodligen photoshopat. Men enkelt att fixa om man skulle vilja.Ăr det en modd alltsĂ„??
Jaha va fan jag som trodde det var en kommande modell . Har ingen kommentera eller verktyg gÀllande modd med display, modul sÄ fÄr skippa det .Förmodligen photoshopat. Men enkelt att fixa om man skulle vilja.
Jag letade klockor igÄrkvÀll för modd.
Riktigt fin!En mÀktig kÀnsla infinner sig alltid nÀr jag tar pÄ mig den hÀr.
För mig Àr D1000 Frogman den bÀsta g-shock som finns. Den har verkligen allt.En mÀktig kÀnsla infinner sig alltid nÀr jag tar pÄ mig den hÀr.
För mig Àr D1000 Frogman den bÀsta g-shock som finns. Den har verkligen allt.
Den Àr bÄde symmetrisk och asymmetrisk pÄ samma gÄng. Riktig hÀftig modell.Ja visst Àr den mycket bra.
Utöver den förtrÀffliga kvalitéten i varje mm av klockan liknar den ingen annan klocka utanför G-shockens sfÀr.
Jag kan inte komma pÄ nÄgon annan klockdesign dÀr asymmetri Àr temat och som fÄr det att fungera sÄ bra som det gör pÄ Frogman. Möjligtvis Panerai.
Produktbilderna gjorde definitivt inte denna klocka rĂ€ttvisa. @S.L kanske skulle sĂ€lja rĂ€ttighetera till att anvĂ€nda dina bilder istĂ€llet.SĂ„ fullĂ€ndad. Ăr den lite lila i nyansen beroende pĂ„ hur ljuset faller pĂ„ den?
Riktigt fet! Ăr den skrovlig i ytan i verkligheten ocksĂ„?
FrÄgan Àr om inte den, om möjligt, Àr Ànnu snyggare Àn den du har i guld.
Det blev en G-irl
Stort grattis!Det blev en G-irl
Grattis!!Det blev en G-irl
Grattis! MÀn gör mÀn heter det men kungar gör prinsessorDet blev en G-irl
Jag har GW-S5600 och tycker att den Àr riktigt grym. Utseendet slÄr det mesta, med den synliga kolfiberstrukturen i bandet och den lite transparenta bezelen. Den Àr vÀldigt lÀtt, vilket jag uppskattar. Bandet Àr i stelaste laget och har lite dÄlig passform, men pÄ grund av den lÄga vikten tycker jag inte att det stör. Om klockan hade varit tyngre tror jag att det det hade varit svÄrt att ha överseende med.
NÄgra Àldre bilder bifogas
Coolt!Trevlig helg önskar den hÀr brorsan!
dregglar...