Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AjdÄ! Jag hoppades nog pÄ att man kunde hitta det nÄgonstans.Den Àr ju kul! Mindre roligt att det aldrig gÄr att hitta original bezel!
Förstod det, kööööp. Den Àr ju grym! Och till ett vÀldigt rimligt pris.Nej, han menar den frÄn @Meraborsten.
Haha.. Bandet för kort för mig.Förstod det, kööööp. Den Àr ju grym! Och till ett vÀldigt rimligt pris.
snyggt, combi lÀnken pÄ B5600 Àr bland de skönare att bÀra.Ahhh. Nu kÀnns det bra KombilÀnkad och instÀlld med appen
Mmm, den Àr ju det Har den pÄ alla utom min Gorilla.snyggt, combi lÀnken pÄ B5600 Àr bland de skönare att bÀra.
VÀldigt trevlig! Snyggt med det diskreta camomönstret!Ahhh. Nu kÀnns det bra KombilÀnkad och instÀlld med appen
GÄr det att hitta tredjeparts menar du? NÀ?Den Àr ju kul! Mindre roligt att det aldrig gÄr att hitta original bezel!
Nej det tror jag inte. Det Àr ju första MRG varianten. Ovanlig nog att ingen gjort aftermarket. NÄn medlem hÀr 3d printade ut sin egen variant, det Àr nog det nÀrmaste man kommer en ny bezel.GÄr det att hitta tredjeparts menar du? NÀ?
Oj, vad bra. Grattis!
Riktigt bra pris med!NÄn som Àr sugen pÄ en guldis? Hittar inte en repa pÄ den. Förra Àgaren hade aldrig anvÀnt den och jah har bara kortat lÀnken pÄ den. Dra ett pm vid intresse.
Fin! Men... du mÄste fixa till datumvisningen sÄ att dag och datum hammar i rÀtt ordning.Ahhh. Nu kÀnns det bra KombilÀnkad och instÀlld med appen
Kan ju inte ha den tvÀrtom mot alla mina andra ÄÄ-mm-ddFin! Men... du mÄste fixa till datumvisningen sÄ att dag och datum hammar i rÀtt ordning.
Finns hemsidor dÀr man kan bestÀlla grejer av en CAD modell. Borde ju dÄ gÄ att fÄ i nÄt roligt material. Har funderat pÄ att sjÀlv gjuta av min för att fÄ i nÄt annat material. Alternativt printa den i metall, helst titan dÄNej det tror jag inte. Det Àr ju första MRG varianten. Ovanlig nog att ingen gjort aftermarket. NÄn medlem hÀr 3d printade ut sin egen variant, det Àr nog det nÀrmaste man kommer en ny bezel.
God morgon!
Fredag idag dÄ Àr det Frogman har jag hört
Trevlig Valborg!
God morgon!
Fredag idag dÄ Àr det Frogman har jag hört
Trevlig Valborg!
Har ju ingen Àn...en gulfmaster fÄr duga sÄ lÀngeYep Froggie Friday.
vad heter denna? riktigt sugen pÄ.Krispiga. Bild frÄn Watchuseek
DÄ Àr vi tvÄ om detvad heter denna? riktigt sugen pÄ.