I sitt rÀtta element!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt skönt att slippa dra fram rÀtt datum.
Vass hoj, ser snabb ut,Jaha, dÄ börjar sÀsongen pÄ VallÄsen
Mitt senaste paket Àr uppackat och ihopmonterat! GWG-1000 fÄr va med lite ocksÄ
Vi fÄr kanske ha den tills #OWG March 2022Det Àr ju 1/5 idag, hur lÀnge ska den röda bannern stanna kvar? @Staafen
Den Àr snabb, problemet Àr att jag inte Àr detVass hoj, ser snabb ut,
Det Àr ju 1/5 idag, hur lÀnge ska den röda bannern stanna kvar? @Staafen
För evigt!Vi fÄr kanske ha den tills #OWG March 2022
Ser ut som Alcro sandspackel mediumI sitt rÀtta element!
Man kan byta, men frĂ„ga mig inte hur... Jag lĂ€mnade in min till urmakaren. âșKan man byta glas pĂ„ en square? Eller Ă€r det en enhet tillsammans med modulen?
FÄr de vara med om om ett och annat sÄ kan det ju fÄ sig en törn...
Det skulle det kunna vara men det Àr bara Beckers medium spackelSer ut som Alcro sandspackel medium
Hur mycket gĂ„r det pĂ„?Man kan byta, men frĂ„ga mig inte hur... Jag lĂ€mnade in min till urmakaren. âș
Fyfan vad trevligt, suget blev stort att fixa bÄten nu!Det blir galamiddag för fyrkanten ikvÀll
Schysst, perfekt cykelklocka!
Jag betalade nog runt femhundringen för jobbet men dÄ Àr jag litet av en stammis hos hos den urmakaren ocksÄ. Kan nog variera vad man fÄr betala.Hur mycket gÄr det pÄ?
Ăr den bra?! SkĂ€rmen ser ju riktigt bra ut för att vara negativ. Hur stor Ă€r den? Större Ă€n en square antar jag, men jĂ€mför med.en gw9400 exempelvisNu kan nĂ„gon göra ett klipp pĂ„ en GM-6900-1ER pĂ„ Tradera. Tom köppriset Ă€r super bra. ( inte min )
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Jag har 3st 6900 metal hemma. Silver, guld & rainbow. Jag har runt 15,5cm runt handleden och den sitter bra.Ăr den bra?! SkĂ€rmen ser ju riktigt bra ut för att vara negativ. Hur stor Ă€r den? Större Ă€n en square antar jag, men jĂ€mför med.en gw9400 exempelvis
Samma fÀrger pÄ burk och lock?Det skulle det kunna vara men det Àr bara Beckers medium spackel
Ăr den bra?! SkĂ€rmen ser ju riktigt bra ut för att vara negativ. Hur stor Ă€r den? Större Ă€n en square antar jag, men jĂ€mför med.en gw9400 exempelvis
GW-9400 vs DW-6900Jag har 3st 6900 metal hemma. Silver, guld & rainbow. Jag har runt 15,5cm runt handleden och den sitter bra.
Dock lite tyngre Àn vanliga 6900 eller 5600.
- Size of case : 53.9Ă49.7Ă18.6mm
- Total weight : 96g
Man kan, men det krÀver verktyg, lite kunskap, och en gnutta mod.Kan man byta glas pÄ en square? Eller Àr det en enhet tillsammans med modulen?
FÄr de vara med om om ett och annat sÄ kan det ju fÄ sig en törn...
Ser ut som glaset blev skadad...Man kan, men det krÀver verktyg, lite kunskap, och en gnutta mod.
Man kan sĂ€ga att de Ă€r uppbyggda i tre ânivĂ„erâ. Det yttre - bezel och band - Ă€r lĂ€tta att byta.
Mellan - glas, boett och baklock - liknar en vanlig klocka. Ăppna baklocket, plocka ut modulen (urverket), sĂ„ kan man trycka ut glaset inifrĂ„n.
Inre - modulen - hÀr avgörs hur displayen ser ut, positiv/negativ, fÀrg etc.
PÄ metall square sitter glaset som berget och solcellen limmad i boetten vilket gör det extra lurigt. Lite lÀttare i resin squares.