TyvÀrr inte, dök upp i mitt sociala medier flöde idag utan modellnr eller andra detaljer. Kommer sÀkert nÄn artikel pÄ G-Central snart.Har du mer info om den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TyvÀrr inte, dök upp i mitt sociala medier flöde idag utan modellnr eller andra detaljer. Kommer sÀkert nÄn artikel pÄ G-Central snart.Har du mer info om den?
Bra svar!VÀldigt förenklat sÄ skulle jag sÀga lite sÄ hÀr:
Rangeman, Mudman/master bushklockor som ska tÄla att grÀva ner sig i en jordhög typ. FunktionsmÀssigt , mer Ät navigation/vÀder/vind.
Froggen Àr specad för dykare med djupmÀtare/dyktid.
Gulfman/master mer Ät sjöfartshÄllet, med ebb/sjö/mÄnfunktioner.
Gravitymaster mer Ät flyghÄllet med höjd/vÀder funktioner.
Sen har mÄnga av dom samma funktioner, men utformade för att passa i "sina" miljöer.
Blir gÀrna rÀttad om jag uttryckt mig fel
Ju fler desto bÀttre?!Jag mÄste nog erkÀnna att jag har problem, finns det ingen AG grupp? ( Anonyma G-shocklister )
RÄkade klicka hem 2s G-shocks till frÄn tratten nu.
Tack för stödet, det argumentet ska jag anvÀnda sen mot frugan och hoppas att inte fÄ en stekpanna pÄ huvudet.Ju fler desto bÀttre?!
Det kan vara bra att ha, utifallatt...
GLXerna??Jag mÄste nog erkÀnna att jag har problem, finns det ingen AG grupp? ( Anonyma G-shocklister )
Hej, jag heter Roosterman.Jag mÄste nog erkÀnna att jag har problem, finns det ingen AG grupp? ( Anonyma G-shocklister )
GXW dessutom. Inte sÄ tokig deal om man gillar modden. Men jag Àr orolig för belastningsskadorEn camo-King ligger ut pÄ K&S nu!! Ser riktigt trevlig ut
https://klocksnack.se/threads/5-klockor-mods-zuan-g-shock.148893/
Ăr lika bra att tipsa alla tradera sĂ€ljare att leta sig hit till forumet pĂ„ en gĂ„ng. De tenderar att hamna hĂ€r allihopHej, jag heter Roosterman.
Jag köpte just en G-shock pÄ Tratten .
Men det kÀnns ÀndÄ rÀtt ok, för Dragonhf köpte tvÄ
Se det som styrketrÀning istÀlletGXW dessutom. Inte sÄ tokig deal om man gillar modden. Men jag Àr orolig för belastningsskador
Ja, det stÀmmer bra det.GLXerna??
Och en 3e Àr pÄ vÀg frÄn Japan.Hej, jag heter Roosterman.
Jag köpte just en G-shock pÄ Tratten .
Men det kÀnns ÀndÄ rÀtt ok, för Dragonhf köpte tvÄ
MisstÀnkte det DÄ blir @Derix gladJa, det stÀmmer bra det.
Men det Àr inte en till GLX vÀl?Och en 3e Àr pÄ vÀg frÄn Japan.
Nej, det Àr en Fox fire DW-5600E. Det Àr @L&W s fel, dÄ han teasade mig med sin jÀmt.Men det Àr inte en till GLX vÀl?
Va va??.. haha vad har jag gjort?Nej, det Àr en Fox fire DW-5600E. Det Àr @L&W s fel, dÄ han teasade mig med sin jÀmt.
Det var nÀra att jag köpte den ljusblÄa GLX ocksÄ.
Tycker mycket om GLX och sÄ sitter dem bÀttre pÄ mig Àn dem vanliga DW-5600.
Ja och mÄnga ovanliga modeller som inte Àr sÄ lÀtta att fÄ tag pÄ lÀngre.MÄnga trevliga G-Shocks pÄ Tratten de senaste dagarna
Har en till Fox Fire pÄ G.Nej, det Àr en Fox fire DW-5600E. Det Àr @L&W s fel, dÄ han teasade mig med sin jÀmt.
Det var nÀra att jag köpte den ljusblÄa GLX ocksÄ.
Tycker mycket om GLX modellerna och sÄ sitter dem bÀttre pÄ mig Àn dem vanliga DW-5600.
Var det du som budade hem den gula 5600 med G backlight?Har en till Fox Fire pÄ G.
NĂ€, det var inte jag.Var det du som budade hem den gula 5600 med G backlight?