Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu drar vi snart igÄngOch appropÄ planering sÄ kör vi ett nytt G-shockmeet pÄ Clubhouse pÄ Torsdag kvÀll med start 20.30
För dom som inte har fÄtt invites Àr det bara att tjoa sÄ löser vi det
![]()
G-SHOCK
Thursday, May 6 at 8:30pm CEST with Aros Aros, Roosterman. Digital GTG.www.joinclubhouse.com
Ska försöka joina en stundNu drar vi snart igÄng![]()
Den grÄ bezeln Àr riktigt snygg!Lite Rangeman sÄ hÀr pÄ torsdagsaftonen![]()
![]()
Den gör sig riktigt bra med BurtonbandetDen grÄ bezeln Àr riktigt snygg!![]()
Burton bandet Àr inte min smak, tÀnkte mer ett svart eller rött!Den gör sig riktigt bra med Burtonbandet![]()
Skön fÀrg!#FRIDAY
![]()
@Daion tror jag Àr ute efter en?!Hörde ryktas om-fredag...
HĂ„ller pĂ„ att rensa ut Ă„tminstone 90% av klocksamlingen och det Ă€r dags för grodis att lĂ€mna. Ăr nĂ„gon sugen sĂ„ pm:a.![]()
Den ligger riktigt högt upp pÄ villhöver listan, kanske till och med högst#FRIDAY
![]()
Börjar digga den mer och merDen ligger riktigt högt upp pÄ villhöver listan, kanske till och med högst![]()
Den eller den (g)shock rosa utan djupmÀtning har jag kollat mkt pÄ, tyvÀrr verkar dom ju vara dom populÀraste dÄ dom ofta Àr dyrast förutom limited modellerna.Börjar digga den mer och mer.
Ja den rosa Àr ocksÄ riktigt fÀrgglad och trevligDen eller den (g)shock rosa utan djupmÀtning har jag kollat mkt pÄ, tyvÀrr verkar dom ju vara dom populÀraste dÄ dom ofta Àr dyrast förutom limited modellerna.
Nu har jag dock enpÄ gÄng frÄn japan, dock mindre fÀrg glad.
Dw-8200.Ja den rosa Àr ocksÄ riktigt fÀrgglad och trevlig.
Vad trevligt, vad blir det nÄgon
?
Trevligt trevligtDw-8200.
Har kollat om man kan köpa fÀrgglada klÀder till den men det verkar oxÄ svÄrt att hitta.
NÀsta fÄr bli en gwf-1000 eller gwf-d1000.