• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MÄste ju ha pÄ mig nÀr jag precis har köpt den.:)
SjÀlva insert pÄ displayen Àr sÄ fint, som smÄ pyramidmönster.
Som jag alltid sÀger, dem gamla GŽs Àr sÄ bra.

Ja, jag fÄr ocksÄ lite Ängest ibland att jag köper sÄ mÄnga klockor. Men till mitt försvar sÄ Àr dem rÀtt ekonomiska, jag köper
ju inga MRG. Fast mÄnga bÀckar smÄ, dem limiterade Àr ju inte precis gratis.
Som vissa sÀger, om vi fÄr barn sen sÄ kan barnet fÄ. I verkligheten kommer det vara sÄ att pappa har kvar sina och
köper nya till barnet hahahha.

IMG_6151.JPG

Senast Àndrad:
Den Ă€r verkligen i grymt fint skick utan nĂ„gra jack eller andra skavanker pĂ„ bezel, band eller klockan i sig MEN finns smĂ„ hairlines pĂ„ denna del och det fĂ„r igĂ„ng min OCD 😂.
81246E7A-8781-4C0B-B342-F817E7725BC6.jpeg
FörstÄr precis vad du menar, det Àr dÀrför jag föredrar dem i resin ( gillar dock utseendet pÄ metall ).
Speciellt nÀr man jobbar mycket med datorer sÄ Àr det oundviklig att inte repa den delen heller.

FörstÄr precis vad du menar, det Àr dÀrför jag föredrar dem i resin ( gillar dock utseendet pÄ metall ).
Speciellt nÀr man jobbar mycket med datorer sÄ Àr det oundviklig att inte repa den delen heller.
TyvĂ€rr Ă€r det som du sĂ€ger oundvikligt att inte lyckas repa just den delen men försöker undvika i den mĂ„n det Ă€r möjligt 😊.

JÀkla trevlig utfyllnad i den dÀr lÄdan:D
Jag har funderingar pĂ„ att annektera en hylla till i bokhyllan, sĂ„ klockorna fĂ„r lite mer plats... Ingen ide att tĂ€nka lĂ„da för min del, dĂ€remot hög tid att snickra ihop nĂ„gra nya plexistĂ€ll.... 😁
Haha.. tack! Hade tĂ€nkt fokusera mig pĂ„ större Gs och inte sĂ„ mycket pĂ„ squares. Men de Ă€r sĂ„ beroendeframkallande! Det gĂ„r inte bara ha en eller tvĂ„.😂 Ska försöka hĂ„lla mig till speciella versioner. Gillar de som har roliga bakgrundsbilder. 😄

Mina Àr helt utan repor dÄ de hamnar pÄ sidan och inte pÄ under sidan och ligger mot bordet. Borde inte vara ett problem tycker jag.

Det syns mer pĂ„ svarta band Ă€n fĂ€rgad sĂ„ jag tror inte att du kommer att mĂ€rka det sĂ„ mycket pĂ„ din MB. Sen Ă€r det ju lĂ€tt att byta bandet till ny sĂ„ det Ă€r verkligen inte ett problem.🙂
Aha okej dĂ„ Ă€r jag med 😊. FĂ„r se om jag fĂ„r fingret ur och bestĂ€ller klĂ€der idag till den eller inte 😎.

• Like
Reactions: L&W
Det Àr det absolut! Men jag gillar inte att det ska ske via bt. InstÀllning via bt Àr ju supersmidigt, men synk fÄr gÀrna ske nattetid pÄ fönsterbrÀdan. Tycker ocksÄ att det Àr lite stökigt att gÄ in i appen för att kolla batteristatus.
Men ta bort BT kopplingen via klockans instÀllningar sÄ har du bara mb6 kvar.

Aha okej dĂ„ Ă€r jag med 😊. FĂ„r se om jag fĂ„r fingret ur och bestĂ€ller klĂ€der idag till den eller inte 😎.
SĂ€ljare Ă€r frĂ„n Polen sĂ„ ingen moms och tull. 🙂

SĂ€ljare Ă€r frĂ„n Polen sĂ„ ingen moms och tull. 🙂

Tack för tipset men hittat ett Ă€nnu billigare frĂ„n Polen 😊. https://www.ebay.com/itm/193259388912?hash=item2cff283ff0:g:UqUAAOSw6eld92GF

• Like
Reactions: L&W
Tillbaka
Topp