Hopp dÀr blev dwe5600cc sÄld
, nĂ„n som har gw5000 att sĂ€lja? ![Smiling face with smiling eyes :blush: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
![Astonished face :astonished: đČ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f632.png)
![Smiling face with smiling eyes :blush: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha du behÄller ju alla dinaHaha har du börjat bli som mig?![]()
Vi kan bestÀmma att det blir en groda till mig och nÄtt annat till nÄn annan.Haha du behÄller ju alla dina, det klarar inte jag
. BestÀmt mig att 2-3 G,s kommer ryka inom kort men vet inte till 100% vilka Àn
.
Jag villhöver en ny G sÄ du fÄr gÀrna bestÀmma dig typ nuHaha du behÄller ju alla dina, det klarar inte jag
. BestÀmt mig att 2-3 G,s kommer ryka inom kort men vet inte till 100% vilka Àn
.
Jag mÄste ju unnaVi kan bestÀmma att det blir en groda till mig och nÄtt annat till nÄn annan.![]()
@Boba Fett har ju en ball JDM fyrkant till försÀljningJag villhöver en ny G sÄ du fÄr gÀrna bestÀmma dig typ nu![]()
Jag tycker den ser riktigt nice ut som den Àr!Jag mÄste ju unnaan först lite nya klÀder innan den Àr redo för ett nytt hem
.
Ligger en on the block just nu.Hopp dÀr blev dwe5600cc sÄld, nÄn som har gw5000 att sÀlja?
![]()
Den Àr verkligen i grymt fint skick utan nÄgra jack eller andra skavanker pÄ bezel, band eller klockan i sig MEN finns smÄ hairlines pÄ denna del och det fÄr igÄng min OCDJag tycker den ser riktigt nice ut som den Àr!
Nja inget super pris men okej, gÄr vÀl att hamna strax under 3k för en sprillans frÄn Japan med moms och hela kittet. Men jag ska nog ta och höra av mig till denne herre, tack för tipsetLigger en on the block just nu.
Om priset Àr bra eller inte vet inte jag
Casio G-Shock GW-5000-1JF sÀljes i Göteborgs stad - Blocket
FörstÄr precis vad du menar, det Àr dÀrför jag föredrar dem i resin ( gillar dock utseendet pÄ metall ).Den Àr verkligen i grymt fint skick utan nÄgra jack eller andra skavanker pÄ bezel, band eller klockan i sig MEN finns smÄ hairlines pÄ denna del och det fÄr igÄng min OCD.
![]()
TyvÀrr Àr det som du sÀger oundvikligt att inte lyckas repa just den delen men försöker undvika i den mÄn det Àr möjligtFörstÄr precis vad du menar, det Àr dÀrför jag föredrar dem i resin ( gillar dock utseendet pÄ metall ).
Speciellt nÀr man jobbar mycket med datorer sÄ Àr det oundviklig att inte repa den delen heller.
Haha.. tack! Hade tÀnkt fokusera mig pÄ större Gs och inte sÄ mycket pÄ squares. Men de Àr sÄ beroendeframkallande! Det gÄr inte bara ha en eller tvÄ.JÀkla trevlig utfyllnad i den dÀr lÄdan
Jag har funderingar pÄ att annektera en hylla till i bokhyllan, sÄ klockorna fÄr lite mer plats... Ingen ide att tÀnka lÄda för min del, dÀremot hög tid att snickra ihop nÄgra nya plexistÀll....![]()
Mina Àr helt utan repor dÄ de hamnar pÄ sidan och inte pÄ under sidan och ligger mot bordet. Borde inte vara ett problem tycker jag.FörstÄr precis vad du menar, det Àr dÀrför jag föredrar dem i resin ( gillar dock utseendet pÄ metall ).
Speciellt nÀr man jobbar mycket med datorer sÄ Àr det oundviklig att inte repa den delen heller.
Ser ut som min samling, iaf i min drömmar.Haha, nÀr jag har för mÄnga liggande sÄ Àr det inte flippa jag tÀnker pÄ. Jag tÀnker pÄ att jag behöver en ny lÄda ASAP.
![]()
Ja min Àr ocksÄ utan nÄgra repor. Jag skrev hairlinesMina Àr helt utan repor dÄ de hamnar pÄ sidan och inte pÄ under sidan och ligger mot bordet. Borde inte vara ett problem tycker jag.
Tack! HÄller med det dÀr om fÀrger och hÄller pÄ fixa till det nu. Har en riktig fÀrgglad G pÄ ingÄng. Har jag tur fÄr jag den imorgonSer ut som min samling, iaf i min drömmar.
Kanske lite mer fÀrg, och kanske nÄgon groda till, men mkt inspirerande.
Inte ens hairlines pÄ mina hahaJa min Àr ocksÄ utan nÄgra repor. Jag skrev hairlines.
DÀremot har jag mÀrke pÄ bandet efter kontakt mot bordet och laptopen.
Inget som gÄr fÄ bort eller ifall man gnuggar eller sÄDÀremot har jag mÀrke pÄ bandet efter kontakt mot bordet och laptop en.
NÀ de gÄr inte bort tyvÀrr. Men det Àr bara den matta ytan blir blank pÄ vissa stÀllen. Inte mer sÄ sÄ.Inget som gÄr fÄ bort eller ifall man gnuggar eller sÄ?
Okej men dÄ kanske det inte Àr nÄgot som framhÀver OCDNÀ de gÄr inte bort tyvÀrr. Men det Àr bara den matta ytan blir blank pÄ vissa stÀllen. Inte mer sÄ sÄ.
Det syns mer pÄ svarta band Àn fÀrgad sÄ jag tror inte att du kommer att mÀrka det sÄ mycket pÄ din MB. Sen Àr det ju lÀtt att byta bandet till ny sÄ det Àr verkligen inte ett problem.Okej men dÄ kanske det inte Àr nÄgot som framhÀver OCD![]()
Aha okej dÄ Àr jag medDet syns mer pÄ svarta band Àn fÀrgad sÄ jag tror inte att du kommer att mÀrka det sÄ mycket pÄ din MB. Sen Àr det ju lÀtt att byta bandet till ny sÄ det Àr verkligen inte ett problem.![]()
Men ta bort BT kopplingen via klockans instÀllningar sÄ har du bara mb6 kvar.Det Àr det absolut! Men jag gillar inte att det ska ske via bt. InstÀllning via bt Àr ju supersmidigt, men synk fÄr gÀrna ske nattetid pÄ fönsterbrÀdan. Tycker ocksÄ att det Àr lite stökigt att gÄ in i appen för att kolla batteristatus.
SÀljare Àr frÄn Polen sÄ ingen moms och tull.Aha okej dÄ Àr jag med. FÄr se om jag fÄr fingret ur och bestÀller klÀder idag till den eller inte
.
Tack för tipset men hittat ett Ànnu billigare frÄn PolenSÀljare Àr frÄn Polen sÄ ingen moms och tull.
![]()
Casio Original Watch Strap Band for GWF-D1000MB-3 G-Shock Frogman Blue 10545296 4571499708129 | eBay
Casio G-shock Frogman Master in Marine Blue Solar GWF-D1000MB-3. SEE YOUR CASIO CODE - Model number is located on the back of the watch case. CODE CASIO. Buckle: stainless steel, color silver. Model number is located on the back of the watch case.www.ebay.com
![]()
Casio Original Watch Bezel Case GWF-D1000MB-3 GWF-D1000 Turquoise 10548924 | eBay
GWF-D1000MB-3, GWF D1000MB-3, GWFD1000MB-3. CODE CASIO. Original Watch Bezel Case for. Model number is located on the back of the watch case. We are professional supplier with more than 20 years of experience.www.ebay.com
Perfekt!Tack för tipset men hittat ett Ànnu billigare frÄn Polen. https://www.ebay.com/itm/193259388912?_trkparms=aid=777008&algo=PERSONAL.TOPIC&ao=1&asc=232216&meid=cf030b15f2034a9b8612e6a090270a6e&pid=101286&rk=1&rkt=1&mehot=none&itm=193259388912&pmt=0&noa=1&pg=2380057&algv=WatchlistVariantWithMLR&brand=Casio&_trksid=p2380057.c101286.m47999&_trkparms=pageci:18a3b887-ae63-11eb-a3e5-827b768ab657|parentrq:418fe67f1790a76566fc802bfff3951c|iid:1