Beroendeframkallande pÄ hög nivÄ. Jag Àr normalt ingen G-shockkille men de hÀr har nÄgot speciellt som gör att man behöver fler![]()
![]()
Snyggt par.
Fördelen med skeleton Àr att den möjligtvis gÄr att fÀrga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Beroendeframkallande pÄ hög nivÄ. Jag Àr normalt ingen G-shockkille men de hÀr har nÄgot speciellt som gör att man behöver fler![]()
![]()
@Danne.l leta inte du efter en GW-5000Det var ingen som var sugen pÄ billig ovanlig japanare som fÄtt nytt Vartabatteri?
![]()
Detta Àr dock en GW5600J, vilken luring va@Danne.l leta inte du efter en GW-5000![]()
Kul modell! Vid snabb blick trodde jag ocksÄ att det var en GW-5000Detta Àr dock en GW5600J, vilken luring va
Kostar mycket billigare dock![]()
Haha va fan, sjukt lik GW-5000Detta Àr dock en GW5600J, vilken luring va
Kostar mycket billigare dock![]()
Aha, Porter moddenKunde varit men icke. Denna goding kommer tillbaks hem
.
![]()
![]()
JodÄ den Àr ganska blank och hÀrligt sliten, hade tÀnkt köpa nya klÀder till den förut men har Àndrat mig och tycker som du att det Àr snyggt nÀr den blivit lite blank och ser anvÀnd utSer jag i syne eller Àr det högglansig patina pÄ bezeln? SÄnt tycker jag Àr snyggt.
Ja jag Àr ruggigt nöjdDen Àr riktigt bra. Jag har lite svÄrt för den negativa displayen. Hur tycker du att den funkar till vardags?
Men du! Med tanke pÄ att du har en sÄdan pÄlitlig kran i Tokyo sÄ har du ÀndÄ utnyttjat det vÀldigt sÀllanHehe, jag var lite otydlig kanske. Min svÀrmamma Àr frÄn Japan och bor alltsÄ dÀr. Hon spelar golf och via sin klubb hade hon samlat pÄ sig poÀng i form av checkar som man kan anvÀnda i diverse butiker. Hon gav mig en bunt checkar med dessa bonuspoÀng nÀr vi besökte dem sist. Glad i hÄgen besökte jag en trevlig butik i Tokyo och satte sprÀtt pÄ checkarna. G-shock intresset hade knappt vaknat pÄ den tiden sÄ det blev alltsÄ en GW 5000. Men den klockan tÀnde dÀrmed G-nistan!
Portermod utan byte av glas?
Ja, en 5000G med Porter bezel & Porter lÀnk.Portermod utan byte av glas?
Grattis, fin klocka!Justerat lÀnken och plastat av idag. Kan bara konstatera att det Àr en fantastisk klocka, sommaren Àr rÀddad
![]()
Ăr det en warrior i bakgrunden?GaragehĂ€ng.![]()
JodÄ den Àr ganska blank och hÀrligt sliten, hade tÀnkt köpa nya klÀder till den förut men har Àndrat mig och tycker som du att det Àr snyggt nÀr den blivit lite blank och ser anvÀnd ut![]()
Men du! Med tanke pÄ att du har en sÄdan pÄlitlig kran i Tokyo sÄ har du ÀndÄ utnyttjat det vÀldigt sÀllan![]()
Jajamen, stĂ€mmer bra. Du kanske har en du ocksĂ„? Annars var det vĂ€ldigt bra gissatĂr det en warrior i bakgrunden?![]()
Det dÀr Àr en vÀldigt trevlig duo