• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Beroendeframkallande pĂ„ hög nivĂ„. Jag Ă€r normalt ingen G-shockkille men de hĂ€r har nĂ„got speciellt som gör att man behöver fler 😬
20210510_102852.jpg

Snyggt par.
Fördelen med skeleton Àr att den möjligtvis gÄr att fÀrga.

Den Àr riktigt bra. Jag har lite svÄrt för den negativa displayen. Hur tycker du att den funkar till vardags?
Ja jag Ă€r ruggigt nöjd 😁
Jag har absolut inga problem med displayen faktiskt. Enda gĂ„ngen man ser dĂ„ligt Ă€r ju nĂ€r det Ă€r mörkt men dĂ„ tĂ€nds ju lyset đŸ€·
Tycker det Ă€r snyggt som fan med den negativa till allt det svarta 😊

Hehe, jag var lite otydlig kanske. Min svÀrmamma Àr frÄn Japan och bor alltsÄ dÀr. Hon spelar golf och via sin klubb hade hon samlat pÄ sig poÀng i form av checkar som man kan anvÀnda i diverse butiker. Hon gav mig en bunt checkar med dessa bonuspoÀng nÀr vi besökte dem sist. Glad i hÄgen besökte jag en trevlig butik i Tokyo och satte sprÀtt pÄ checkarna. G-shock intresset hade knappt vaknat pÄ den tiden sÄ det blev alltsÄ en GW 5000. Men den klockan tÀnde dÀrmed G-nistan!
Men du! Med tanke pĂ„ att du har en sĂ„dan pĂ„litlig kran i Tokyo sĂ„ har du Ă€ndĂ„ utnyttjat det vĂ€ldigt sĂ€llan đŸ€”

Tillbaka
Topp