Det var inget skambud jag fick egentligen men inte heller nÄgot bud jag kÀnde att den var vÀrd att flippa för .SÀlja h
TyvÀrr Àr det svÄrt att sÀlja high end G-shock pÄ klocksnack utan att det svider en del...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var inget skambud jag fick egentligen men inte heller nÄgot bud jag kÀnde att den var vÀrd att flippa för .SÀlja h
TyvÀrr Àr det svÄrt att sÀlja high end G-shock pÄ klocksnack utan att det svider en del...
SÄlt 2 st svarta titan och det blev en del förluster pÄ dom, men nu vet jag iaf att jag Àr klar med den svarta..Det var inget skambud jag fick egentligen men inte heller nÄgot bud jag kÀnde att den var vÀrd att flippa för .
SĂ„ Ă€r det ibland men finns en grĂ€ns för mig hur mycket jag kan âaccepteraâ att backa vid en försĂ€ljning annars fĂ„r den ligga kvar, sĂ„ mycket plats tar den inte.SĂ„lt 2 st svarta titan och det blev en del förluster pĂ„ dom, men nu vet jag iaf att jag Ă€r klar med den svarta..
Och nĂ€r man sĂ„lt den blir man direkt sugen en en ny likadanSĂ„ Ă€r det ibland men finns en grĂ€ns för mig hur mycket jag kan âaccepteraâ att backa vid en försĂ€ljning annars fĂ„r den ligga kvar, sĂ„ mycket plats tar den inte.
Japp, jag har ocksĂ„ landat i det. Ăr lite trött pĂ„ G-shock och tycker mekaniska klockor Ă€r kul igen. Funderade ett tag att sĂ€lja bort min samling men det kommer att svida. SĂ„ allt stannar tillsvidare.SĂ„ Ă€r det ibland men finns en grĂ€ns för mig hur mycket jag kan âaccepteraâ att backa vid en försĂ€ljning annars fĂ„r den ligga kvar, sĂ„ mycket plats tar den inte.
SÄ kan det varaOch nÀr man sÄlt den blir man direkt sugen en en ny likadan
DÄligt val av köparenVar nÀra att sÀlja den hÀr i helgen, men köparen tvekade sÄ det blev inget. Nu kÀnns det som att den fÄr stanna .
GĂ„r i vĂ„gor det dĂ€r. Har relativt nyligen snöat in pĂ„ G-shocks och Ă€r lite trött pĂ„ automatare. Tycker att det Ă€r riktigt skönt med klockor som visar tidenJapp, jag har ocksĂ„ landat i det. Ăr lite trött pĂ„ G-shock och tycker mekaniska klockor Ă€r kul igen. Funderade ett tag att sĂ€lja bort min samling men det kommer att svida. SĂ„ allt stannar tillsvidare.
Skulle inte den slĂ€ppas i april? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ den, trots - eller kanske pĂ„ grund av - dess pigga framtoningpĂ„ tal om fĂ€rgglada GÂŽs, vad hĂ€nde med den fĂ€rgglada titanmodellen gmw-b5000tr-9jr?
Bra review, den ser trevlig ut. Dock nÄgot kort batteritid kan jag tycka.
Redan slĂ€ppt. Finns att köpa Ebay ett tag nu. Jag lĂ€nkade en Ebay annons tidigare som var billigare Ă€n gshock UK.Skulle inte den slĂ€ppas i april? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ den, trots - eller kanske pĂ„ grund av - dess pigga framtoning
Har inte hört nÄgot frÄn KM Ànnu. Ska kolla med dem imorgon.Redan slÀppt. Finns att köpa Ebay ett tag nu. Jag lÀnkade en Ebay annons tidigare som var billigare Àn gshock UK.
Hur gÄr det med din bestÀllning?
Tror du ligger rÀtt i pris, jag skulle inte tveka att handla om jag inte redan hade en.Jag har min 5610 med kombilÀnk ute pÄ K&S. För deltagare i den hÀr trÄden drar jag av en hunka pÄ priset. Tror att 1200 bagare inklusive frakt Àr ett ganska bra pris, eller hur?
Thread 'Casio G-Shock GW-M5610' https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gw-m5610.149224/
Jag köpte min för list direkt nĂ€r den slĂ€pptes. Skulle bli ett rejĂ€lt tapp om jag sĂ„lde den, vilket jag aldrig kommer göra. Tror jag.SĂ„ Ă€r det ibland men finns en grĂ€ns för mig hur mycket jag kan âaccepteraâ att backa vid en försĂ€ljning annars fĂ„r den ligga kvar, sĂ„ mycket plats tar den inte.
Ăven fast jag köpte min till âvettigareâ pris kommer det bli ett tapp men hade absolut grĂ„tit mer ifall jag köpte den för list . Aja ingen stress, bara vĂ€nta in ârĂ€ttâ köpare för min del .Jag köpte min för list direkt nĂ€r den slĂ€pptes. Skulle bli ett rejĂ€lt tapp om jag sĂ„lde den, vilket jag aldrig kommer göra. Tror jag.
Ăr det sant @spammerstakeahike ?Bara sĂ„ att jag har fattat saken rĂ€tt @spammerstakeahike StĂ€mmer det att du flög till Japan pĂ„ bonuspoĂ€ng och köpte en GW-5000? Jag har nĂ€mligen sjĂ€lv funderat pĂ„ samma sak, det hade varit en riktigt cool resa men jag hade köpt nĂ„got annat istĂ€llet