• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SĂ„ Ă€r det ibland 😊 men finns en grĂ€ns för mig hur mycket jag kan ”acceptera” att backa vid en försĂ€ljning annars fĂ„r den ligga kvar, sĂ„ mycket plats tar den inte.
Japp, jag har ocksĂ„ landat i det. Är lite trött pĂ„ G-shock och tycker mekaniska klockor Ă€r kul igen. Funderade ett tag att sĂ€lja bort min samling men det kommer att svida. SĂ„ allt stannar tillsvidare.

Var nĂ€ra att sĂ€lja den hĂ€r i helgen, men köparen tvekade sĂ„ det blev inget. Nu kĂ€nns det som att den fĂ„r stanna 🙂.
B2C114A2-BA40-446C-A6CE-2D4FB3DD204E.jpeg
E41AE6D3-78D2-418D-BA70-FBEF049E4715.jpeg

Japp, jag har ocksĂ„ landat i det. Är lite trött pĂ„ G-shock och tycker mekaniska klockor Ă€r kul igen. Funderade ett tag att sĂ€lja bort min samling men det kommer att svida. SĂ„ allt stannar tillsvidare.
GĂ„r i vĂ„gor det dĂ€r. Har relativt nyligen snöat in pĂ„ G-shocks och Ă€r lite trött pĂ„ automatare. Tycker att det Ă€r riktigt skönt med klockor som visar tiden 😁

Skulle inte den slĂ€ppas i april? Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ den, trots - eller kanske pĂ„ grund av - dess pigga framtoning
Redan slÀppt. Finns att köpa Ebay ett tag nu. Jag lÀnkade en Ebay annons tidigare som var billigare Àn gshock UK.
Hur gÄr det med din bestÀllning?
Screenshot_20210509-222811.jpg

Senast Àndrad:
SĂ„ Ă€r det ibland 😊 men finns en grĂ€ns för mig hur mycket jag kan ”acceptera” att backa vid en försĂ€ljning annars fĂ„r den ligga kvar, sĂ„ mycket plats tar den inte.
Jag köpte min för list direkt nĂ€r den slĂ€pptes. Skulle bli ett rejĂ€lt tapp om jag sĂ„lde den, vilket jag aldrig kommer göra. Tror jag. 😀

Jag köpte min för list direkt nĂ€r den slĂ€pptes. Skulle bli ett rejĂ€lt tapp om jag sĂ„lde den, vilket jag aldrig kommer göra. Tror jag. 😀
Även fast jag köpte min till ”vettigare” pris kommer det bli ett tapp men hade absolut grĂ„tit mer ifall jag köpte den för list 😊. Aja ingen stress, bara vĂ€nta in ”rĂ€tt” köpare för min del 😊.

Tillbaka
Topp