Edit: Ja, haha sorry. Det kommer "nya" klockor hela tiden, sÄ jag har inte tÀnkt pÄ dem.
Porter och KITH ligger lite undangömda hemma.
Efter Porter köpet tÀnkte jag ligga lÄgt ett tag, men sen kom KITH.
Har fortfarande inte bestÀmt ifall jag ska behÄlla den eller ej. Det Àr vÀl dÀrför jag inte har anvÀnt nÄgon av klockorna Ànnu. ( Har nog tagit en wrist shot med KITH )
Sen Àr det lÀttare att lÄta bli eller glömma bort vissa klockor nÀr jag har över 50st klockor att vÀlja mellan.
Och tyvÀrr Àr flera pÄ vÀg in.
TyvÀrr Àr klockor inte mitt enda problem, jag samlar pÄ massa annat ocksÄ. Försöker dock att köpa mindre nuförtiden. ( I mina mÄtt sÄ har det gÄtt ganska bra )
Bruka sÀga till sjÀlv: sÄ lÀnge mina köp inte pÄverka mina grundlÀggande behov sÄsom mat, hyra, bolÄn osv. DÄ Àr det lugnt.
Egentligen borde jag handla mindre ÀndÄ, dÄ jag sa upp mig frÄn mitt jobb i Februari och har inte haft nÄgon inkomst sen dess. ( Ingen a-kassa i 45 dagar pga egen uppsÀgning ) Tur att jag har sparat en hel del och inte behöver oroa mig för ekonomin Àn sÄ lÀnge.
Sen borde jag ocksÄ handla mindre, pga att det saknas plats hemma för alla mina saker, stackars min fru som fÄ stÄ ut med mig och mina prylar.
Tur att jag Àr bra pÄ att köpa saker till henne ocksÄ.
HÀr Àr en bild pÄ vÄr vardagsrum. ( allt Àr inte mitt, men det mesta )
Den arga familjemedlemmen Bob fÄr vara med pÄ bilden. Till hans försvar sÄ kan det beror pÄ att jag sparkar pÄ hans huvud dÄ och dÄ.
Det "tragiska" Àr att det hÀr Àr bara en liten del av vad jag har.