Ja, detta Àr sÄ basic det blir, men som vanligt ligger man mittemellan tvÄ storlekar
Jag lider av samma problem. 16,5 cm. Löser det genom att dra klockan lite lÀngre upp nÀr det Àr kallt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, detta Àr sÄ basic det blir, men som vanligt ligger man mittemellan tvÄ storlekar
Har samma problem pÄ Mudmastern. Antigen sitter den lite för tight, eller lite för löst. Stör mig ganska mycket.Ja, detta Àr sÄ basic det blir, men som vanligt ligger man mittemellan tvÄ storlekar
Skönt att man inte Àr ensam i detta. Vi fÄr peppa varandraJag lider av samma problem. 16,5 cm. Löser det genom att dra klockan lite lÀngre upp nÀr det Àr kallt.
Man kan ju undra vem som stÄtt som armmodell? Hade varit gött om de hade tvÄ band att vÀlja pÄ, den ena med ett halvt hÄls offset.Har samma problem pÄ Mudmastern. Antigen sitter den lite för tight, eller lite för löst. Stör mig ganska mycket.
Har du testat kombilÀnken till fyrkanterna?? Den Àr mumma att bÀraMan kan ju undra vem som stÄtt som armmodell? Hade varit gött om de hade tvÄ band att vÀlja pÄ, den ena med ett halvt hÄls offset.
Testa bÀra klockan pÄ den andra handleden. Jag Àr vÀnsterhÀnt sÄ min vÀnstra handled Àr lite tjockare Àn min högra. Klockan som sitter mindre bra pÄ vÀstra handleden bruka sitta bÀttre pÄ högra handleden.![]()
Jag brukar byta sidan lite dÄ och dÄ. Man vÀnjer sig rÀtt snabbt.Sant. Min vÀ handled Àr fetare Àn hö. Men jag har svÄrt att bÀra pÄ vÀ, kÀnns sÄ onaturligt.
Frogman bÀr jag pÄ vÀ men annars vÀldigt sÀllan.
Kan sÀkert funka, men Àr för drillad i att man har klockan pÄ vÀnsterTesta bÀra klockan pÄ den andra handleden. Jag Àr vÀnsterhÀnt sÄ min vÀnstra handled Àr lite tjockare Àn min högra. Klockan som sitter mindre bra pÄ vÀstra handleden bruka sitta bÀttre pÄ högra handleden.![]()
Bara Àgt en vecka, sÄ nej, men kÀnner redan vart det hÀr bÀr ivÀgHar du testat kombilÀnken till fyrkanterna?? Den Àr mumma att bÀra![]()
Testa bÀra klockan 24/7 pÄ höger en hel vecka sÄ kommer det att kÀnnas konstigt att bÀra den pÄ vÀnster sen.Kan sÀkert funka, men Àr för drillad i att man har klockan pÄ vÀnster![]()
Good try!Testa bÀra klockan 24/7 pÄ höger en hel vecka sÄ kommer det att kÀnnas konstigt att bÀra den pÄ vÀnster sen.![]()
Ăh, jĂ€vla dussinklocka, inte ett dugg speciell, forumets vanligaste fyrkant!AngĂ„ende #titantisdag. Sitt nu pĂ„ dessa dyrgripar mina herrar! Det Ă€r en unik fyrkant och det Ă€r endast pĂ„ detta forum som klockan gĂ„r för en spottstyver. BĂ€r den med stolthet![]()
Nu Àr kingenmed ocksÄ. Stealth trio.
![]()
Tack. Har en 6900 Fox Fire pÄ vÀg till mig. FÄr se hur jag gillar modellen. Kanske blir det fler 6900 framöver, vi fÄr se..... och sÄ fattas det EN till.... jag har den (om du Àr intresserad)
En DW-6900bba:
![]()
Har problem med oaken och lite med rangeman. Squares sitter perfekt och bÀst av alla sitter GA-2000Har samma problem pÄ Mudmastern. Antigen sitter den lite för tight, eller lite för löst. Stör mig ganska mycket.
Nu kan man Àntligen hÀnga i G-Shock trÄden igen!![]()
![]()
Ser ut pÄ bilden att den Àr mindre Àn casioak. StÀmmer det?à h fin modell. Jag har ju en likadan.
Riktigt trevlig modell som fÄngat essensen av G-shock.
![]()
InstÀmmer helt!à h fin modell. Jag har ju en likadan.
Riktigt trevlig modell som fÄngat essensen av G-shock.
![]()
Ser ut pÄ bilden att den Àr mindre Àn casioak. StÀmmer det?