Visst Àr det snyggt med grönt text men jag mÄste sÀga att original bezel med vit text Àr bÀttre. Det blir lite mer kontrast mot texten pÄ glaset.MGn och jag sitter pÄ en parkering i Linköping o vÀntar pÄ Frugis![]()
![]()
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst Àr det snyggt med grönt text men jag mÄste sÀga att original bezel med vit text Àr bÀttre. Det blir lite mer kontrast mot texten pÄ glaset.MGn och jag sitter pÄ en parkering i Linköping o vÀntar pÄ Frugis![]()
![]()
Haha ska du bli OWG med muddie?Funderar lÀgga ut bÄda för att se vilken som ryker först och behÄller den som blir kvar.
Blir sÄ klart mycket renare med helsvart band. Men jag tycker att texten var riktigt kulVille fÄ klockan mer "clean" utan det japanska namnet sÄ jag bytte bandet.
Vet inte om det Àr för att jag för första gÄngen anvÀnder Bergeon verktyg till att byta bandet, men det gick vÀldigt smidigt idag.
Det Àr nÄgonting med Fox Fire. Love it.
![]()
Kör ocksÄ pÄ klassiska 5600 idag, inga fel alls. TvÀrt om, mÄnga rÀtt!LÄtsas-vintage
![]()
Det skulle vara jĂ€tterolig att veta om det var Eurus Energyâs CEO som hade klockan innan.Blir sĂ„ klart mycket renare med helsvart band. Men jag tycker att texten var riktigt kul
Ja sjukt nöjd faktiskt. Kommer nog behÄlla denna. Kul att den Àr lite udda ocksÄ.Den dÀr Àr sÄ jÀkla snygg.
BlirhÀr ocksÄ.
GW5000 band och bezel gör den Ànnu bÀttre!
![]()
Haha ne dÄ sÄ illa ska det inte bliHaha ska du bli OWG med muddie?
Edit, glömde att du har grodan ocksÄ.![]()
Har aldrig rört ett GW-5000 band. Ăr nyfiken, vad Ă€r det som gör att den Ă€r bĂ€ttre, Ă€r den Ă€r mjukare och mer följsamt eller Ă€r den tunnare ocksĂ„?
GW5000 bandet Ă€r mjukare och kĂ€nns mindre plastig jĂ€mfört med orginalbandet.Har aldrig rört ett GW-5000 band. Ăr nyfiken, vad Ă€r det som gör att den Ă€r bĂ€ttre, Ă€r den Ă€r mjukare och mer följsamt eller Ă€r den tunnare ocksĂ„?
som tidigare har sagt, mycket mjukare och bekvĂ€mareHar aldrig rört ett GW-5000 band. Ăr nyfiken, vad Ă€r det som gör att den Ă€r bĂ€ttre, Ă€r den Ă€r mjukare och mer följsamt eller Ă€r den tunnare ocksĂ„?
Jag Àr ju inte som alla andra vet duVisst Àr det snyggt med grönt text men jag mÄste sÀga att original bezel med vit text Àr bÀttre. Det blir lite mer kontrast mot texten pÄ glaset.![]()
Det Àr bara att testa sjÀlv.Tack för alla svar ang om GW-5000 bandet. Tycker att det "normala" bandet Àr bekvÀmt nog för mig.
Men man vet aldrig, om jag provar GW-5000 bandet kanske jag aldrig gÄr tillbaka till det normala igen.
Kan GW-5000 bandet vara som GBX-100 bandet? NÄgon som har bÄda? För jag tycker att det Àr jÀtte mjukt.
Tack för tipset.Det Àr bara att testa sjÀlv.
Jag köpte band och bezel set
Hoppas hon blir glad!Fick bli en ny G till frugis. Happy wife = happy life
![]()
Hon bytte ut den gamla G,n pÄ handleden sÄ mÄste vara ett gott betygHoppas hon blir glad!
GÄr jag frÄga i vilket hÄl du sÀtter spÀnnet pÄ en square? Jag brukar sjÀlv köra i 7 eller 8 ifrÄn boettenJag lider av samma problem. 16,5 cm. Löser det genom att dra klockan lite lÀngre upp nÀr det Àr kallt.
Joo, jag har ju ocksĂ„ bĂ„da. Det Ă€r helt oproblematiskt!Ja verkligenmen kan fasiken inte ha bĂ„de âPorterâ modden och Titanen. NĂ„gon av dom behöver bort
.
Haha toucheJoo, jag har ju ocksÄ bÄda. Det Àr helt oproblematiskt!![]()
Hehe vad Àr det för mod?Tack vare @Fujoor har jag nÀÀstan ett Fullset till min 5035... ingen som har en hÀngtag över till lilla mig?
Svintöntigt jag vet men jag gÄr igÄng pÄ sÄnt
KlockjÀveln Àr dessutom en modd, fb vad sjuk i huvet man Àr![]()