Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen till KS och G-ShocktrÄden! Kör pÄ en Rangeman, den funkar i alla lÀgen. HÀr Àr min rosa i dÄligt ljus.HallÄ
Mitt första inlĂ€gg hĂ€r pĂ„ KS. Alltid gillat G-Shock. Fick första för 15 Ă„r sedan. Har aldrig riktigt samlat pĂ„ klockor men har nu början till en liten samling. Funderar nu pĂ„ vad nĂ€sta tillskott ska bli. Ăr sugen pĂ„ en Mudmaster alternativt en Rangeman dĂ„ jag skulle vilja ha en till digitalklocka. NĂ„gon annan som har nĂ„tt kul tips?
![]()
Den pÄ blocket?Ser ut som att jag blir GW-5000 Àgare ikvÀll![]()
Den perfekta squaren?! Kanske i hÄrd konkurrens frÄn titanaren. Det Àr ju tur att du har bÀgge- Naturligtvis
![]()
Tycker en valfri fyrkant skulle passa in bra dÀr i samlingen.HallÄ
Mitt första inlĂ€gg hĂ€r pĂ„ KS. Alltid gillat G-Shock. Fick första för 15 Ă„r sedan. Har aldrig riktigt samlat pĂ„ klockor men har nu början till en liten samling. Funderar nu pĂ„ vad nĂ€sta tillskott ska bli. Ăr sugen pĂ„ en Mudmaster alternativt en Rangeman dĂ„ jag skulle vilja ha en till digitalklocka. NĂ„gon annan som har nĂ„tt kul tips?
![]()
- Tycker bĂ„da Ă€r vĂ€ldigt trevliga. Portern Ă€r naturligtvis kul att ha, men Titanen Ă€r skönare att bĂ€ra och snyggare i mitt tycke med sin âsidenmattaâ yta, framförallt pĂ„ lĂ€nken.Den perfekta squaren?! Kanske i hĂ„rd konkurrens frĂ„n titanaren. Det Ă€r ju tur att du har bĂ€gge![]()
Bra idé. Blir kvÀllens projekt.Tycker en valfri fyrkant skulle passa in bra dÀr i samlingen.![]()
Nu talar jag kanske i egen sak hÀr, men du saknar t.ex. en square och varför inte köra med bÀsta basmodellen direkt? Jag har en gw-m5610 ute hÀr pÄ Köp & SÀlj. Med kombilÀnk och allt!HallÄ
![]()
SpÀr pÄ det med en bild pÄ min. För omvÀxlings skull pÄ vÀnster handledNu talar jag kanske i egen sak hÀr, men du saknar t.ex. en square och varför inte köra med bÀsta basmodellen direkt? Jag har en gw-m5610 ute hÀr pÄ Köp & SÀlj. Med kombilÀnk och allt!
![]()
JÀkligt frÀck Àr den hur som helst!- DLC-belagd stÄlvariant levererad i en Porter-bag.
Prisbilden Àr vÀldigt spretig, allt frÄn billiga tveksamma icke kompletta exemplar till NOS hos iskalla lycksökare.
Vet inte om min Àr den enda i Skandinavien, men extremt ovanlig Àr den i alla fall,
![]()
![]()
Impad av din arm och hand.Shockerande bra.
![]()
NÄgon dag gamma bild. Finns denna ocksÄ som kom ut 2021. Inte samma retrostuk som den förra, men rÀtt fin den ocksÄ. Kanske kommer fler?JÀkligt frÀck Àr den hur som helst!
Gillar hur de tÀnkt, med hÄrdhetsbehandlat stÄl och den ursprungliga looken som fortfarande stÄr sig bra, Ären till trots.
Hu tÀnkte de med övriga platser? GÄr de att fylla med andra Porter-utgÄvor?
Se dÀr ja. DÄ Àr det bara tre platser kvar att fyllaNÄgon dag gamma bild. Finns denna ocksÄ som kom ut 2021. Inte samma retrostuk som den förra, men rÀtt fin den ocksÄ. Kanske kommer fler?
![]()
SÄdÀr ja! Kvalité sÀger jag baraSer ut som att jag blir GW-5000 Àgare ikvÀll![]()
Impad av din arm och hand.
Ăr de ett resultat av Ă„r av trĂ€ning, eller Ă€r det genetiskt?
Skulle göra sig bra i reklamfoto för G-shockarna.![]()
Men du kanske pumpar upp armen liite grann innan fotosession?Menar du Ă„drorna? Har nog alltid haft ytliga Ă„dror.![]()
Nu fÄr Muddien vila tills imorrn och nÀsta grÀvdust..![]()
![]()
Men du kanske pumpar upp armen liite grann innan fotosession?
Har du spolrör nÄnstans pÄ vÀgen?Nu fÄr Muddien vila tills imorrn och nÀsta grÀvdust..![]()
![]()
Tror det finns nÄgra Àldre porters ocksÄ.NÄgon dag gamma bild. Finns denna ocksÄ som kom ut 2021. Inte samma retrostuk som den förra, men rÀtt fin den ocksÄ. Kanske kommer fler?
- Ett försök i alla fallJÀkligt frÀck Àr den hur som helst!
Gillar hur de tÀnkt, med hÄrdhetsbehandlat stÄl och den ursprungliga looken som fortfarande stÄr sig bra, Ären till trots.
Hu tÀnkte de med övriga platser i vÀskan? GÄr de att fylla med andra Porter-utgÄvor?
- Tack för det, hade inte sett alla de dÀr. Nu fick jag nÄt att leta efter. Den i mitten skulle jag gÀrna vilja haTror det finns nÄgra Àldre porters ocksÄ.
![]()
![]()
![]()
Tycker att du ska ha alla. DÄ har du en komplett Porter samling.- Tack för det, hade inte sett alla de dÀr. Nu fick jag nÄt att leta efter. Den i mitten skulle jag gÀrna vilja ha![]()
DÀr ser man. De skulle gjort en större vÀskaTror det finns nÄgra Àldre porters ocksÄ.
![]()
![]()
![]()