KvÀllsklockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Typ ett skitjobb Har inte kunnat anvÀnda toaletten hÀr sen i söndags..Jag vill lÄta negativ men...Fy tusan vilket jobb.
Jepp. Det gamla ersÀtts av ett nyttHar du spolrör nÄnstans pÄ vÀgen?
Ja, precis. Inte sÄ vanligt, men lirar bra med utstrÄlningen hos klockan tycker jag!Menar du Ädrorna? Har nog alltid haft ytliga Ädror.
Ja, det vore onekligen rÀtt frÀckt att ha vÀskan fylld med Porters!- Tack för det, hade inte sett alla de dÀr. Nu fick jag nÄt att leta efter. Den i mitten skulle jag gÀrna vilja ha
- Jag har svÄrt att bÀra vÀldigt fÀrgglada GShock Àven om jag ofta gillar dem. Tycker inte det ser rÀtt ut pÄ en grÄ gammal farbror .Tycker att du ska ha alla. DÄ har du en komplett Porter samling.
HÄller med dÀr. Klockan mÄste kÀnnas litet Äldersadekvat. De mest fÀrgglada historierna fÄr ungdomarna hÄlla pÄ med.- Jag har svÄrt att bÀra vÀldigt fÀrgglada GShock Àven om jag ofta gillar dem. Tycker inte det ser rÀtt ut pÄ en grÄ gammal farbror .
Sedan försöker jag hÄlla ner antalet klockor ocksÄ, vill bara köpa sÄnt jag tÀnker anvÀnda.
Men visst vore det kul att ha alla .
- Jag har svÄrt att bÀra vÀldigt fÀrgglada GShock Àven om jag ofta gillar dem. Tycker inte det ser rÀtt ut pÄ en grÄ gammal farbror .
Sedan försöker jag hÄlla ner antalet klockor ocksÄ, vill bara köpa sÄnt jag tÀnker anvÀnda.
Men visst vore det kul att ha alla .
Bara dÀrför mÄste jag sÀga emot... jag gillar nÀr det Àr fÀrg pÄ accenterna och bÀr gÀrna fÀrgglada G-Shocks trots att jag börjar komma upp i Äldern, det kanske Àr en försenad 40-Ärskris eller en reaktion pÄ att jag burit mycket gubbklockor senaste Ären.HÄller med dÀr. Klockan mÄste kÀnnas litet Äldersadekvat. De mest fÀrgglada historierna fÄr ungdomarna hÄlla pÄ med.
Man fÄr naturligtvis göra som man vill. Jag pratar egentligen om mig sjÀlv, att jag inte kÀnner mig bekvÀm i mycket olika och starka fÀrger. Fast jag kan tycka att det Àr coolt nÀr man vÄgar ha fÀrg högre upp i Älder ocksÄ. Kan man bÀra upp det sÄ Àr det bara att köra pÄ!Bara dÀrför mÄste jag sÀga emot... jag gillar nÀr det Àr fÀrg pÄ accenterna och bÀr gÀrna fÀrgglada G-Shocks trots att jag börjar komma upp i Äldern, det kanske Àr en försenad 40-Ärskris eller en reaktion pÄ att jag burit mycket gubbklockor senaste Ären.
SjÀlvklart Àr det egna valet fritt. Min sambo Àr inte lika övertygad om att det Àr skitsnyggt med fÀrgglada klockor som jag Àr...Man fÄr naturligtvis göra som man vill. Jag pratar egentligen om mig sjÀlv, att jag inte kÀnner mig bekvÀm i mycket olika och starka fÀrger. Fast jag kan tycka att det Àr coolt nÀr man vÄgar ha fÀrg högre upp i Älder ocksÄ. Kan man bÀra upp det sÄ Àr det bara att köra pÄ!
Var plockade du upp den?SÄdÀr ja! Kvalité sÀger jag bara
Blocket av alla stÀllen, mÄste vara mitt första klock köp dÀr nÀr jag tÀnker efterVar plockade du upp den?
Tur dÀr! Funderar pÄ Seiya, men drar mig för det. Veckor i tullen etc etc...Blocket av alla stÀllen, mÄste vara mitt första klock köp dÀr nÀr jag tÀnker efter
Utplockad februari i Är frÄn seyjapan.
Kanske en stÄlis pÄ lÀnk eller, Ànnu bÀttre, pÄ gummi? VÀger ju inte mkt mer Àn en gw-5000 och Àr egentligen överlÀgsenUte efter en fyrkant, helst skruvbaksida. Har en 35th, den fyller flera kriteria men inte solcell och multiband. Vilken kör man? Inte helt inne pÄ metallarna... Kanske nÄgon som vill sÀlja sin Gw-5000, hör av er isf
Tack, ja precis och har tÀnkt pÄ det. Hara bara inte riktigt gÄtt igÄng pÄ dem. Vill inte ha silver och de svarta blir ju tyvÀrr kantstötta... Men kanske ska kolla ÀndÄ. Gillar lite 80-talskÀnslan med plast ocksÄKanske en stÄlis pÄ lÀnk eller, Ànnu bÀttre, pÄ gummi? VÀger ju inte mkt mer Àn en gw-5000 och Àr egentligen överlÀgsen
Plast Àr alltid bÀst sÄklart, som en g-shock skall vara.Tack, ja precis och har tÀnkt pÄ det. Hara bara inte riktigt gÄtt igÄng pÄ dem. Vill inte ha silver och de svarta blir ju tyvÀrr kantstötta... Men kanske ska kolla ÀndÄ. Gillar lite 80-talskÀnslan med plast ocksÄ
Samma hĂ€r, den i mitten Ă€r trevlig. Ăr det Japan som gĂ€ller tror du, eller slĂ€pp Ă€ven i Sverige?- Tack för det, hade inte sett alla de dĂ€r. Nu fick jag nĂ„t att leta efter. Den i mitten skulle jag gĂ€rna vilja ha
Verkar finnas en till.- Tack för det, hade inte sett alla de dÀr. Nu fick jag nÄt att leta efter. Den i mitten skulle jag gÀrna vilja ha
Riktigt snyggt med negativ display och silver! Passar fint till blomningen!Ser ut som att jag fÄr planera för plommonmarmelad i Är