• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvÀllsklockan.
20210513_211007.jpg

- Tack för det, hade inte sett alla de dĂ€r. Nu fick jag nĂ„t att leta efter. Den i mitten skulle jag gĂ€rna vilja ha 🙂
Ja, det vore onekligen rÀtt frÀckt att ha vÀskan fylld med Porters!
Sen ut med den pĂ„ Ebay: Full PortervĂ€ska, unik samling! Endast 250k! đŸ€Ł

SkÀmt Äsido, kan bli en rolig samling det dÀr!

Tycker att du ska ha alla. DĂ„ har du en komplett Porter samling. 😉👌
- Jag har svĂ„rt att bĂ€ra vĂ€ldigt fĂ€rgglada GShock Ă€ven om jag ofta gillar dem. Tycker inte det ser rĂ€tt ut pĂ„ en grĂ„ gammal farbror 🙂.
Sedan försöker jag hÄlla ner antalet klockor ocksÄ, vill bara köpa sÄnt jag tÀnker anvÀnda.
Men visst vore det kul att ha alla 🙂.

- Jag har svĂ„rt att bĂ€ra vĂ€ldigt fĂ€rgglada GShock Ă€ven om jag ofta gillar dem. Tycker inte det ser rĂ€tt ut pĂ„ en grĂ„ gammal farbror 🙂.
Sedan försöker jag hÄlla ner antalet klockor ocksÄ, vill bara köpa sÄnt jag tÀnker anvÀnda.
HÄller med dÀr. Klockan mÄste kÀnnas litet Äldersadekvat. De mest fÀrgglada historierna fÄr ungdomarna hÄlla pÄ med.

HÄller med dÀr. Klockan mÄste kÀnnas litet Äldersadekvat. De mest fÀrgglada historierna fÄr ungdomarna hÄlla pÄ med.
Bara dÀrför mÄste jag sÀga emot... jag gillar nÀr det Àr fÀrg pÄ accenterna och bÀr gÀrna fÀrgglada G-Shocks trots att jag börjar komma upp i Äldern, det kanske Àr en försenad 40-Ärskris eller en reaktion pÄ att jag burit mycket gubbklockor senaste Ären.

Bara dÀrför mÄste jag sÀga emot... jag gillar nÀr det Àr fÀrg pÄ accenterna och bÀr gÀrna fÀrgglada G-Shocks trots att jag börjar komma upp i Äldern, det kanske Àr en försenad 40-Ärskris eller en reaktion pÄ att jag burit mycket gubbklockor senaste Ären.
Man fĂ„r naturligtvis göra som man vill. Jag pratar egentligen om mig sjĂ€lv, att jag inte kĂ€nner mig bekvĂ€m i mycket olika och starka fĂ€rger. Fast jag kan tycka att det Ă€r coolt nĂ€r man vĂ„gar ha fĂ€rg högre upp i Ă„lder ocksĂ„. Kan man bĂ€ra upp det sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„! 🙃

Börjar med Mudmaster idag för att kika lite pÄ barometern. Jag gissar dock att det blir byte senare till en annan Master of G i och med att det Àr Frogman Friday hÀr i trÄden. Trevlig fredag pÄ er!
656B9352-7450-4C25-AC0A-FF29FCC53059.jpeg

Man fĂ„r naturligtvis göra som man vill. Jag pratar egentligen om mig sjĂ€lv, att jag inte kĂ€nner mig bekvĂ€m i mycket olika och starka fĂ€rger. Fast jag kan tycka att det Ă€r coolt nĂ€r man vĂ„gar ha fĂ€rg högre upp i Ă„lder ocksĂ„. Kan man bĂ€ra upp det sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„! 🙃
SjÀlvklart Àr det egna valet fritt. Min sambo Àr inte lika övertygad om att det Àr skitsnyggt med fÀrgglada klockor som jag Àr...

Ute efter en fyrkant, helst skruvbaksida. Har en 35th, den fyller flera kriteria men inte solcell och multiband. Vilken kör man? Inte helt inne pÄ metallarna... Kanske nÄgon som vill sÀlja sin Gw-5000, hör av er isf :)
Kanske en stÄlis pÄ lÀnk eller, Ànnu bÀttre, pÄ gummi? VÀger ju inte mkt mer Àn en gw-5000 och Àr egentligen överlÀgsen :)

Kanske en stÄlis pÄ lÀnk eller, Ànnu bÀttre, pÄ gummi? VÀger ju inte mkt mer Àn en gw-5000 och Àr egentligen överlÀgsen :)
Tack, ja precis och har tÀnkt pÄ det. Hara bara inte riktigt gÄtt igÄng pÄ dem. Vill inte ha silver och de svarta blir ju tyvÀrr kantstötta... Men kanske ska kolla ÀndÄ. Gillar lite 80-talskÀnslan med plast ocksÄ :)

Tillbaka
Topp