• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Trevlig helg.
IMG_20210514_163210.jpg

Jag vet att mÄnga hÀr tycker att det Àr en synd att klippa bandet.
Men jag stod inte ut med att det stack ut sÄ mycket, speciellt nÀr klockan Àr sÄ pass stor.
Vet att om inte jag gjorde nÄgot Ät saken kommer jag till slut att anvÀnda klockan mindre.
Kommer i alla fall inte att sĂ€lja mina klockor. 😂

För er som har smala handleder och varit sugen pÄ en stor modell med vingar, tvekar inte att prova.
Vingarna tÀpper verkligen till lufthÄlen. (se bild nedan)

IMG_6216.jpg

IMG_6211.jpg

SĂ„ ja, nu sticker ingenting ut.

IMG_6213.jpg

IMG_6215.jpg

Senast Àndrad:
Skumt, din klocka Àr superbra ocksÄ med combi band. Den borde ha rykt för lÀnge sen.
Kan det beror pÄ att det Àr varmt ute och det Àr fint vÀder och folk Àr lediga ( efter regnet, nu kommer solen fram ).
Jag har ingen aning. Tycker ocksĂ„ att den borde gĂ„tt Ă„t. Det Ă€r inte klockan det Ă€r fel pĂ„ iaf. 😐

Hemmagym klockan pÄ.
Ni med stora biceps fĂ„ blunda. ( har sett att nĂ„gra hĂ€r i gruppen har massiva biceps ) 😆

För er som undrar, kondoren Àr en del av Bogotas sköld. ( Colombias huvudstad )
Finns folk som tror att det Àr Nazi symbol.

IMG_6219.jpg

Senast Àndrad:
- Inte lÀngre till salu!
NĂ„n hĂ€r som vill överta min GMW-B5000D alias ”TrĂ„ksub” i extremt bra skick? Jag har tagit ut den pĂ„ Klockmaster Globen i Ă„r och den Ă€r givetvis fullset med stĂ€mplad garanti. Fungerar förstĂ„s perfekt, Ă€r ren och fin och har bara nĂ„gra mycket ytliga mĂ€rken pĂ„ lĂ€nkens ”tolvsida”.
Listpris idag Àr 6498 kr. För hÀlften av det (3249) skickar jag den i ett vÀlpackat rekpaket till dig.
Bara att höra av dig via pm, swish fungerar bÀst för betalning.
Trevlig helg!
Hans B
FF1613A8-56AB-48E0-8494-4AFA7C77C0DA.jpeg
A56FBB75-F037-4C25-A7D9-24D2C617E1C8.jpeg

Senast Àndrad:
Har nĂ„gon spanat in den hĂ€r? Riktigt cool tycker jag. 👌
uanews-20201221114622-838-thumb-1200xauto-534577.jpg
uanews-20201221113313-663.jpg
G-Shock-AWM-500-United-Arrows-wristshot.jpg

FrĂ„n mini till goliat GW-7900.😂
Vingarna pÄ bandet gör verkligen skillnad, fast den Àr sÄ stor sÄ sitter den bra och skön pÄ handleden.

Vad hÀnder? @Jockinho har en superbillig GD-350 till salu och ingen nappar pÄ den.
Köp den innan jag mĂ„ste slĂ„ till igen. 😆

IMG_6210.JPG

Tycker att den borde ryka nu, trevlig (stealthig) modell men ligger mest i lĂ„dan Ă€ndĂ„ 😮😮😮

Tillbaka
Topp