NÀr och var kan man fÄ tag pÄ dessa? Blev sjukt sugen pÄ en orange!Nya sommarklockor som ska slÀppas snart, summer seascape collection:
![]()
![OK hand :ok_hand: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr och var kan man fÄ tag pÄ dessa? Blev sjukt sugen pÄ en orange!Nya sommarklockor som ska slÀppas snart, summer seascape collection:
![]()
den vÀxer pÄ mig ocksÄ men tror inte jag har stilen för att bÀra upp den...jag kanske ska satsa pÄ en bara guld stÄlis bling istÀllet...men Titan Àr ju sÄ mycket skönare.![]()
Ăr det allt fĂ„gelkvitter under morgonen, alla musöron pĂ„ trĂ€den, den tvĂ„siffriga temperaturen som gör att jag helt plötsligt ser sommarklockor vart jag Ă€n vĂ€nder mig? Jag kanske bara saknar min gamla guldis... Jag börjar verkligen tycka denna skitkul![]()
Den vore kul att prova, gillar inte vanliga fyrkanter pÄ plastkombolÀnken men titan kanske gör den bÀrbar.![]()
Ăr det allt fĂ„gelkvitter under morgonen, alla musöron pĂ„ trĂ€den, den tvĂ„siffriga temperaturen som gör att jag helt plötsligt ser sommarklockor vart jag Ă€n vĂ€nder mig? Jag kanske bara saknar min gamla guldis... Jag börjar verkligen tycka denna skitkul![]()
Ingen aning, dem dök tydligen upp pÄ shockbase.NÀr och var kan man fÄ tag pÄ dessa? Blev sjukt sugen pÄ en orange!![]()
![]()
Jag försökte ocksÄ vinna den pÄ tratten!
Jag tÀnker att stilen för att bÀra denna Àr typ samma stil som att rocka en Richard Mille. Det Àr liksom sÄ galet att det blir cool & funkar till vad som helst. Men jag ska i Àrlighets namn sÀga att jag inte kommer att jaga just denna modell ny, den titan jag har Àr fortfarande favorit i G-samlingenden vÀxer pÄ mig ocksÄ men tror inte jag har stilen för att bÀra upp den...jag kanske ska satsa pÄ en bara guld stÄlis bling istÀllet...men Titan Àr ju sÄ mycket skönare.
Ja men dÀr Àr den ju