Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En gren av Casios utbud. Men alla G-Shock Àr "kraschtÄliga" oavsett om man handlar en DW för knappt nÄgra pengar alls eller om man köper en MR-G för mÄnga pengarKanske OT, ber om ursÀkt i sÄ fall, men kan man sÀga att G-Shock en typ av klocka frÄn Casio eller en klassifikation som vissa Casio-klockor fÄr?
Tack för svar!En gren av Casios utbud. Men alla G-Shock Àr "kraschtÄliga" oavsett om man handlar en DW för knappt nÄgra pengar alls eller om man köper en MR-G för mÄnga pengar![]()
Riktigt finJag bara lĂ€gger den hĂ€r bilden hĂ€r. Ăr sĂ„ nöjd med nyförvĂ€rvet att den inte lĂ€mnat armen sen den kom!![]()
![]()
Det hÀr borde svara pÄ dina frÄgor. Det Àr ingen gimmick.Tack för svar!
NÄgon i trÄden som har rÄkat ha i sönder en G-Shock?
Om det inte Àr en gimmick sÄ verkar de vara rÀtt tuffa.
Vilken Ă€r de dĂ€r, tĂ€nkte först de va GW-B5600BC men ser ingen guld ram i boet, eller e de vinkeln som mörkar?Jag bara lĂ€gger den hĂ€r bilden hĂ€r. Ăr sĂ„ nöjd med nyförvĂ€rvet att den inte lĂ€mnat armen sen den kom!![]()
![]()
En modd av det absolut bÀsta slaget Àr det, minns inte exakta delar men bytt glas Ä grejerVilken Àr de dÀr, tÀnkte först de va GW-B5600BC men ser ingen guld ram i boet, eller e de vinkeln som mörkar?
En mix av B5600BC och B5600HR.Vilken Àr de dÀr, tÀnkte först de va GW-B5600BC men ser ingen guld ram i boet, eller e de vinkeln som mörkar?
Ăr det en GW-M5610CC-3 fast med grĂ„ bezel och band?Avslutar dagen med fĂ€rger som matchar grĂ€s och himmel.
![]()
Tack för lÀnkarna.Det hÀr borde svara pÄ dina frÄgor. Det Àr ingen gimmick.
Dom Àr grymt hÄllbaraTack för lÀnkarna.
Jag Àr skeptiker till naturen och litar dÀrför inte pÄ videos frÄn tillverkare / företagen sjÀlva.
Sen, ~25 ton som i första videon sÀger inte sÄ mycket med tanke pÄ att det dels delas pÄ 10(?) hjul och sen fördelas inte ens en speciellt stor del av vikten pÄ klockan i sig nÀr fordonet rullar över. Men i alla fall, jag förstÄr poÀngen.
Denna video tyckte jag dock var rÀtt Àrlig och bra:
Igen, jag ber om ursÀkt för OT och invÀntar med spÀnning min första G-Shock!
StĂ€mmer bra. Den gröna tavlan Ă€r riktigt bra i vissa vinklar och ljus.Ăr det en GW-M5610CC-3 fast med grĂ„ bezel och band?
![]()
Ser riktigt bra ut!StÀmmer bra. Den gröna tavlan Àr riktigt bra i vissa vinklar och ljus.
![]()
![]()
Vilken Àr de dÀr, tÀnkte först de va GW-B5600BC men ser ingen guld ram i boet, eller e de vinkeln som mörkar?
En modd av det absolut bÀsta slaget Àr det, minns inte exakta delar men bytt glas Ä grejer
Var nÀra att köpa den för ett tag sedan men @livinl0ud var snÀppet snabbare den gÄngen![]()
Den Àr som sagt en modd byggd av Fujoor hÀr pÄ forumet. Grunden Àr en 5600HR med modulen frÄn en BC med den gula positiva skÀrmen. Jag tycker kombinationen Àr en absolut fulltrÀff!En mix av B5600BC och B5600HR.
SÄ lÀnge det inte Àr helt tomt i lÄdan vid dagens slut Àr det helt ok.Va hÀnder, flippat tre av mina G,s inom en timme nu pÄ kvÀllskvisten och nej jag Àr inte i nÄgon dipp denna gÄng
. Fick bara feeling eller nÄgot liknande
. Grattis till dom nya Àgarna som jag inte kommer avslöja
.
Fortfarande fem Gâs kvar sĂ„ det Ă€r helt okSĂ„ lĂ€nge det inte Ă€r helt tomt i lĂ„dan vid dagens slut Ă€r det helt ok.
Det finns hur mÄnga video som helst pÄ G-shock torture test pÄ youtube.Tack för lÀnkarna.
Jag Àr skeptiker till naturen och litar dÀrför inte pÄ videos frÄn tillverkare / företagen sjÀlva.
Sen, ~25 ton som i första videon sÀger inte sÄ mycket med tanke pÄ att det dels delas pÄ 10(?) hjul och sen fördelas inte ens en speciellt stor del av vikten pÄ klockan i sig nÀr fordonet rullar över. Men i alla fall, jag förstÄr poÀngen.
Denna video tyckte jag dock var rÀtt Àrlig och bra:
Igen, jag ber om ursÀkt för OT och invÀntar med spÀnning min första G-Shock!
Vilka lÀmnade?Va hÀnder, flippat tre av mina G,s inom en timme nu pÄ kvÀllskvisten och nej jag Àr inte i nÄgon dipp denna gÄng
.
TillfÀllig sinnesförvirring?Va hÀnder, flippat tre av mina G,s inom en timme nu pÄ kvÀllskvisten och nej jag Àr inte i nÄgon dipp denna gÄng
.
Det fÄr nya Àgaren visa nÀr klockorna anlÀntVilka lÀmnade?
Kan man lugnt sÀgaTillfÀllig sinnesförvirring?![]()