• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

tror jag sett en modd med 7900 strap (frĂ„gan Ă€r om vingarna Ă€r dĂ€rifrĂ„n med) pĂ„ en 9052 đŸ€”

Edit: hÀr var det...
Tack för tipset, ska titta. Vingarna frÄn 7900 Àr för stora för 9052s bezel. Jag har testat. :)

Senast Àndrad:
02163ACC-3A87-4820-8DDC-698DB957775B.jpeg

Efter 3 veckors lĂ„ng vĂ€ntan fick jag Ă€ntligen hĂ€mta ut denna cooling. Jag mĂ„ste sĂ€ga att den Ă€r överraskande bra. Riktig skön retro utseende, den ser till och med bĂ€ttre ut Ă€n John Mayer som har samma display. Nya favoriten helt klart! đŸ˜ŽđŸŠŠđŸ”„
PXL_20210517_100341119.MP.jpg

Efter 3 veckors lĂ„ng vĂ€ntan fick jag Ă€ntligen hĂ€mta ut denna cooling. Jag mĂ„ste sĂ€ga att den Ă€r överraskande bra. Riktig skön retro utseende, den ser till och med bĂ€ttre ut Ă€n John Mayer som har samma display. Nya favoriten helt klart! đŸ˜ŽđŸŠŠđŸ”„
PXL_20210517_100341119.MP.jpg
Hovrat över köpknappen pĂ„ den dĂ€r ett tag nu! Den e sĂ„ bra😍 Var köpte du den??

Den Àr superbra. Och klassisk, aldrig trÄkig. Ibland nÀr jag kÀnner mig förvirrad av att inte riktigt veta vilken klocka jag ska bÀra, Äker den pÄ. Den blir ju aldrig fel liksom.
Kan bara hĂ„lla med dig! Den passar till allt dĂ„ den inte sticker ut, det Ă€r bĂ„de bra och dĂ„ligt men mest bra😊. JĂ€vligt nöjd med mitt köp och den kĂ€nns ju helt klart ett steg upp frĂ„n en "vanlig" square. Det Ă€r en keeper som @livinl0ud skulle ha sagt, fast jag menar det 😉😂

Kan bara hĂ„lla med dig! Den passar till allt dĂ„ den inte sticker ut, det Ă€r bĂ„de bra och dĂ„ligt men mest bra😊. JĂ€vligt nöjd med mitt köp och den kĂ€nns ju helt klart ett steg upp frĂ„n en "vanlig" square. Det Ă€r en keeper som @livinl0ud skulle ha sagt, fast jag menar det 😉😂
Hahaha ja jag ska sluta utrycka mig gĂ€llande #KEEPER đŸ˜‚đŸ€Ł

Tillbaka
Topp