Frestande.. vad skulle kunna vara bÀttre Àn 1st gw1000?
Svar: 2st![]()
Ja va fasen, det var ett tag sen , men KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPTĂ€nker samma![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja va fasen, det var ett tag sen , men KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPTĂ€nker samma![]()
Tack för tipset, ska titta. Vingarna frÄn 7900 Àr för stora för 9052s bezel. Jag har testat.tror jag sett en modd med 7900 strap (frÄgan Àr om vingarna Àr dÀrifrÄn med) pÄ en 9052
Edit: hÀr var det...
![]()
My first proper Mod - DW9052 : Inspired by G-Raven.
I've done small mods here and there on various watches but nothing too much, some which were successful others not so successful. This one, however, I planned from the start , I even paid good money for a brand new watch to donate parts and happily it ended up better than expected. It all...www.watchuseek.com
Grym logik, enkel att applicera pÄ andra G's. SÄ fort man lÀrt sig rÀkna Àr man med i matchen. 1-2-3-4-5-6...Frestande.. vad skulle kunna vara bÀttre Àn 1st gw1000?
Man mÄste ju ha tvÄ Ätminstone, en att anvÀnda och en för reservdelar...Grym logik, enkel att applicera pÄ andra G's. SÄ fort man lÀrt sig rÀkna Àr man med i matchen. 1-2-3-4-5-6...
![]()
NÄgot Àr upp och ner
Sharp eye! MÀrkte inte ens att den Àr upp och ner.NÄgot Àr upp och ner![]()
Nu sÄNÄgot Àr upp och ner![]()
ErkÀnn att du gjorde sÄ bara för att kolla om vi var vakna?Sharp eye! MÀrkte inte ens att den Àr upp och ner.![]()
Hovrat över köpknappen pÄ den dÀr ett tag nu! Den e sÄ braEfter 3 veckors lÄng vÀntan fick jag Àntligen hÀmta ut denna cooling. Jag mÄste sÀga att den Àr överraskande bra. Riktig skön retro utseende, den ser till och med bÀttre ut Àn John Mayer som har samma display. Nya favoriten helt klart!
![]()
Köööp!!!Hovrat över köpknappen pÄ den dÀr ett tag nu! Den e sÄ braVar köpte du den??
Okej, jag var nÀra att köpa hÀrifrÄnKöööp!!!Jag köpte pÄ Ebay av en sÀljare frÄn Japan.
Idag igen.... Ja sÄ bra Àr den!![]()
![]()
Den Àr billigare Àn min sÄ Köööp!!!Okej, jag var nÀra att köpa hÀrifrÄn
![]()
Kan bara hÄlla med dig! Den passar till allt dÄ den inte sticker ut, det Àr bÄde bra och dÄligt men mest braDen Àr superbra. Och klassisk, aldrig trÄkig. Ibland nÀr jag kÀnner mig förvirrad av att inte riktigt veta vilken klocka jag ska bÀra, Äker den pÄ. Den blir ju aldrig fel liksom.
Hahaha ja jag ska sluta utrycka mig gÀllande #KEEPERKan bara hÄlla med dig! Den passar till allt dÄ den inte sticker ut, det Àr bÄde bra och dÄligt men mest bra. JÀvligt nöjd med mitt köp och den kÀnns ju helt klart ett steg upp frÄn en "vanlig" square. Det Àr en keeper som @livinl0ud skulle ha sagt, fast jag menar det
![]()
NĂ€sta âkeeperâ för dig tycker jag ska vara en GW-5000!Hahaha ja jag ska sluta utrycka mig gĂ€llande #KEEPER![]()