Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OkiI mitt tycke Àr den stora fördelen med BT att instÀllningarna blir vÀldigt enkla.
Grym klocka och vÀlkommen tillbaka!Hallo gubbar
Tack sjĂ€lv!Första paketet fĂ„r jag tacka @Meraborsten sĂ„ mycket för. Ăr sĂ„ nöjd! Hade en förut som jag slĂ€ppte ivĂ€g till @daniel svensson och nu har jag en igen.
Tack sÄ mycket för denna pjÀs!
Tack sjÀlv .Paket tvÄ som jag fÄtt tackar jag @livinl0ud sÄ mycket för!
Ănnu en riktigt fin pjĂ€s som jag Ă€r sĂ„ glad över! Tack sĂ„ mycket!
Du har en square pĂ„ armen, ha ha!Det Ă€r nĂ„t visst med att somna pĂ„ soffanâŠ
Det bÀsta Àr att man kan byta ordning pÄ datumvisningen till datum-mÄnad istÀllet för tvÀrt om.Hej
Nice! Ăr det nĂ„n som kan berĂ€tta vad fördelarna med BlĂ„tand Ă€r pĂ„ dessa och liknande G-shocks? Senast jag var i G-shocksvĂ€ngen fanns det inte sĂ„ har upptĂ€ckt det nu.. tack Mvh Dw6600
Ja, 8900 Ă€r större. Vilken 8900 Ă€r du sugen pĂ„?Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av 8900? Det finns en modell som jag Ă€r lite sugen pĂ„ men jag vet inte riktigt hur de bĂ€rs jĂ€mfört med t.ex. 6900 men har hört att de Ă€r lite större.
Vad Àr det du vill göra egentligen? Nytt bezel/band till din gw-5000?Jag har legat lÄgt med min GW-5000 och Frogman ett tag men har börjat fÄ sug efter en ny G. 5600 Àr en klassiker som finns i oÀndligt mÄnga kombinationer men det kÀnns lite tradigt med kass display, vanligt batteri och avsaknaden av MB sÄ jag tÀnkte att jag helt enkelt skulle köpa den 5600 jag vill ha och bara flytta över band och bezel till GW-5000 för visst Àr de vÀl kompatibla?
Ăr det inte du som har just en sĂ„n eller minns jag fel?Ja, 8900 Ă€r större. Vilken 8900 Ă€r du sugen pĂ„?
Ja, precis. Nu nÀr det tar hundra Är att fÄ hem grejer frÄn Tiktox och priserna ökat med 25% över en natt blir det tyvÀrr bÄde billigare och smidigare att bestÀlla hem kompletta klockor frÄn annat hÄll bara för att komma Ät band och bezel.Vad Àr det du vill göra egentligen? Nytt bezel/band till din gw-5000?
HÀr Àr kompatibilitetslistan (det Àr ett ord va?)
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
VÄr alldeles egna lyspastaexpert @yonsson kanske kan förklara varför Casios klockor har sÄ kass lyspasta? :) För att CASIO bara sprayar ett ytlager.klocksnack.se
Ja, det Ă€r fördelen med att inte fĂ„ sĂ„lt klockorLĂ„gt intresse pĂ„ klockan = lĂ€ngre betĂ€nketid att komma fram till nĂ„got âvettigtâ som att den fĂ„r stanna kvar .
Touché . Verkar vara ganska sÄ dött pÄ K&S överlag .Ja, det Àr fördelen med att inte fÄ sÄlt klockor
Min teori Àr att det fortfarande Àr OWG March som spökar. Det tar död pÄ allas klockintresse @Staafen du Àr ansvarig för dettaTouché . Verkar vara ganska sÄ dött pÄ K&S överlag .
JÀdrans OWG March .Min teori Àr att det fortfarande Àr OWG March som spökar. Det tar död pÄ allas klockintresse @Staafen du Àr ansvarig för detta
Jag har en G8900, den utan tough solar och multiband 6.Ăr det inte du som har just en sĂ„n eller minns jag fel?
Min teori Àr att det fortfarande Àr OWG March som spökar. Det tar död pÄ allas klockintresse @Staafen du Àr ansvarig för detta
JĂ€drans OWG March .
Bara att köra MWGM/J dÄ istÀllet ju (ManyWatchGuyMay/June)
Det ska funka med DW5600 bezel pÄ din GW5000. Jag har satt en GW5000 bezel pÄ min DW5600E. De Àr lika stora.Ja, precis. Nu nÀr det tar hundra Är att fÄ hem grejer frÄn Tiktox och priserna ökat med 25% över en natt blir det tyvÀrr bÄde billigare och smidigare att bestÀlla hem kompletta klockor frÄn annat hÄll bara för att komma Ät band och bezel.
Jag googlade fram tabellen och sÄg att de skulle vara kompatibla men ville bara dubbelkolla om nÄgon faktiskt har provat eftersom tabellen bara nÀmner 5600E. Skulle de hÀr t.ex. vara kompatibla eller Àr det bara modeller som slutar pÄ E som passar till 100%?
https://www.sakurawatches.com/casio-g-shock-dw-5600m-3jf
Amazon.com
www.amazon.com
Jag rockar den blÄ versionen dÄ och dÄJag har en G8900, den utan tough solar och multiband 6.
HÀr har du en storleksjÀmförelse mellan 8900 och 6900.