Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kÀnner att det funkar för min del, inget jag stör mig pÄ. TÀnker att jag skall anvÀnda det svalare nylonbandet mer i sommar, sÄ att det blir lite "nytt". Har ju mestadels plastband.Hur tycker du att de funkar i förhÄllande till nylonbandet? Bandet Àr ju vÀldigt snyggt, men adaptrarna bygger i mitt tycke för mycket pÄ bredden?
Hallo gubbar
Fasen va gott att du hittade tillbaksHallo gubbar
Hallo gubbar
Kör pÄ vintage hÀr idag ocksÄ. DW-5200C, klockan som rÀddade hela G-shock-kollektionen frÄn nedlÀggning av Casio. Har dÀrav ett vÀldigt passande nickname: Hero.
Samma modul som DW-5000C, modul 240. SjÀlvklart med screwback. En av favoriterna!
Riktigt cool!All system go
Verkligen, fÄr se om 10-20 Är. Kommer de vara helt slut dÄ eller fortsÀtta ticka pÄ? 240-modulerna börjar nÀrma sig 40 Är..
Fascinerande egentligen. Kretskort blir ju dÄliga efter ett antal Är men dessa hÀr frÄn Casio gÄr och gÄr.
Fasen.... Hade nÀstan glömt/förtrÀngt att jag villhöver en sÄn ju
VĂ€lkommen tillbaka
Fasen va gott att du hittade tillbaks
Snygg entré oxÄ
Ja den Àr riktigt cool! Mycket bÀttre Àn den förra versionen tycker jag.Riktigt cool!
HejFortsÀtter med samma klocka idag, fast med plastbandet.
Nice! Ăr det nĂ„n som kan berĂ€tta vad fördelarna med BlĂ„tand Ă€r pĂ„ dessa och liknande G-shocks? Senast jag var i G-shocksvĂ€ngen fanns det inte sĂ„ har upptĂ€ckt det nu.. tack Mvh Dw6600Med risk för att bli repetitiv...
I mitt tycke Àr den stora fördelen med BT att instÀllningarna blir vÀldigt enkla.Hej
Nice! Ăr det nĂ„n som kan berĂ€tta vad fördelarna med BlĂ„tand Ă€r pĂ„ dessa och liknande G-shocks? Senast jag var i G-shocksvĂ€ngen fanns det inte sĂ„ har upptĂ€ckt det nu.. tack Mvh Dw6600
Hej
Nice! Ăr det nĂ„n som kan berĂ€tta vad fördelarna med BlĂ„tand Ă€r pĂ„ dessa och liknande G-shocks? Senast jag var i G-shocksvĂ€ngen fanns det inte sĂ„ har upptĂ€ckt det nu.. tack Mvh Dw6600
SÄg Columbia fÀrjans uppskjutning pÄ plats i florida juni 82. (dock ej pÄ nÀra hÄll) Men kul minne.
Check...! Tack för infoBlÄ tand Àr bra nÀr Multiband signalen inte nÄr fram dÀr du bor. DÄ kan du bara koppla upp dig mot din mobil jÀtteenkelt och synkronisera tiden mm. Sedan Àr det oftast mycket enklare att stÀlla in alla instÀllningar pÄ mobil appen Àn pÄ sjÀlva klockan.
Kul att du sÄg uppskjutningen pÄ plats! Tycker definitivt att du ska köpa den för minnets skull.SÄg Columbia fÀrjans uppskjutning pÄ plats i florida juli 82. (dock ej pÄ nÀra hÄll) Men kul minne.
Kanske skulle köpa denna shock
Ăr det hĂ€r den helvita som kom för nĂ„t tag sen?All system go