Denna har fÄtt följa med till jobbet idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr ta o testa det.. Fasen vet om jag sabbade belysningen i den nu, för nu vill inte den funka igen..
RĂ€tt snygg klocka annars
Ăsch ... Det Ă€r bara o ta med sig handvĂ€skan som matchar klockanJa, mĂ„nga Baby-G klockor Ă€r fina.
Men jag Àr inte manlig nog att klara av Baby-G texten.
Ingen förbÀttring dÄ. Knas!FÄr ta o testa det.. Fasen vet om jag sabbade belysningen i den nu, för nu vill inte den funka igen..
RĂ€tt snygg klocka annars
Jag tror inte det dÀr Àr elektriskt. Snarare att flytande kristallen inte ligger som den ska, dvs motsatsen till LCD bleeding. Eventuellt kan du testa att massera glaset lite och se om det blir bÀttre, men annars Àr den nog tyvÀrr rökt.Displaybilden..
Edit: sÄg att det var slut. 2-3 veckors leveranstidNÄgon som har tips pÄ var man kan hitta vitt band/bezel till en GW-M5610? Kollade pÄ tiktox med de har bara ett vitt band.
HÀr finns bezeln iafNÄgon som har tips pÄ var man kan hitta vitt band/bezel till en GW-M5610? Kollade pÄ tiktox med de har bara ett vitt band.
Tack för tipset! Ăr det bara jag som tycker att det Ă€r sjukt dyrt jĂ€mfört med Tiktox? Typ dubbla priset.HĂ€r finns bezeln iaf
Casio G-Shock Case Part Bezel Resin White GW-M5610MD-7 GW-M5610 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock Case Part Bezel Resin White GW-M5610MD-7 GW-M5610 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Och hÀr bandet
Genuine Casio Replacement Band for G Shock Gwm5610tr Gwm5610md Dw5600lc White for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Genuine Casio Replacement Band for G Shock Gwm5610tr Gwm5610md Dw5600lc White at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Edit. Har handlat av bÀgge stÀllena med gott resultat
Kollade inte priserna kan jag erkĂ€nna, bara att grejerna fanns, men dom priserna Ă€r ju iaf utan nĂ„gra som helst extraavgifter som ju tyvĂ€rr Brexit ordnade frĂ„n GB.Tack för tipset! Ăr det bara jag som tycker att det Ă€r sjukt dyrt jĂ€mfört med Tiktox? Typ dubbla priset.
Nej,det Àr iofs sant. FÄr fundera pÄ det och tack igen för tipsen!Kollade inte priserna kan jag erkÀnna, bara att grejerna fanns, men dom priserna Àr ju iaf utan nÄgra som helst extraavgifter som ju tyvÀrr Brexit ordnade frÄn GB.
Hur tycker du att de funkar i förhÄllande till nylonbandet? Bandet Àr ju vÀldigt snyggt, men adaptrarna bygger i mitt tycke för mycket pÄ bredden?FortsÀtter med samma klocka idag, fast med plastbandet.
Hallo gubbar
VĂ€lkommen tillbakaHallo gubbar