Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker de Àr ganska trÄkig med, trots det Àgt över 10st och lÀr bli flerNu har jag suttit o blÀddrat igenom lite sidor hÀr. Blir sjukt sugen pÄ en square igen men det roliga Àr att jag anvÀnde typ aldrig min 5600e för jag tyckte den var sjukt trÄkig
SÄ mÀrkligt det kan bli vaTycker de Àr ganska trÄkig med, trots det Àgt över 10st och lÀr bli fler
Ska göra det.@Daion lÀgg gÀrna en lÀnk till dina auktioner pÄ Tradera hÀr sÄ fÄr man se vad du sÀljer för nÄgot.
Bara kööööööööööpSÄ mÀrkligt det kan bli va
VÀnta hÀr, har du nÄn Gibson som ska ut pÄ Tratten? Skicka PM isÄfall!Ska göra det.
Ăppnade dörren idag till ett av mina mest fyllda rum. SvĂ„rt att veta var man ska börja rensa. Det Ă€r som Tetris.
Har bytt till Golden Tornado sÄ hÀr pÄ eftermiddagen oxÄ.
@roosterman , ser du tavlan med Saaben? En gammal sak frÄn Saab som jag fick en gÄng i tiden. PÄ baksidan Àr det 900 Turbo.
Nog kan jag sÀkert leta upp nÄgon Ät dig.VÀnta hÀr, har du nÄn Gibson som ska ut pÄ Tratten? Skicka PM isÄfall!
Visste inte ens att daion var ett gitarr mÀrke.Nog kan jag sÀkert leta upp nÄgon Ät dig.
Har ju en del guror, minns inte lÀngre hur mÄnga.
För de som Àr intresserade av strÀnginstrument sÄ började jag för ett tag sedan att försöka göra en liten sida pÄ mina instrument men tappade orken efter ett tag sÄ nu har det projektet hamnat pÄ is. Fick ut nÄgra pÄ bild iaf.
Men lite foton för den som vill se.
Klockbild för on topic sÄklart.
JÀklar vad mÄnga guitarer dÀr. Spelar du eller samlar du bara?Nog kan jag sÀkert leta upp nÄgon Ät dig.
För de som Àr intresserade av strÀnginstrument sÄ började jag för ett tag sedan att försöka göra en liten sida pÄ mina instrument men tappade orken efter ett tag sÄ nu har det projektet hamnat pÄ is. Fick ut nÄgra pÄ bild iaf.
Fredagsnöje pÄ G!
- Har alla Demonen/Daredevil som getts ut pÄ svenska. Alla Àr tyvÀrr inte i sÄ fint skick som dina. Köper dÀrför gÀrna nr 1.66 av digHittar ju jÀttemycket fina saker som kommer Äka ut pÄ Tradera. Vissa tidningar Àr galet ovanliga dyrgripar i detta skick. Riktiga rariteter.
Vissa har gÄtt för flera tusen.
Lite första nummer och annat. Jag Àr (lÀs har varit) en notorisk samlare och stÀdar nu upp i mitt hem. Finner dÄ massor av kul saker.
Serietidningar ca 20 bananlĂ„dor och en del i hyllor. Bara att jobba pĂ„. Kanske fĂ„r belöna mig med nĂ„gon ânyâ G nĂ€r jag âstĂ€datâ bort lite. SĂ€tter ut ny lista varje söndagkvĂ€ll sĂ„ nu ska det bli skillnad hĂ€r hemma.
Wow, vilken samling!Nog kan jag sÀkert leta upp nÄgon Ät dig.
Man fÄr inte klaustrofobi?Rosaman agerar mat-o-sovklocka i Toppolan
HÀrligt, Aria Pro II Àr fina grejer. Synd du gjorde dig av med den, hade ju varit skoj att ha kvar.Wow, vilken samling!
Min första "riktiga" gura som jag köpte som en liten pöjk var en blond ariaproii les paul kopia... Sörjer att jag sÄlde den Àn idag.
JÀttekul att du har hela samlingen, det var inte illa.- Har alla Demonen/Daredevil som getts ut pÄ svenska. Alla Àr tyvÀrr inte i sÄ fint skick som dina. Köper dÀrför gÀrna nr 1.66 av dig
Vad ska man ha dÄ och varförBara kööööööööööp
Nej nej. Den Àr större Àn vad man tror inuti. SÀngen Àr 190 x 160.Man fÄr inte klaustrofobi?
Skaffa en med lÀnk sÄ Àr de betydligt roligare.Nu har jag suttit o blÀddrat igenom lite sidor hÀr. Blir sjukt sugen pÄ en square igen men det roliga Àr att jag anvÀnde typ aldrig min 5600e för jag tyckte den var sjukt trÄkig
Tror han menar en med combi band.En stÄlis menar du?
Ah, jag tittade faktiskt pÄ en sÄdan tidigare idag. Fattade som att det var resin? Men samtidigt lÀt det konstigt att d skulle vara plast.Tror han menar en med combi band.
Tex:
Jag tycker att pÄ den modellen sÄ har jag inget problem med det. VÀnta ska jag gÄ ivÀg och ta ett foto med bÄda klockorna tillsammans.Ah, jag tittade faktiskt pÄ en sÄdan tidigare idag. Fattade som att det var resin? Men samtidigt lÀt det konstigt att d skulle vara plast.
Hur Ă€r egentligen den negativa displayen? Ăr ju bortskĂ€md med GD-350 som har grym negativ display
Bezel Àr resin. LÀnk Àr kombilÀnk. Displayen Àr ok, men inte mer i mitt tycke.Ah, jag tittade faktiskt pÄ en sÄdan tidigare idag. Fattade som att det var resin? Men samtidigt lÀt det konstigt att d skulle vara plast.
Hur Ă€r egentligen den negativa displayen? Ăr ju bortskĂ€md med GD-350 som har grym negativ display