• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hahaha jag har 7 pĂ„ benen sĂ„ lika đŸ˜‰đŸ„ł.

Fint med minnestatueringar, jag har nĂ„gra utspridda pĂ„ framsidan av kroppen 😊. Riktigt ballt med vikingatema 🙏😊. TĂ€nker du bygga pĂ„ hela armen i framtiden eller nöjer du dig sĂ„ lĂ€nge? Synd att det inte Ă€r gratis med tatueringar, hade annars varit full frĂ„n topp till tĂ„ 😎😎.
Det vet jag inte. Har gott om hud kvar sÄ vi fÄr vÀl se :) fler tatueringar lÀr det bli af.
NÀ tyvÀrr Àr det ju inte gratis.
TÀnkte lÀgga till en bild för on tropic men kom pÄ att jag har en seiko pÄ mig just nu sÄ fÄr bli en arkivbild

Bilagor

• 5D21FFF7-5CDB-4DEC-983B-E88420674E68.jpeg
    5D21FFF7-5CDB-4DEC-983B-E88420674E68.jpeg
    271.4 KB · Visningar: 2
VĂ€rt att fundera pĂ„ đŸ€” (och övertyga frugan..)
Jag har nu detaljstuderat maskinen i en timme nÀr den kör. Helt otroligt och se hur den navigerar sig fram bland alla hinder samtidigt som den kartlÀgger huset. NÀr kartan Àr fÀrdigritad kommer det att gÄ snabbare att stÀda och man kan be roboten ta olika rum om man vill. Resultatet blir svinbra! Kan varmt rekommenderas :) SÀlj en trÄksub och köööp!

Edit. Vi köpte en Roborock S6 MaxV

Godafton pĂ„ er kamrater! 😊

Äntligen lite vila. Har varit fullt upp med Traderajobb idag. Behövde ju fĂ„ ihop lite auktioner till en ny lista. Blev iaf en massa seriealbum och lite annat som kom ut. Sedan gick ju förra listans auktioner ut idag oxĂ„. Det Ă€r ju alltid spĂ€nnande. đŸ€—

SĂ„ den ekivoka grodan som jag visade pĂ„ bild tillsammans med en annan 🐾 för nĂ„gon dag sedan gick för ganska mkt. Den som Ă€r nyfiken kan se hĂ€r.

Sedan lite bilder dĂ„ sĂ„klart. 😊
En fantastiskt fin klocka, @Hans B 1955 gamla som varit dagens trotjĂ€nare tillsammans med ett fint armband gjort av @dragonhf . 😍
En bild pĂ„ vad en Demonen nr 1 inbringade Ă„t nĂ„gon i April. Galet! 😊
En bild pĂ„ en liten grön figur jag fann hĂ€r hemma. 😊

Trevlig kvĂ€ll! đŸ€—

F70BAB51-ED52-4528-B46F-DFF49A99B3EE.jpeg
A728C32C-03CB-4102-AF22-184107321595.jpeg
1C7D7015-AFBE-4F22-BF8A-C5D41BD4ECD1.jpeg

BĂ€sta köpet jag gjort utanför klockvĂ€rlden! Jag lurade i ungarna att den kunde flyga mellan vĂ„ningsplanen, snacka om att dom fick fart pĂ„ upplockandet av leksaker nĂ€r jag sa att jag skulle flyga upp den till deras rum. 😬😬😬
edit gammal bild
4C88586D-C420-4F02-ACA8-1FA50D1291F1.jpeg
NĂ€stan lite elakt, men bara nĂ€stan. 😂

Grymt snygga tatueringar! 👍😊
Visade fotot för min fru och sa att detta Ă€r en av de personer jag brukar ”prata” med pĂ„ klockforumet. Hennes kommentar, ”Honom fĂ„r du hĂ„lla dig vĂ€n med”. 👍😊😂
Tack sĂ„ hemskt mycket 🙏😊.
Jag Ă€r chockad fast pĂ„ ett oerhört positivt sĂ€tt 😍. Tack till frugan din 👏.
TyvĂ€rr mer van att höra Ă„t de andra hĂ„ller ”hĂ„ll dig borta frĂ„n honom etc” i och med tatueringarna 😂 fast jag Ă€r som en 🧾.

Tack sĂ„ hemskt mycket 🙏😊.
Jag Ă€r chockad fast pĂ„ ett oerhört positivt sĂ€tt 😍. Tack till frugan din 👏.
TyvĂ€rr mer van att höra Ă„t de andra hĂ„ller ”hĂ„ll dig borta frĂ„n honom etc” i och med tatueringarna 😂 fast jag Ă€r som en 🧾.
Ja @Daion, man mĂ„ste vara försiktig med @livinl0ud. Annars kan han göra av med oss lika snabb som sina klockor. 😆
FörlÄt, kunde inte lÄta bli.

Hehe jo det stĂ€mmer 😊. Fick dock nĂ„gon slags infektion för första gĂ„ngen dĂ„ kroppen stötte bort den röda fĂ€rgen sĂ„ trodde den skulle bli skit ful men den har lĂ€kt riktigt bra, ska bara fylla i en gĂ„ng i höst 😃.
Lite smÄcoolt, dÄ gillar man verkligen g-shock. Mindre coolt med infektionen dock :/ hoppas verkligen du slipper det nÀsta runda.

Lite smÄcoolt, dÄ gillar man verkligen g-shock. Mindre coolt med infektionen dock :/ hoppas verkligen du slipper det nÀsta runda.
Den var lite smĂ„ spontan som en hel del av mina tatueringar 😂 men G-Shock Ă€r utan tvekan den modellserie som stĂ„r mig nĂ€rmast hjĂ€rtat 😍. Tack det hoppas jag ocksĂ„ 🙏, var jĂ€kligt förvĂ„nad nĂ€r jag fick det med tanke pĂ„ att jag har en del tatueringar sedan innan men kan bara bli bĂ€ttre 👏😃.

Tillbaka
Topp