Behövs lite fĂ€rg i livet en dag som denna đ§. Frulle pĂ„ jobbet ocksĂ„ .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Samma lika frulle som mig dock ingen g pĂ„ armen hĂ€r. VĂ€ntar för fullt pĂ„ nya inköpet som förhoppningsvis kommer i veckanBehövs lite fĂ€rg i livet en dag som denna đ§. Frulle pĂ„ jobbet ocksĂ„ .
FÄtt in rutin att Àta havregrynsgröt pÄ morgonen mÄndag - fredag iallafall . Vad trevligt . Vad för nÄgot kul Àr pÄ ingÄng ?Samma lika frulle som mig dock ingen g pÄ armen hÀr. VÀntar för fullt pÄ nya inköpet som förhoppningsvis kommer i veckan
Gröt o prutteinshake har varit standard sista 10 Ären typ.FÄtt in rutin att Àta havregrynsgröt pÄ morgonen mÄndag - fredag iallafall . Vad trevligt . Vad för nÄgot kul Àr pÄ ingÄng ?
Haha jÀkla bra , tyvÀrr köper jag bara fÀrdiga protteshakes dÄ jag inte klarar av dom man blandar ihop sjÀlv . Fasiken vad trevligt, speciellt dÄ den har kombilÀnk frÄn start . Rangeman Àr riktigt grym men förstÄr vad du menar. Skulle tipsa om Mudman som sitter riktigt bra pÄ handleden och Àr mindre Àn Rangeman.Gröt o prutteinshake har varit standard sista 10 Ären typ.
GW-B5600bc-1ber Àr pÄ vÀg in och ut Äkte Rangeman trots att jag verkligen gillar den för alla funktioner men har man typ 16,5cm handled sÄ Àr den liiiite för stor
Ja jag övervÀgde mellan de tvÄ. Mudman verkar sitta bra mycket bÀttre. Blir troligt en sÄdan i framtiden.Haha jÀkla bra , tyvÀrr köper jag bara fÀrdiga protteshakes dÄ jag inte klarar av dom man blandar ihop sjÀlv . Fasiken vad trevligt, speciellt dÄ den har kombilÀnk frÄn start . Rangeman Àr riktigt grym men förstÄr vad du menar. Skulle tipsa om Mudman som sitter riktigt bra pÄ handleden och Àr mindre Àn Rangeman.
Vad har jag missat? Har @livinl0ud flippat sin groda eller Àr denna bara misstÀnkt lik?Börjar nya veckan med samma klocka som avslutade den gamla. Tur att den har mycket fÀrg som piggar upp, till skillnad frÄn det grÄa vÀdret.
JÀkla smÄ handleder killen har oxÄ, 6cm?Dagens kluring:
Vad Àr det hÀr för nÄgot??
Casio G-shock - Fint skick (470299376) | Köp pÄ Tradera
Du har missat detVad har jag missat? Har @livinl0ud flippat sin groda eller Àr denna bara misstÀnkt lik?
Mudman Àr typ min favorit . Det lÄter som en bra idé . FörstÄr dig speciellt dÄ kombilÀnken inte Àr gratis frÄn Tiktox med tull/moms sÄ .Ja jag övervÀgde mellan de tvÄ. Mudman verkar sitta bra mycket bÀttre. Blir troligt en sÄdan i framtiden.
Squaren hitta jag ny för 1498 pÄ klockmagasinet sÄ kunde inte avstÄ haha
100% fejkDagens kluring:
Vad Àr det hÀr för nÄgot??
Casio G-shock - Fint skick (470299376) | Köp pÄ Tradera
LĂ€ttast Ă€r att gĂ„ in pĂ„ Shockbase och leta lite bland 5600-modeller.Ăr pĂ„ jakt efter en squared G-Shock i khaki/beige eller grĂ„, vĂ€ldigt gĂ€rna med tough solar. NĂ„gon som har tips pĂ„ vart man skulle kunna hitta en sĂ„dan kombo? Alternativt om nĂ„gon sitter pĂ„ en som Ă€r intresserad av att sĂ€lja den
Sen en till frÄga, Àr ganska ny med klockor i allmÀnhet, och dÄ Àven inom G-Shocks, men Àr det sÄ att man kan byta ut resindelarna pÄ en G-Shock sÄ att jag skulle kunna bygga min egna fÀrgkombo med ett urverk som har de funktioner jag vill ha?
Undrar om sÀljaren vet om detta??100% fejk
Tack sjÀlv och alltid lika trevligt
Hi hi...Du har missat det
Den flyttade in hos mig förra veckan.Hi hi...
Ser ut som ett "aged" kit. Det viktigaste Àr att det Àr ett 5600kit du hittar och inte ett 5610kitNÄgon av alla square Àlskare hÀr inne som sitter pÄ denna stÄlmod kit och kan tÀnkas sÀlja? (En GW-B5600BC-1BER som ska moddas sÄ ni fÄr hjÀlpa mig om det passar)
Tror den heter nÄgot i stil med distressed eller nÄgot sÄnt.