• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Behövs lite fĂ€rg i livet en dag som denna 🌧💹😮. Frulle pĂ„ jobbet ocksĂ„ đŸ„ł.
B47A2697-35E9-4DF2-B90D-A4E5294B0588.jpeg

FĂ„tt in rutin att Ă€ta havregrynsgröt pĂ„ morgonen mĂ„ndag - fredag iallafall 😂. Vad trevligt đŸ™ŒđŸ„ł. Vad för nĂ„got kul Ă€r pĂ„ ingĂ„ng 😍?
Gröt o prutteinshake har varit standard sista 10 Ären typ.
GW-B5600bc-1ber Àr pÄ vÀg in och ut Äkte Rangeman trots att jag verkligen gillar den för alla funktioner men har man typ 16,5cm handled sÄ Àr den liiiite för stor

Gröt o prutteinshake har varit standard sista 10 Ären typ.
GW-B5600bc-1ber Àr pÄ vÀg in och ut Äkte Rangeman trots att jag verkligen gillar den för alla funktioner men har man typ 16,5cm handled sÄ Àr den liiiite för stor
Haha jĂ€kla bra 🙌😃, tyvĂ€rr köper jag bara fĂ€rdiga protteshakes dĂ„ jag inte klarar av dom man blandar ihop sjĂ€lv 🙄. Fasiken vad trevligt, speciellt dĂ„ den har kombilĂ€nk frĂ„n start 😍. Rangeman Ă€r riktigt grym men förstĂ„r vad du menar. Skulle tipsa om Mudman som sitter riktigt bra pĂ„ handleden och Ă€r mindre Ă€n Rangeman.
614004C9-3F0D-4807-8584-B0A3735FA8E2.jpeg

Haha jĂ€kla bra 🙌😃, tyvĂ€rr köper jag bara fĂ€rdiga protteshakes dĂ„ jag inte klarar av dom man blandar ihop sjĂ€lv 🙄. Fasiken vad trevligt, speciellt dĂ„ den har kombilĂ€nk frĂ„n start 😍. Rangeman Ă€r riktigt grym men förstĂ„r vad du menar. Skulle tipsa om Mudman som sitter riktigt bra pĂ„ handleden och Ă€r mindre Ă€n Rangeman.
614004C9-3F0D-4807-8584-B0A3735FA8E2.jpeg
Ja jag övervÀgde mellan de tvÄ. Mudman verkar sitta bra mycket bÀttre. Blir troligt en sÄdan i framtiden.
Squaren hitta jag ny för 1498 pÄ klockmagasinet sÄ kunde inte avstÄ haha

Ja jag övervÀgde mellan de tvÄ. Mudman verkar sitta bra mycket bÀttre. Blir troligt en sÄdan i framtiden.
Squaren hitta jag ny för 1498 pÄ klockmagasinet sÄ kunde inte avstÄ haha
Mudman Ă€r typ min favorit 😉😎. Det lĂ„ter som en bra idĂ© 👏😃. FörstĂ„r dig speciellt dĂ„ kombilĂ€nken inte Ă€r gratis frĂ„n Tiktox med tull/moms sĂ„ 😊.

Är pĂ„ jakt efter en squared G-Shock i khaki/beige eller grĂ„, vĂ€ldigt gĂ€rna med tough solar. NĂ„gon som har tips pĂ„ vart man skulle kunna hitta en sĂ„dan kombo? Alternativt om nĂ„gon sitter pĂ„ en som Ă€r intresserad av att sĂ€lja den :angel:

Sen en till frÄga, Àr ganska ny med klockor i allmÀnhet, och dÄ Àven inom G-Shocks, men Àr det sÄ att man kan byta ut resindelarna pÄ en G-Shock sÄ att jag skulle kunna bygga min egna fÀrgkombo med ett urverk som har de funktioner jag vill ha?

Senast Àndrad:
Är pĂ„ jakt efter en squared G-Shock i khaki/beige eller grĂ„, vĂ€ldigt gĂ€rna med tough solar. NĂ„gon som har tips pĂ„ vart man skulle kunna hitta en sĂ„dan kombo? Alternativt om nĂ„gon sitter pĂ„ en som Ă€r intresserad av att sĂ€lja den :angel:

Sen en till frÄga, Àr ganska ny med klockor i allmÀnhet, och dÄ Àven inom G-Shocks, men Àr det sÄ att man kan byta ut resindelarna pÄ en G-Shock sÄ att jag skulle kunna bygga min egna fÀrgkombo med ett urverk som har de funktioner jag vill ha?
LÀttast Àr att gÄ in pÄ Shockbase och leta lite bland 5600-modeller.
Dom flesta av dom Ă€r kompatibla att mixa bezel, moduler och band pĂ„đŸ˜€

NÄgon av alla square Àlskare hÀr inne som sitter pÄ denna stÄlmod kit och kan tÀnkas sÀlja? (En GW-B5600BC-1BER som ska moddas sÄ ni fÄr hjÀlpa mig om det passar)
Tror den heter nÄgot i stil med distressed eller nÄgot sÄnt.
[Edit]: Aged heter det tydligen (tack för rĂ€ttelse kamrater â˜ș)

Bilagor

• 40ECA7DD-9207-4819-86F4-255BB1764983.jpeg
    40ECA7DD-9207-4819-86F4-255BB1764983.jpeg
    290.7 KB · Visningar: 3
  • 544EEB93-A773-4A2D-9A4E-BA2DB3E415DB.jpeg
    544EEB93-A773-4A2D-9A4E-BA2DB3E415DB.jpeg
    117.3 KB · Visningar: 3
Senast Àndrad:
NÄgon av alla square Àlskare hÀr inne som sitter pÄ denna stÄlmod kit och kan tÀnkas sÀlja? (En GW-B5600BC-1BER som ska moddas sÄ ni fÄr hjÀlpa mig om det passar)
Tror den heter nÄgot i stil med distressed eller nÄgot sÄnt.
Ser ut som ett "aged" kit. Det viktigaste Àr att det Àr ett 5600kit du hittar och inte ett 5610kit :)
Annars Àr bukten din vÀn i kit-handeln ;)

Beggat kit i GB hÀr tex.
Vintage aged metal bezel band strap G Shock DW5600, GB5600, GWX5600, GW-B5600 | eBay

Tillbaka
Topp