• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det var ovanligt dÄligt drag i trÄden idag. Bara 21 inlÀgg idag.
14874609-6BBA-4218-B178-025F14ADF763.jpeg

SjĂ€lv har man hela 7 stycken. NĂ€stan lika mĂ„nga som dig alltsĂ„ đŸ€Ł
Sakta framĂ„t đŸ‘đŸ„ł. Planer pĂ„ fler eller?

Kanske stĂ€mmer, verkar som mĂ„nga sitter ihop och dĂ„ Ă€r frĂ„gan hur man rĂ€knar dom... đŸ€”đŸ˜Ź

Haha kidsen i skolan brukar frĂ„ga ibland hur mĂ„nga tatueringar jag har och jag brukar svara en vĂ€ldigt stor 😎, sĂ„ du har rĂ€tt allt sitter ihop frĂ„n nacke/hals till under röven đŸ˜‚đŸ€Ł.

Sakta framĂ„t đŸ‘đŸ„ł. Planer pĂ„ fler eller?

Haha kidsen i skolan brukar frĂ„ga ibland hur mĂ„nga tatueringar jag har och jag brukar svara en vĂ€ldigt stor 😎, sĂ„ du har rĂ€tt allt sitter ihop frĂ„n nacke/hals till under röven đŸ˜‚đŸ€Ł.
Hahaha dĂ„ HAR jag ju fler Ă€n dig đŸ€Ł
JodÄ, spÄnar pÄ en minnestatuering Ät (sÀger man Ät?) mina bortgÄngna förÀldrar med bla deras födelse och dödsÄr tillsammans med nÄgot annat i Vikingastil och storleksmÀssigt typ hela överarmen, kommer matcha döttrarnas namn i runor pÄ utsidan av underarmarna tror jag.
(bilden frÄn dagen efter gaddning för ca 1 Är sedan)

Bilagor

• 0D2C52DE-13A4-4322-9E5C-3A0D091B514C.jpeg
    0D2C52DE-13A4-4322-9E5C-3A0D091B514C.jpeg
    422.3 KB · Visningar: 1
Ja, vad ska man sÀga. Första gÄngen det Àr spÀnnande att dammsuga. Jag hoppas att det kommer göra skillnad, alla som har en robotdammsugare verkar vara nöjda i alla fall. Jag mÄste bara sluta titta pÄ vacuum wars pÄ YT!
B172A9EF-1B59-432A-9FAF-1170961968C8.jpeg

Hahaha dĂ„ HAR jag ju fler Ă€n dig đŸ€Ł
JodÄ, spÄnar pÄ en minnestatuering Ät (sÀger man Ät?) mina bortgÄngna förÀldrar med bla deras födelse och dödsÄr tillsammans med nÄgot annat i Vikingastil och storleksmÀssigt typ hela överarmen, kommer matcha döttrarnas namn i runor pÄ utsidan av underarmarna tror jag.
(bilden frÄn dagen efter gaddning för ca 1 Är sedan)
Hahaha jag har 7 pĂ„ benen sĂ„ lika đŸ˜‰đŸ„ł.

Fint med minnestatueringar, jag har nĂ„gra utspridda pĂ„ framsidan av kroppen 😊. Riktigt ballt med vikingatema 🙏😊. TĂ€nker du bygga pĂ„ hela armen i framtiden eller nöjer du dig sĂ„ lĂ€nge? Synd att det inte Ă€r gratis med tatueringar, hade annars varit full frĂ„n topp till tĂ„ 😎😎.

Ja, vad ska man sÀga. Första gÄngen det Àr spÀnnande att dammsuga. Jag hoppas att det kommer göra skillnad, alla som har en robotdammsugare verkar vara nöjda i alla fall. Jag mÄste bara sluta titta pÄ vacuum wars pÄ YT!
B172A9EF-1B59-432A-9FAF-1170961968C8.jpeg
Robotwars har jag sett men vacuumwars?? Är det robotdammsugare som slĂ„ss istĂ€llet dĂ„? 😀

De kan spara 3-4 vÄningsplan sÄ det borde gÄ fint att mappa de olika vÄningsplanen, lyfta dit dammsugaren och be den att stÀda.
VĂ€rt att fundera pĂ„ đŸ€” (och övertyga frugan..)
Eller...
SĂ„ monterar man en drönare uppe pĂ„ den sĂ„ den kan flyga sjĂ€lv mellan vĂ„ningarna? đŸ€”đŸ˜€
BĂ€sta köpet jag gjort utanför klockvĂ€rlden! Jag lurade i ungarna att den kunde flyga mellan vĂ„ningsplanen, snacka om att dom fick fart pĂ„ upplockandet av leksaker nĂ€r jag sa att jag skulle flyga upp den till deras rum. 😬😬😬
edit gammal bild
4C88586D-C420-4F02-ACA8-1FA50D1291F1.jpeg

Tillbaka
Topp