Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Folk pÄtar i sina trÀdgÄrdarDet var ovanligt dÄligt drag i trÄden idag. Bara 21 inlÀgg idag.
![]()
Inte hÀr, det har regnat nÀstan hela dagen. SÄ vi tog barnen pÄ utflykt till en gammal gruva som vi aldrig hittade...Folk pÄtar i sina trÀdgÄrdar
![]()
Ooooo massa blÀck, snyggtStÀller ocksÄ upp med ett bidrag direkt frÄn gymmet. Muddie endast pÄ för wristshot.
![]()
Tack sÄ mycketOoooo massa blÀck, snyggt
SjÀlv har man hela 7 stycken. NÀstan lika mÄnga som dig alltsÄTack sÄ mycket. Det Àr mitt största intresse
.
Kanske stÀmmer, verkar som mÄnga sitter ihop och dÄ Àr frÄgan hur man rÀknar dom...SjÀlv har man hela 7 stycken. NÀstan lika mÄnga som dig alltsÄ![]()
Sakta framÄtSjÀlv har man hela 7 stycken. NÀstan lika mÄnga som dig alltsÄ![]()
Kanske stÀmmer, verkar som mÄnga sitter ihop och dÄ Àr frÄgan hur man rÀknar dom...![]()
Ăr det en örn pĂ„ halsen? Ser grymt bra ut!StĂ€ller ocksĂ„ upp med ett bidrag direkt frĂ„n gymmet. Muddie endast pĂ„ för wristshot.
![]()
NĂ€stanĂr det en örn pĂ„ halsen? Ser grymt bra ut!
Hahaha dÄ HAR jag ju fler Àn digSakta framÄt. Planer pÄ fler eller?
Haha kidsen i skolan brukar frÄga ibland hur mÄnga tatueringar jag har och jag brukar svara en vÀldigt stor, sÄ du har rÀtt allt sitter ihop frÄn nacke/hals till under röven
.
Kan man tro!Oj vilken liten öl du unnade dig!
Hahaha jag har 7 pÄ benen sÄ likaHahaha dÄ HAR jag ju fler Àn dig
JodÄ, spÄnar pÄ en minnestatuering Ät (sÀger man Ät?) mina bortgÄngna förÀldrar med bla deras födelse och dödsÄr tillsammans med nÄgot annat i Vikingastil och storleksmÀssigt typ hela överarmen, kommer matcha döttrarnas namn i runor pÄ utsidan av underarmarna tror jag.
(bilden frÄn dagen efter gaddning för ca 1 Är sedan)
Robotwars har jag sett men vacuumwars?? Ăr det robotdammsugare som slĂ„ss istĂ€llet dĂ„?Ja, vad ska man sĂ€ga. Första gĂ„ngen det Ă€r spĂ€nnande att dammsuga. Jag hoppas att det kommer göra skillnad, alla som har en robotdammsugare verkar vara nöjda i alla fall. Jag mĂ„ste bara sluta titta pĂ„ vacuum wars pĂ„ YT!![]()
Det Ă€r medelĂ„lders mĂ€n som testar dammsugare i standardiserade testrum och postar det pĂ„ YT. De har en massa viewsRobotwars har jag sett men vacuumwars?? Ăr det robotdammsugare som slĂ„ss istĂ€llet dĂ„?![]()
De kan spara 3-4 vÄningsplan sÄ det borde gÄ fint att mappa de olika vÄningsplanen, lyfta dit dammsugaren och be den att stÀda.à h, en robotdammsugare skulle man ha. Synd att vi har nivÄskillander mellan tre delar av huset![]()
VÀrt att fundera pÄDe kan spara 3-4 vÄningsplan sÄ det borde gÄ fint att mappa de olika vÄningsplanen, lyfta dit dammsugaren och be den att stÀda.
De kan spara 3-4 vÄningsplan sÄ det borde gÄ fint att mappa de olika vÄningsplanen, lyfta dit dammsugaren och be den att stÀda.
VÀrt att fundera pÄ(och övertyga frugan..)
De kan spara 3-4 vÄningsplan sÄ det borde gÄ fint att mappa de olika vÄningsplanen, lyfta dit dammsugaren och be den att stÀda.
VÀrt att fundera pÄ(och övertyga frugan..)
BÀsta köpet jag gjort utanför klockvÀrlden! Jag lurade i ungarna att den kunde flyga mellan vÄningsplanen, snacka om att dom fick fart pÄ upplockandet av leksaker nÀr jag sa att jag skulle flyga upp den till deras rum.Eller...
SÄ monterar man en drönare uppe pÄ den sÄ den kan flyga sjÀlv mellan vÄningarna?![]()